nero1380 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Witam:) szukałem podobnego tematu ale nic nie znalazłem.. Mam w planach zakup 5-setki ale chciał bym zapoznac sie z opiniami na temat tych 3 modeli motocykli od urzydkujących na codzień.Jakie najczestrze usterki itp itd. Aha na zakup nowego nabytku mam zamiar przeznaczyc ze 6 tysiecy za porady serdeczne Dzienka;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
re5pect Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 ja użytkuję GS i jestem zadowolony.i tak poza konkursem - masz prawko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieron Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Tradycyjnie namawiam na cebulę. Się nie psuje :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysiek_WNC Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Chmm ja bym Ci radził kupić Gs'a - jest to niezwodna i tania w eksploatacji 500-tka. Więcej informacji na temat Gs'a masz w tym temacie:http://forum.motocykle.slask.pl/index.php?showtopic=29969Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Ja polecę cebulę, rzecz jasna Nie mam z nią żadnych problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YegoRRo Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Ja takze polecam cebile , ma ja kumpel z klasy i uzytkuje ponad rok super maszyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero1380 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Tez sie napalam na cebulke:) a prawko mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mel Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Ja miałem er5 i dobrze zapie*****la Jakoś kształtem lepiej wygląda niż GS500 i nie ma dziwnych malowań Na CB500 nie jeździłem i nic nie wiem. Ale to jest Honda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spajdi Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Mam GS500, ale jeśli masz troszkę kasy, żeby dołożyć to bierz Hondę CB500. GS jak dla mnie jedyna zaleta w porównaniu do CB500 to wygląd, ale to kwestia gustu... Poza tym CB ma kilka zalet w porównaniu do GS'a : - silnik chłodzony cieczą- nieco wyższa mocI z tego co słyszałem w Hondach tak nie rdzewieją baki jak w Suzuki, a to utrapienie w starszych GS'ach potem trzeba filtr paliwa dodatkowy montować, ale kranik i tak się syfi i potem kranik może puszczać na membranie i jak zaworki iglicowe w gaźniku nie będą trzymać to się silnik benzyną zaleje i to jest mało przyjemne - olej do wymiany, a wymieniać olej 3x w sezonie to średnio ciekawe dla portfela. Wymyślili kranik podciśnieniowy, a nie pomyśleli nad dobrym zabezpieczeniem przed przelaniem się paliwa do silnika bo przelew w gaźniku jest za wysoko w GS i wszystko leje się do silnika.Dlatego mimo, że GS to dobry motocykl to gdybym stanął drugi raz przed wyborem pierwszego moto to poważnie bym się zastanowił nad dozbieraniem kasy i kupnem Hondy...Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weletek Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 CB500 miałem, świetny sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollsky Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 diversion 600co 4 garki to 4 garki a cena podobna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowaleon Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 diversion 600co 4 garki to 4 garki a cena podobna.No fakt, bo co 2 garki to 2 garki a co honda to honda... i można tak w nieskończoność.Każdy będzie chwalił to co ma lub miał bo kierował się jakimiś priorytetami, dla każdego innymi.CeBulka jest dosyć duża jak na pięćsetkę, skręca praktycznie sama, silnik jest najlepiej dopracowany jeśli chodzi o pięćsetki, kosz sprzęgłowy lubi troszkę pohałasować, ale nie ma się czego czepiać. CeBulka to moje drugie moto po Virago 535 i pewnie zmieniłbym, gdybym miał więcej kasy, ale specjalnie nie ubolewam, że będzie ze mną jeszcze jeden sezon.Nie da się na tym dziczyć jeśli jedzie sie w dwie osoby, ale nie ma się też czym wstydzić... wszędzie dojedziesz w przyzwoitym tempie.Nie twierdzę, ze diverka jest zła, fajny z niej sprzęcik... 100cmm więcej, ale nadal znajduje się w "międzyklasie" bo ani to 500 ani normalne 600 ;)Dwa garki to mniejsza kasa przy serwisie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam:) szukałem podobnego tematu ale nic nie znalazłem.. Mam w planach zakup 5-setki ale chciał bym zapoznac sie z opiniami na temat tych 3 modeli motocykli od urzydkujących na codzień.Jakie najczestrze usterki itp itd. Aha na zakup nowego nabytku mam zamiar przeznaczyc ze 6 tysiecy za porady serdeczne Dzienka;)Zapomniałeś o najlepszej 500-ce KAWASAKI GPZ 500 S60 KM daje radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 diversion 600co 4 garki to 4 garki a cena podobna.Ale za regulacje/synchronizacje gaźników zapłaci więcej, bo 4 garki =] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollsky Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 owszem, wasze racje sa niepodwazalne.Tak tylko zasugerowałem , sam ma rzedowa czworke, wieksza siostre cebulki ,ale jezdzilem troche na cb 500 i reakcja na gaz w silniku 4 cylindrowym to jest spora roznica, fajnie sie wkreca na obroty. A o zephyrze 550 myslales ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero1380 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Powiem tak jak na sam początek nie chciałbym wiencej niz 500, kolega doradzał mi cbr 600 f2 ale moim zdaniem te 100 kuni to jak dla mnie za wiele i za bardzo by mnie korciło... Po za tym motocykl ma być dla mnie środkiem lokomocji na kiery zawsze moge liczyć i mieć pewność ze sie nie zepsuje i potem nie bd go musiał cisnąć do domu wienc zdecydowałem sie na cebulencje bo z tego co dowiedziałem sie od was i wyczytałem z neta to cb 500 niezawodne moto i ogólnie niema z nia za wiele problemow. A za pare sezonów pomyśle nad czym innym moze fazerek lub jakiś bandyta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaqu Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Już drugi sezon jężdże na kawasaki gpz 500s i jestem bardzo zadowolony. Jezdziłem na gs i wydaje mi sie że nie ma startu do gpz, które jest większe, mocniejsze i jak dla mnie ładniejsze (ale oczywiście zależy kto co lubi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Co kto potrzebuje, dla jednego najlepszą pięcsetką będzie ta która jest największa i najmocniejsza, dla drugiego ta najmniejsza i nasjłabsza, po pińcet kupuje się zazwyczaj tylko w jednym celu - nauki, a potem... mały bandyta, potem v'ka albo mniejszy fazerek... i fz1 fazer... o ile komuś wcześniej nie zmienią się preferencje w stronę np. żyrafki :-DJa wybieram pomiędzy cb500/gs500, która się trafi w lepszej cenie, lepszym stanie. Oczywiście w nie banana republica of kongo poland. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertgontarz Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 12 tys. km na GS-ie i motocykl sprawuje się wyśmienicie. Średnie spalanie ok. 4,5 litra na 100 km, stosunkowo niskie koszty eksploatacji mimo serwisu co 6 tys. km. Dużym plusem posiadania GS-a jest świetnie działające forum. Na CB nie jeździłem. Nie chce wychwalać zalet GS-a, że jest naj. Najważniejsze żeby znaleźć motocykl sprawny, nie zajeżdżony, zadbany. Mimo tego że i CB i GS są sprzętami praktycznie bezawaryjnymi to można kupić "padakę" i wtedy na pewno nie będzie się zadowolony z motocykla. Jak dla mnie szukaj motocykla w dobrym stanie, jak znajdziesz GS-a w dobrym stanie to kupu GS-a, jak znajdziesz CB w dobrym stanie to kup CB. Wtedy będziesz zadowolony z posiadania dwóch kółek. Każdy z tych motocykl ma swoje zalety i wady. A to GS ma słabszy silnik, a CB dwa amortyzatory z tyłu i gorsze hamulce, a to tamto itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Już drugi sezon jężdże na kawasaki gpz 500s i jestem bardzo zadowolony. Jezdziłem na gs i wydaje mi sie że nie ma startu do gpz, które jest większe, mocniejsze i jak dla mnie ładniejsze (ale oczywiście zależy kto co lubi)Zrobiłem 30 tys km na GPZ 500 S i miałem jedną małą awarię - dalej jechać się dało więc POLECAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertgontarz Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Jak dla mnie GPZ 500 jest świetnym motocyklem na początek, jeżeli szuka się czegoś w owiewkach. Za GS-a 500 w wersji F trzeba zapłacić sporo więcej...ze względu na rocznik (głównie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero1380 Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Nad Kawasaki Gpz 500 tez sie zastanawiałem ale tak jakoś bałbym sie tego motoru... tzn ze będzie się psuł albo coś. Oglądałem gpz na allegro to chodza w granicach 3-7tys zł ale niewiem czy opłacało by sie kupic takiego np za 4,5tyś zł z przebiegiem 30tys km i 94 rocznik, ale zawsze mozna sobie sprowadzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Nad Kawasaki Gpz 500 tez sie zastanawiałem ale tak jakoś bałbym sie tego motoru... tzn ze będzie się psuł albo coś. Oglądałem gpz na allegro to chodza w granicach 3-7tys zł ale niewiem czy opłacało by sie kupic takiego np za 4,5tyś zł z przebiegiem 30tys km i 94 rocznik, ale zawsze mozna sobie sprowadzić GPZ 500 S to najmniej psujący się model z serii SPRAWDZIŁEM TO !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek567 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Ja mam GPZta pierwszy sezon i jestem zadowolony daje rade nawet z większymi kolegami(w granicach pewnych prędkości oczywiście). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero1380 Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 a jakie roczniki byście polecali najlepiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.