Shakal Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 ma pytanie do posiadaczy suzuki bandit, czy ktokolwiek z Was smigal juz po winklach z kolanem?bo ja sie tak do tego powoli zabieram (a nie mam jeszcze crash padow) i sie zastanawiam czy moge zejsc nizej czy nie, dzis juz niewiele braklo ale jednak boje sie nizej zejsc.na youtube kiedys widzialem kolesia ktory na rondzie sie uczyl kolanka i wlasnie chyba na bandicie N jezdzil ale nie jestem pewien, w kazdym razie zastanawiam sie czy oponka z tylu 160 wystarczy zeby zejsc na kolano??bo wlasnie tego sie boje najbardziej ze opona sie skonczy i bedzie szlif. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mu-H Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 160 jest tez w Fazerach i SV650 (choc tu nie jestem pewien) i ludzie schodza na kolano bez problemu Poza tym jak sie opona skonczy (zakladajac ze bedzie dobrze rozgrzana) to poczujesz to, po prostu nie bedziesz umial sie bardziej zlozyc. Mysle ze nie masz sie czego obawiac i cwiczyc, tak jak ja bo akurat tez sie ucze ;)PS: Wpisz sobie na YouTube "bandit knee" to zobaczysz jak goscie ladnie schodza, gdzies byl nawet filmik jak kolesie schodzili wszystkim co ma dwa kola na kolano, zaczynajac na rowerze, przez pocketbike, na motocyklu konczac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIAN-R1 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Szerokoscia to sie nie martw,ja w CBR 600 F1 mialem z tylu 130ke i tez na kolanie jezdzilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 A mogę zapytać w jakim celu chcesz na to kolano schodzić?? Sorry, ale może nie wiem, a powstała jakaś nowa dyscyplina tj jazda na kolanie ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mu-H Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 A mogę zapytać w jakim celu chcesz na to kolano schodzić?? Sorry, ale może nie wiem, a powstała jakaś nowa dyscyplina tj jazda na kolanie ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 No ok, rozumiem, tylko wg mnie niestety droga to nie miejsce na tego typu proby! Smigaj na tor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patyk Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Wydaje mi się, że każdy kto lubi jeździć szybko powinien ćwiczyć tego typu manewry. Pytasz WojtekA4 po co? Po to, że gdy zdarzy Ci się, że jakiś zakręt okaże się ostrzejszy, niż zakładałeś, albo gdy na zakręcie coś wyjedzie lub wyskoczy Ci na jezdnię, dobrze umieć położyć się jeszcze trochę, a nie panikować i... no właśnie, i co? Standardowo nie jeździ się po drogach "na kolanie", ale lepiej potrafić dojść do momentu największego bezpiecznego przechylenia, gdy zajdzie taka konieczność. Sorry za OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shakal Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 ah no jak to po co? -wlasnie dla zabawy, -poznania mozliwosci sprzeta i swoich przy okazji, -ale tez kwestia bezpieczenstwa, bo jezeli wejde w zakret za szybko to bede wiedzial ze potrafie sie zlozyc i wyjsc z niego w jednym kawalku... ot cowiec rozumiem ze oponka 160 wystarczy na kolano tak? wiec teraz znajde dobre miejsce bez piasku i kamieni, rozgrzeje gume i bede cwiczyl.ps. mam slidery niestety plastikowe.... iskierek nie bedzie ;/Mysle ze nie masz sie czego obawiac i cwiczyc, tak jak ja bo akurat tez sie ucze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIAN-R1 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Tylko z tego co widze to duzo ludzi za duzo poswieca uwagi samemu przytarciu kolanem a nie szybkiemu i poprawnemu przejechaniu zakretu.Smiac mi sie chce jak niekiedy widze jak ktos za wszelka cene chce przytrzec kolano.Nie tedy droga panowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTR GS500 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 A ja poprosze o kilka lekcji od kolegi ktory dzisiaj zamiatal kolanami S1 na 600rr - daj znac kiedy zas bedziecie tam latac musze to nagrac bo bylo OSTRO !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shakal Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Tylko z tego co widze to duzo ludzi za duzo poswieca uwagi samemu przytarciu kolanem a nie szybkiemu i poprawnemu przejechaniu zakretu.Smiac mi sie chce jak niekiedy widze jak ktos za wszelka cene chce przytrzec kolano.Nie tedy droga panowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShoGun Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Zeby zejsc na kolano trzeba przejezdzac zakret coraz szybciej, jak przy tej samej predkosci bedziesz probowal coraz bardziej sie pochylac to bedzie gleba. Odpowiednia szybkosc i kolano samo na droze zacznie jezdzic.Co do zamkniecia opony, to przyczepnosc nie konczy sie jak dochodzi sie do krawedzi, jest jeszcze potem naprawde spory zapas przyczepnosci.Pamietac rowniez trzeba o rozgrzaniu opon, bo na zimnych to sie moze roznie skonczyc ;)Jak juz zaczniecie schodzin na kolano to potem czas szlifowac podnozki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIAN-R1 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Adrian powiedz mi ktoredy droga skoro mowisz ze nie tedy? ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shakal Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 No ok, rozumiem, tylko wg mnie niestety droga to nie miejsce na tego typu proby! Smigaj na tor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Wydaje mi się, że każdy kto lubi jeździć szybko powinien ćwiczyć tego typu manewry. Pytasz WojtekA4 po co? Po to, że gdy zdarzy Ci się, że jakiś zakręt okaże się ostrzejszy, niż zakładałeś, albo gdy na zakręcie coś wyjedzie lub wyskoczy Ci na jezdnię, dobrze umieć położyć się jeszcze trochę, a nie panikować i... no właśnie, i co? Standardowo nie jeździ się po drogach "na kolanie", ale lepiej potrafić dojść do momentu największego bezpiecznego przechylenia, gdy zajdzie taka konieczność. Sorry za OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyforfun Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 http://www.shrek.pl/galeria/main.php?g2_itemId=15763Bandyta w tle - da sie i na bandycie - kwestia dobrych opon i zrytego beretu koleś obejżdżał większość sportów na tym treningu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 http://www.shrek.pl/galeria/main.php?g2_itemId=15763Bandyta w tle - da sie i na bandycie - kwestia dobrych opon i zrytego beretu koleś obejżdżał większość sportów na tym treningu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIAN-R1 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 ale światła nie zapalił z wrażenia Ja się piszę z jakimś człowiekiem co ma pojęcie do jazdy na kilka slusznych uwag co do zakrętów, toru nie zaliczę raczej bo brak funduszy a z uczelnia się terminy nie zgodzą itd itd. chętnie posłucham bardziej doświadczonych wyjadaczy dohamywujących wchodząc w winkiel .... Okolice Katowic ;> bytomia ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shakal Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 http://www.shrek.pl/galeria/main.php?g2_itemId=15763Bandyta w tle - da sie i na bandycie - kwestia dobrych opon i zrytego beretu koleś obejżdżał większość sportów na tym treningu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kurakijczyk Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Ja cwicze winkle na wjazdach na autostrade. Czysto, dobry asfalt i przyczepnosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makavelli Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 nie masz sie co obawiac jak juz poprzednicy zapodali da sie...Ja swojego bandziora 1200 daje na kolano az milo...a na tyle mam opone 180 i spokojnie daje rade...tyle ze mam wrazenie ze na moim jest latwiej niz na fabrycznym bo ja ingerowalem w zawiszenie, a mianowicie przednie mam o wiele twardsze przez sprezyny, a centralny amorek mam z hondy i jest naprawde twardy i niski, a fabryczny jest dosc wysoki...pociwcz na spokojnie na rondach czy winkielkach i spojnie sobie poradzisz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Pisales ze widziales filmik na youtubie, ale, jesli to nie byl ten, to obejrzyj, gosc bardzo fajnie tlumaczy i pokazuje poprawna sylwetke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David87 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 z jednej strony masz racje, ale wg mnie jechac z czechowic do poznania alb odo brna, placic za godziny spedzone na torze tylko po to zeby sie nauczyc szlifowac kolanem asfalt... bezsensu.jeszcze jest jakis maly tor na chudowie czy cos, przynajmniej tak ktos kiedys pisal, tam mozna sie przejechac pocwiczyc bo juz byly posty o tym ze ktos tam schodzil na kolano, ale znowu inne posty byly na temat piasku na zakretach wiec sam nie wiem :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patyk Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Tylko z tego co widze to duzo ludzi za duzo poswieca uwagi samemu przytarciu kolanem a nie szybkiemu i poprawnemu przejechaniu zakretu.Smiac mi sie chce jak niekiedy widze jak ktos za wszelka cene chce przytrzec kolano.Nie tedy droga panowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chlebdzik Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 160 jest tez w Fazerach i SV650 (choc tu nie jestem pewien) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.