Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Picek

Użytkownicy
  • Postów

    94
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O Picek

  • Urodziny 12.08.1974

Osiągnięcia Picek

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Picek

    Odma Gpz900

    Panowie.Z ta odma w rezultacie to wyszło tak:Olej jak wywalał tak wywalał.Stało sie tak po wymianie airboxa z filtrem.Filtr był nówka.Został spryskany sprayem do filtrów-Castrol.Znajomy zasugerował brudny filtr powietrza nie znając tematu.Filtr wymyłem,wyczyściłem,wypłukałem to całe dziadostwo.O dziwo problem znikł Także jak ktoś chce sobie polepszyc to zanim popsika filtr gąbkowy olejem to wcześniej niech tym olejem pizdnie tak żeby nie wiedział gdzie spadł
  2. Ja tez mam Vartę,chyba 14ah.Dałem za nią 180 z roczna gwarancją.Za ponad 300 to do auta się kupi
  3. Panowie--nie ma co się "strzępić".Fakt jest taki,że gdy kupuje się jakiś sprzęt mechaniczny to warto w pierwszej kolejności zaopatrzyć się w jakiś serwis czy instrukcje.Nie wyobrażam sobie wyjechać poza dom pojazdem o którym nie wiem NIC.A gdyby tak owy bezpiecznik pierdyknął wskutek odkręconej klemy gdzieś w Polsce, gdzieś w polu,gdzie nie ma zasięgu ani na telefon ani na neta?--pchać do domu?Nie wiem jak kto ale pierwsze po kupnie czegokolwiek siadam na sraczu i czytam
  4. Jeśli nie było by baterii podtrzymującej to pewnie trzyma aku.Może jest słabe i przy rozruchu prąd jest zbyt mały aby utrzymać stan pamięci?---może odpala kolega na włączonych światłach?Fakt że nie mam takiego sprzętu ale próbuje coś wykombinować
  5. Tak pomijając przepychanki Kolega planuje sezon zaczynać czy tylko tak chciał przepalić?Jeśli tylko tak sobie to nie ma większego sensu.Niech bąk postoi sobie aż przyjdzie na niego czas.Wtedy wziąć się za przygotowania w których i tak nie da się pominąć spraw opisanych na początku tematu.Będzie "rozkopany",przyjdzie olej i filtry,to i sie świece wyczyści,paliwo przeleje,aku doładuje.
  6. Picek

    Rysa

    Kredki dają rade.Nie jest to trwałe.Jeśli zrobisz wg. książki to efekt będzie.Kiedyś dość sporo rysnąłem auto,zrobiłem kredką,przepolerowałem i było super.
  7. Picek

    Mala Modyfikacja

    Można spawać normalnie czyli elektrodą.Można także TIGiem.Ważne aby spoiwo było nierdzewne.Rury kupić w "metalowym" albo poszukać po hurtowniach budowlanych.
  8. Picek

    Mala Modyfikacja

    "e sory ale jakoś nie mogę sobie wyobrazić prowadzenia rury na podstawie dwóch typów kolanek? przecież to nie umywalka!!"Kolanko 45 też się tnie na pół--wszystko się da Ja też polecam tylko i wyłącznie "kwasicho".Zwykły wydech będzie poprostu paskudny.Dodatkowo ładnie przepolerowany dostanie ładnych przebarwień.
  9. Pożycz rozrusznik i podmień---może ma zwarę wewnętrzną i tak się dzieje.Skoro piszesz że ładowanie jest oki to na to bym stawiał.Ewentualnie przegląd styków czy gdzieś prądu nie gubi.No ja bynajmniej stawiam na uzwojenie rozrusznika--ma jakieś przebicie na masę.
  10. "aluminium nie rdzewieje."Może i nie rdzewieje--ale utlenia się i robi kruche.
  11. Łańcuch do mycia i smarowania.Myj naftą lub innymi nie agresywnymi środkami.Pewnie jak w większości jest to oring także zwykłą benzynką oringi będą się niszczyć.Poszukaj sobie np. na aledrogo tak z ciekawości płynów i olei do konserwacji łańcuchów motocyklowych.Co do oczka oleju--może nic tam nie widzisz bo jest go za dużo.Odpal silnik i dopiero looknij.Oponki sobie sprawdź jak z ich starością.Widać takie nie tęgie sobie
  12. "Picek, czemu na długich sie xenon bedzie wyłączał?? przekaznik od długich honda chyba montuje seryjnie (np. w mojej) więc nie powinno byc problemu."Dlatego że sam xenon pracuje jako światło mijania.W większości pojazdów przełącznik świateł jest tak skonstruowany (H4) że rozdzielając napięcie na włókna żarówki podaje tylko jedno.Albo mijania albo drogowe."co ma do tego założenie przekaźnika?"Przekaźnikiem chcemy ominąć całą instalację od włącznika poprzez przełącznik świateł,,kostki mostki itd... "gwiazda-trójkąt "Hehe--na to nie wpadłem "żeby zacząć grzebać"To nic tylko miłego dłubania
  13. Znajdź przewód za włącznikiem zmiany świateł który podaje krótkie--więc xenon.Ten przewód poprowadź do przekaźnika.On ma włączać elektromagnes przekaźnika.Który podłączysz obojętnie-drugi elektromagnesa do -.Ten obieg włączy przekażnik.Pozostałe dwa styki przekażnika to jest nasz włącznik.Jeden styk podłączasz bezpośrednio do aku poprzez bezpiecznik.Drugim wracasz do xenona.Tak może mało obrazowo ale skumać idzie-hehe.Na schemacie przekażnika cewka jest oznaczona zygzakiem, a styki włącznika takim jak by otwartym mostem:)Jest w tym jeden minus---na długich xenon będzie się wyłączał.No jak chcesz aby świecił to trzeba jeszcze inaczej ale boję się że spadek prądu będzie tak duży że xenon i tak zdechnie.
  14. Silnik wentylatora nie ma miękkiego startu i w momencie włączenia ssie jak opętany.Jak już kręci to pobór jest wiele mniejszy.I ja myślę właśnie o tym momencie początkowym.Pewnie w jego czasie xenon gaśnie.
  15. A nie tam tego kołeczka ustalającego?--tego na którym opiera się wskazówka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.