maki Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Moto jak w opisie. Wkurza mnie klamka, która dochodzi do prawie samej manetki i przez to nie da się hamować dwoma palcami bo miejsca brakuje Płyn wymieniałem, odpowietrzałem i dalej to samo... Co popompuje, odkręcę i zakręcę zawór to parę sekund jest trochę twardszy a po pewnej chwili dalej to samo... Przewód wizualnie z zewnątrz wygląda jak nowy, mimo to zastanawiam się czy wymiana na nowe, w oplocie stalowym by nie pomogła. Jeśli tak to zamawiam je od razu. Czekam na jakieś sugiestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpolbrat Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Moto jak w opisie. Wkurza mnie klamka, która dochodzi do prawie samej manetki i przez to nie da się hamować dwoma palcami bo miejsca brakuje Płyn wymieniałem, odpowietrzałem i dalej to samo... Co popompuje, odkręcę i zakręcę zawór to parę sekund jest trochę twardszy a po pewnej chwili dalej to samo... Przewód wizualnie z zewnątrz wygląda jak nowy, mimo to zastanawiam się czy wymiana na nowe, w oplocie stalowym by nie pomogła. Jeśli tak to zamawiam je od razu. Czekam na jakieś sugiestie A to sie nagle pogorszyło czy stopniowo ? A luz klamka-pompa nie za duży? Jakby przewód puchł to hamulec gumowy sie robi.Może jakaś nieszczelności w układzie i powietrze zasysa?Zużyta pompka może. Posprawdzaj to wszystko.Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 mażety czy jakoś tak sie to pisze na pompie ci przepuszczaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 ja bym zaczął od wymiany przewodów, może wyglądają na nowe ale na pewno swoje przeszły i puchną a nawet jeśli przyczyną będzie coś jeszcze to kasy nie wtopisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpolbrat Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 mażety czy jakoś tak sie to pisze na pompie ci przepuszczaja Pompa :cylinder,tłok,uszczelki,zaworki. Które to są te "mażety"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter1600 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Mażety czyli manszety to uszczelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
__hana Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Moto jak w opisie. Wkurza mnie klamka, która dochodzi do prawie samej manetki i przez to nie da się hamować dwoma palcami bo miejsca brakuje Płyn wymieniałem, odpowietrzałem i dalej to samo... Co popompuje, odkręcę i zakręcę zawór to parę sekund jest trochę twardszy a po pewnej chwili dalej to samo... Przewód wizualnie z zewnątrz wygląda jak nowy, mimo to zastanawiam się czy wymiana na nowe, w oplocie stalowym by nie pomogła. Jeśli tak to zamawiam je od razu. Czekam na jakieś sugiestie niestety mam identyczny problem i strasznie mnie to denerwuje... również proszę o fachową radę Czy jesteście pewni że to te manszety?? dodam że przewody mam już stare...pozdrawiam wesoło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpolbrat Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Mażety czyli manszety to uszczelki.Manszety to juz spotkalem ale w hydraulice rury sie uszczelnia. Ale ogólnie to pewnie uszczelke tak można nazwać. A do tematu: to możliwe że przez uszczelki powietrze dostaje sie do pompy a wycieku płynu nie widać ale wtedy w zbiorniczku pojawiaja sie bańki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Mażety czyli manszety to uszczelki.no tak to miało byc ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 hamulce to też hydraulika ze wszystkimi tego konsekwencjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter1600 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Manszety to juz spotkalem ale w hydraulice rury sie uszczelnia. Ale ogólnie to pewnie uszczelke tak można nazwać. A do tematu: to możliwe że przez uszczelki powietrze dostaje sie do pompy a wycieku płynu nie widać ale wtedy w zbiorniczku pojawiaja sie bańki.Nie musi się powietrze dostawać do układu.Zużyta uszczelka przepuszcza część płynu i nie robi odpowiedniego ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maki Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Dzięki za sugustie. Właśnie wróciłem z wieczornej przejażdżki i jest trochę lepiej niż wczoraj (dziś jeszcze trochę pokombinowałem) ale dalej wydaje mi się, że nie jest tak jak być powinno. Czy stało się to nagle to nie wiem, bo dopiero co kupiłem maszynę Także teraz jak zdiagnozować czy to przewody czy pompa (znaczy się te uszczelki)? Czy przewody tak czy tak wymieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Nie musi się powietrze dostawać do układu.Zużyta uszczelka przepuszcza część płynu i nie robi odpowiedniego ciśnienia.mówiąc w uproszczeniu:pompę należy wymienić.i dość ważne jest żeby pamiętać, że: jedną używaną już mam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpolbrat Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Dzięki za sugustie. Właśnie wróciłem z wieczornej przejażdżki i jest trochę lepiej niż wczoraj (dziś jeszcze trochę pokombinowałem) ale dalej wydaje mi się, że nie jest tak jak być