Maciej Godziek Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Witam, Szukam serwisu gdzie kleją albo nituja okładziny na szczękach hamulcowych. Ktoś coś zna? Nie chce kupować nowych szczek wiec nie podpowiadajcie tego rozwiązania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
victoryMP Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Jak mialem SYRENE to sam sobie nitowalem szczeki a nawet tarcze na sprzegle ,ale to byla kosmoczna technologia. Dzisiaj ? nie slyszalem zeby ktos robil cos takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bankus Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 ciężko bedzie znaleźć...nieopłacalny interes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioW Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Zapytaj w firmie Makland. Robili mi na zamówienie kiedyś klocki. Firma bardzo dobra i rzetelna. Jeżdżę na ich klockach już 2 sezon i w niczym nie ustępują OEM. Polecam. Wiem że regenerują okładziny sprzęgieł itd... http://www.makland.com.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaca_k Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Bez urazy, ale nie rozumiem takiego podejścia. Dla mnie to dopuszczalne, tylko jeśli nowe szczęki byłyby nie do dostania. W końcu hamulce to element, od którego zależy nasze bezpieczeństwo. Widocznie ja inaczej wyceniam swoje... Szerokości i bezpiecznej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Godziek Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Książkowe nowe maja 5.0mm grubosci, co przy używanym bębnie i reduktorze zużycia zakręconym do oporu pozwala z bidą założyć kolo. Te z allegro maja w najgrubszym miejscu 9.6mm (nowe oryginalne itd) a nity maja około 6.2mm, czyli nawet heblując tarcze na szlifierce jak ja zjadę na 5.0 to bede hamował resztka nita a nie okladzina. Jest tez dostępny zamiennik obity chyba korkiem boazeryjnym i klejony kropelka. Wiec szukam warsztatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioW Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 11 godzin temu, yaca_k napisał: Bez urazy, ale nie rozumiem takiego podejścia. Dla mnie to dopuszczalne, tylko jeśli nowe szczęki byłyby nie do dostania. W końcu hamulce to element, od którego zależy nasze bezpieczeństwo. Widocznie ja inaczej wyceniam swoje... Szerokości i bezpiecznej jazdy. Jakbym nie znał produktów tej firmy to bym nie pisał tego postu. Ale skoro autor ma taki problem to regeneracja przez profesjonalną firmę jest jedynym rozwiązaniem jak nie chce lub nie umie kupić oryginału. Firmy co regenerują okładziny sprzęgieł do klasyków czy samochodów sportowych to niby robią to gorzej niż produkty dedykowane?. Akurat ta firma, o której piszę robi to dobrze i znam ich produkt bo sam go używam w przednich hamulcach w ciężkim motocyklu i spisują się znakomicie (nie gorzej niż OEM BMW) a testowałem je na trasach europy a nie w błocie koło komina, także polecam z czystym sumieniem. Druga ważna sprawa to nie niszczą tak tarcz jak dedykowane zazwyczaj ze spiekami metali, które piłują je jak szlifierka. No ale każdy ma swój rozum i kupuje co chce. Tylko jak nie widać różnicy to po co przepłacać to po pierwsze a po drugie szlifować zamiennik żeby pasował jak można zregenerować do założonych wymiarów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 1 godzinę temu, MarioSWD napisał: . Akurat ta firma, o której piszę robi to dobrze i znam ich produkt bo sam go używam w przednich hamulcach w ciężkim motocyklu i spisują się znakomicie Jesli to nie jest tajemnica,to o jakim motocyklu piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioW Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 BMW K1200GT. Zrobili mi klocki na wymiar ponieważ moje moto ma czujniki zużycia klocków i niestety nic oprócz OEM i EBC tego nie oferowało zrobili mi kopie oryginałów z miejscem na czujnik zużycia tyle że wg swoich receptur i tak jak napisałem powyżej polecam. Klocki oczywiście mineralne ale z jakimiś spiekami syntetycznymi i na prawdę nawet jeżdżąc po górach (polska, Alpy, Biokowo - nie mam do niczego się przyczepić). Klocki wiadomo szybciej się zużywają niż ze spiekami metali ale cena też kilka krotne tańsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 2 godziny temu, MarioSWD napisał: BMW K1200GT. No faktycznie,do lekkich ten sprzet nie nalezy.Jesli mnie pamiec nie myli gotowy do jazdy ma ponad 280kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 w zakładzie w Zabrzu na ul.Józefa Mehoffera wymienialem niedawno okladziny tarczy sprzegłowej w BMW R80,ale wcześniej wymieniałem tam tez okładziny szczek hamulcowych w innym motocyklu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 20 godzin temu, BLACKY4 napisał: w zakładzie w Zabrzu na ul.Józefa Mehoffera wymienialem niedawno okladziny tarczy sprzegłowej w BMW R80,ale wcześniej wymieniałem tam tez okładziny szczek hamulcowych w innym motocyklu Również mogę polecić tą firmę. Dorabiałem szczęki hamulcowe do kilku samochodów i motocykli i nie miałem żadnych zastrzeżeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.