Mu-H Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Fazer ma 180:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShoGun Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 fz6 ma juz 180 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mu-H Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Bylem przekonany, ze dopiero w litrze byla wieksza guma... Tak czy owak - 160 na kolano zejsc mozna A zeby nie bylo OT to pomocny obrazek, z opisem jakie "kolano" daje jaki kąt pochylenia motocykla i dlaczego -> linkJa niestety do czasu zakupu nowych opon musze sie wstrzymac z cwiczeniami bo wczoraj mialem juz kilka razy cieplo na sercu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpt Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Dobrze dobrze - kolano kolanem - tylko powiedzcie mi dlaczego na rondzie w orzeszu zdzieram podnóżek, a kolanem nie hacze ? Widowiskowe to to jest, tylko niech mi ktoś powie - jak już szlifuje podnóżkiem, i krawędzią buta przy palcach ( też tam jakaś metalowa wkładka jest ) to na kolano jeszcze muszę schodzić ?! Będzie jakakolwiek różnica ? ! Nota bene niestety za często wychodzi to z pasażerem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chlebdzik Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 przy okazji z ktorego roku ta serwisowka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShoGun Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Dobrze dobrze - kolano kolanem - tylko powiedzcie mi dlaczego na rondzie w orzeszu zdzieram podnóżek, a kolanem nie hacze ? Widowiskowe to to jest, tylko niech mi ktoś powie - jak już szlifuje podnóżkiem, i krawędzią buta przy palcach ( też tam jakaś metalowa wkładka jest ) to na kolano jeszcze muszę schodzić ?! Będzie jakakolwiek różnica ? ! Nota bene niestety za często wychodzi to z pasażerem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpt Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Nie - jeszcze dziewczyna nie jest na tyle odważna żeby się przechylać, a ja też nie mogę za bardzo rziciom manewrować, no bo w/w dziołcha ze strachu zginie. Tak więc jak już jestem na etapie podnóżków i butów, to do prawidlowego kolana daleko ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShoGun Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Nie - jeszcze dziewczyna nie jest na tyle odważna żeby się przechylać, a ja też nie mogę za bardzo rziciom manewrować, no bo w/w dziołcha ze strachu zginie. Tak więc jak już jestem na etapie podnóżków i butów, to do prawidlowego kolana daleko ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanys Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Schodzac na kolano błedem jest zwieszanie polowy albo i wiecej tylka z moto. Balansuje sie tulowiem i barkiem w strone zakretu (jakby wciskac poldupek w siedzenie) stosujac przeciwskret i regulujac gazem, wczesniej mozna przesunac sie blizej baku, stopy skrecone do srodka moto zeby nie przytrzec butow. Wszystko na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=sxODoscChNo...feature=relatedZwieszajac tylek caly ciezar przenoszony jest na podnozek do srodka zakretu a kierowca trzyma sie kierownicy (napiete rece), kiedy wykonuje sie balans cialem wiekszy ciezar pozostaje na zewnetrznym podnozku a rece na kierownicy sa na pełnym luzie. Wtedy mozna elegancko wyczuc moto w zakrecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Wszystko na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=sxODoscChNo...feature=related Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbynio Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Ja prawie dziennie cwicze sobie na zakretach w myslowicach,w ciagu dwuch miesiecy z kumplem zrobilem tam ok 1500km.zapraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIAN-R1 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 A gdzie to Adrian ćwiczysz w tych mysłowicach bo te Pyrzowice trochę mi się znudziły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Tu masz ciekawe winkle http://forum.motocykle.slask.pl/index.php?...t=0&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbynio Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 dzięki Adrian Musimy się tam kiedyś umówić to pokażesz jak miejscowi dają czadu Ja narazie pędze do Poznania tam są najlepsze winkle!!! Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Dobrze dobrze - kolano kolanem - tylko powiedzcie mi dlaczego na rondzie w orzeszu zdzieram podnóżek, a kolanem nie hacze ? Widowiskowe to to jest, tylko niech mi ktoś powie - jak już szlifuje podnóżkiem, i krawędzią buta przy palcach ( też tam jakaś metalowa wkładka jest ) to na kolano jeszcze muszę schodzić ?! Będzie jakakolwiek różnica ? ! Nota bene niestety za często wychodzi to z pasażerem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patyk Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Na YouTube ktoś w komentarzach napisał, że są to slidery Wiz Sparky. Napisałem do autora filmu wiadomość z prośbą o podanie nazwy sliderów, może odpisze. Tutaj masz linka do Wiz Sparky:http://www.tobefast.com/wiz-sparky-knee-sl...ks-pr-1744.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Na YouTube ktoś w komentarzach napisał, że są to slidery Wiz Sparky. Napisałem do autora filmu wiadomość z prośbą o podanie nazwy sliderów, może odpisze. Tutaj masz linka do Wiz Sparky:http://www.tobefast.com/wiz-sparky-knee-sl...ks-pr-1744.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyforfun Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Nie możliwe, widziałem jak się zachowują WIZ sparky w zetknięciu z asfaltem, to są właśnie plastikowe slidery w których wtopione są kawałki tytanu i to daje marny efekt. To na pewno było coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShoGun Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Gdzies mi sie obilo o uszy ze nie mozna z takimi sliderami na tor wjezdzac Najbardziej kozackie zdjecia jakie widzialem z iskierkami:http://anitaimichal.pl/Raspando_0001.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyforfun Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Takie mieli w Dynotechu a tutaj w sklepiku - proszę :http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle...ent_prod/18/195 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shakal Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Schodzac na kolano błedem jest zwieszanie polowy albo i wiecej tylka z moto. Balansuje sie tulowiem i barkiem w strone zakretu Zwieszajac tylek caly ciezar przenoszony jest na podnozek do srodka zakretu a kierowca trzyma sie kierownicy (napiete rece), kiedy wykonuje sie balans cialem wiekszy ciezar pozostaje na zewnetrznym podnozku a rece na kierownicy sa na pełnym luzie. Wtedy mozna elegancko wyczuc moto w zakrecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShoGun Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 no ok, to co piszesz ma sens i na filmiku tez mowia tak samo.... tylko czemu na wiekszosci zdjec z wyscigow MotoGP, magazynow motocyklowych i innych riderowi wystaje pol tylka z motora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyforfun Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Zleży jaki rider i z jaką prędkością jedzie...na w/w filmiku koleś pokazuje wyraźnie co się może stać jak prawie całą dupę zdejmiesz...ciężar tak bardzo przenosi sie na zewnetrzny podnóżek, że nietrudno o ześlizgnięcie się nogi i w efekcie glebe...pewnie że prosto się mówi, trudniej wykonać ale trochę praktyki i wyjdzie. Najważniejsze jest operowanie: tułów w stronę skrętu - barki i dynia w stronę skrętu(tak jakbys zewnętrzą rękę prostował i ciągnął motocykl do wewnatrz skrętu jednocześnie wewnętrzną pchając kiere lekko w przecinwynm kierunku (przeciwskręt) - ale dupa nie poza moto tylko trochę zsunięta (w jedenej linii z wychylonym tułowiem)...a właśnie gdy zawiesisz sie na manetkach i je ściskasz, a nie ma swobodnego ruchu to zanczy że albo jedziesz za wolno i za mało pochylasz moto albo jedziesz obok motocykla a nie siedzisz na nim...nie jestem ekspertem coprawda ale miałem już kilka "sytuacji awaryjnych" własnie z powodu bezsensownej nadmiernej chęci zrobienia kolana przy zbyt małej prędkości i niewielkim połozeniu moto...także na błędach uczy się człowiek najlepiej...byleby to nie był błąd przy barierkach na popularnych zjazdach bo już parę osób w ten sposób zakończyło karierę np na pyrzowicach...Fota jak nie powinno się tego robić...zobaczcie co dzieje się z nogą post-4668-1242734616.ipb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 No właśnie, dobre foto. Moto bardzo mało pochylone, a koleś jedzie obok niego na piszczelu, głowa i tulów ciągnie do góry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanys Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 no ok, to co piszesz ma sens i na filmiku tez mowia tak samo.... tylko czemu na wiekszosci zdjec z wyscigow MotoGP, magazynow motocyklowych i innych riderowi wystaje pol tylka z motora?wezmy np str 70 magazynu 'MOTOCYKL' wyd czerwcowe, tam jest zdjecie ridera od tylu i widac ze pol tylka zwisa sobie swobodnie z motocykla...?skoro to jest bledem to dlaczego tak ludzie robia mimo wszystko? nie jest wtedy latwiej 'dostac' kolanem do asfaltu? wydaje mi sie ze wtedy jestesmy w stanie przytrzec kolanem przy mniejszym kacie pochylu motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.