powinno. Czy stało się to nagle to nie wiem, bo dopiero co kupiłem maszynę Także teraz jak zdiagnozować czy to przewody czy pompa (znaczy się te uszczelki)? Czy przewody tak czy tak wymieniać?A ja sie wcześniej pytałem czy klamka nie ma luzów nadmiernych. I jeszcze czy Ty tam masz regulacje w postaci nakretki radelkowanej? jak masz to ustaw na max" skok" i wtedy sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 a ja bym jeszcze sprawdzil jakiej grubosci sa klocki i czy pompa nie jest zapowietrzona. jak nie ma odpowietrznika na pompie to odpowietrzasz za pomoca przewodu. poza tym jak krecisz odpowietrznikami to zapowietrzasz układ. proponuje porządnie odpowietrzyc i tak jak wspomnialem sprawdz grubosc klocków bo jak sie koncza to klamka łapie coraz nizej bo tłoczki bardziej sie wysuwają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maki Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 A ja sie wcześniej pytałem czy klamka nie ma luzów nadmiernych. I jeszcze czy Ty tam masz regulacje w postaci nakretki radelkowanej? jak masz to ustaw na max" skok" i wtedy sprawdź.Luzów chyba nie ma, wystarczy lekki ruch i włącza się czujnik stopu, nakrętki żadnej nie widziałem, ale jutro popatrzę dokładniej.Co do klocków to są w bardzo dobrym stanie. A jak pompa zapowietrzona to jak sobie z tym dokładniej poradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 a moze po prostu daj to na serwis bo bedziesz dochodzil metoda prob i bledów o wyjdzie cie to drozej niz w serwisie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maki Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Generalnie wiele rzeczy staram się robić samemu, przu aucie bawiłem się dosyć sporo także i tutaj chce coś pokombinować.A podczas odpowietrzania gdy pompowałem klamką to miałem wrażenie, że nie robi się tak twarda jak powinna, pompowałem, pompowałem ale dawało to mniej niż chyba powinno. Dzięki za wszytskie rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 a no chyba ze tak.po prostu wcisij klame i popousc srube mocującą przewód do pompy. zobaczysz co zejdzie. jak powietrze to masz powod a jak płyn to trzeba szukac dalej. prawda jest tak ze nigdy nie mialem potrzeby tego robic az kiedys miale podobny klopot jak ty i ktos mi tak poradzil pomimo tego ze nie ma odpowietrznika w pompie. no i wlasnei tym sposoebem kazano mi to zrobic. pomoglo. tylko szmate rozłoz bp lakier zniszczysza co do oplotu to oczywiscie ze pomoze. zawsze pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maki Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 bart_b dzięki wielkie za pomoc. Dzisiaj zrobię jeszcze tak jak piszecie i mam nadzieję, że pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 a ja bym jeszcze sprawdzil jakiej grubosci sa klocki i czy pompa nie jest zapowietrzona. jak nie ma odpowietrznika na pompie to odpowietrzasz za pomoca przewodu. poza tym jak krecisz odpowietrznikami to zapowietrzasz układ. proponuje porządnie odpowietrzyc i tak jak wspomnialem sprawdz grubosc klocków bo jak sie koncza to klamka łapie coraz nizej bo tłoczki bardziej sie wysuwają.Hmmm... troszkę się nie zgodzę z tą teorią.Jakoś nigdy nie zauważyłem, żeby mi klamka łapała niżej na skutek "kończenia" się klocków.Po to jest zbiorniczek płynu, żeby z niego uzupełniał się brak płynu w układzie, powstający w wyniku wysuwania się tłoczków.A że płyn jest mało ściśliwy to klamka powinna łapać zawsze w tym samym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 moim zdaniem:wcisnij tłoczki do końca do zacisku tak że wycisnie Ci cały płyn do zbiorniczka, potem zablokuj żeby cylinderki sie nie wysuwały przy naciskaniu klamki, nastepnie odpowietrz ukłąd zaczynajac od "najdalszego" zacisku od pompy. jeżlei po tej operacji nadal sa miękkie to przy naciskaniu klamki, chwyc przewody hamulcowe czy nie "puchną" Mozesz tez mieć krzywe bolce prowadzace zacisk i spręzynuje na tarczy (krzywe usadowienie wzgledem tarczy)Jak Ci gdzies zygnie płyn hamulcowy na lakier to najlepiej potem moto splukac moto obficie (płyn sie rozpuszcza), potem wysuszyć i nawoskować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Hmmm... troszkę się nie zgodzę z tą teorią.Jakoś nigdy nie zauważyłem, żeby mi klamka łapała niżej na skutek "kończenia" się klocków.Po to jest zbiorniczek płynu, żeby z niego uzupełniał się brak płynu w układzie, powstający w wyniku wysuwania się tłoczków.A że płyn jest mało ściśliwy to klamka powinna łapać zawsze w tym samym miejscu.no wlasnie teoretycznie tak nie powinno byc a jednak. mialem taki przypadek i po zmianie klocków zdecydowanie sie zmieniło in "+" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maki Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Przewód zamówiony. Mam nadzieję, że pomoże i poprawi to hamulec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maki Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Mażety czyli manszety to uszczelki.Gdzie takowe dostanę do pompy Brembo i czy wymiana skomplikowana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.