Bebok. Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Cześć, mam zamiar po nowym roku (i po sprzedaży mojego gsxf) kupić nowe moto. Nowe w sensie nowe z salonu lub roczne/dwuletnie z małym przebiegiem.Wstępnie jestem zainteresowany tymi sprzętami co w temacie.Moja jazda to głównie dojazdy do roboty i kulanie się po mieście i okolicach. Czasem jakiś dłuższy wypad. Nie chcę nic sportowego (czytaj: z bardziej pochyloną sylwetką niż gsxf).Obowiązkowo będzie założony kufer centralny i może sakwy na dalsze wyjazdy.Czy powyższe to dobry wybór? Jeździliście, macie opinie z pierwszej ręki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 14 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Hmm, nikt nic nie wie? Hehe, ciekawe. Jeszcze Agusta Brutale 675/800, GSX S1000 (raczej wersja F), może nowa MT-10 w zależności jak ją wycenią. Ktoś jeździł lub ma i umożliwi przymierzenie się do moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Stary jak chcesz kupić to idziesz do salonu i prosisz o jazdę testową.Jeśli jeździłeś gsxf to każdą z tych maszyn będziesz zachwycony.Co nie kupisz to będziesz szczęśliwy i przysłowiowo z butów będzie wyrywało.Osobiście z różnych powodów wybieram najpierw yamaha- honda potem suzuki-kawasaki a reszta jest dla ludzi bogatych. Pożyjesz to zrozumiesz dla czego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżejdżi Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 nowa mt10 to ma być w cenie grubo powyżej 50 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Kawasaki zx1000sx wzialbym pod uwage,A dlaczego ? Co 1L to 1L ,i jeszcze jeden + kawa do tego modelu dorzuca boczne kufry tak ze odpadaja dodatkowe koszty.no ale to jest tylko takie moje glosne myslenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
severian Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 18 godzin temu, Bebok. napisał: Ktoś jeździł lub ma i umożliwi przymierzenie się do moto? Daj spokój,własnej kobiecie nie pozwoliłbym na takie ekscesy.Nfs dał ci dobrą radę-do salonu i tam się przymierzaj.Zresztą odnoszę wrażenie,że sam nie wiesz czego chcesz.Ja osobiście brałbym mt09.Na miasto idealna.Tania w zakupie i utrzymaniu.A i jak ją położysz to obędzie bez rozpaczania nad popękanymi plastikami.Triumpha skreślam od razu bo jest paskudny.Tak samo wszelaki "litry" bo nie są to sprzęty do przedzierania się miedzy samochodami.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 34 minut temu, severian napisał: Ja osobiście brałbym mt09.Na miasto idealna.Tania w zakupie i utrzymaniu Jego kasa Jego sprawa.A i jak ją położysz to obędzie bez rozpaczania nad popękanymi plastikami .Triumpha skreślam od razu bo jest paskudny Dla jednego blotem dla innego zlotem (Gust).Tak samo wszelaki "litry" bo nie są to sprzęty do przedzierania się miedzy samochodami.A skad jest ta teoria ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
severian Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Gość pisze,że potrzebuje sprzęta na miasto,do roboty i jazdy wokół komina.Czyli duży zecior z sakwami słabo się sprawdzi.A poza tym wysil się trochę bo twój post to zwykłe przypierdalanie się,a nie głos w dyskusji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Nie zlosc sie tak bo zlosc pieknosci szkodzi Ja sie tu do niczego nie Dopierdalam Kolego ,tylko sam latam gtr1400 zawsze z kuframi do roboty wokol komina z miasta do miasta bez uzywania autostrad i jakos mimo jego gabarytow i poj.silnika nie stwarzalo mi to problemow. Ps.Dalej zostaje przy zx1000sx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Hmm, z tego co czytałem w internetach, to jazdy testowe mt09 są trudno osiągalne. Dealerzy ponoć kręcą nosami, bo moto tak dobrze się sprzedaje, że mają w rzyci coś takiego jak jazdy testowe. Był to mój pierwszy typ na nowe moto, więc podążę tym tropem - podoba mi się wersja tracer i chyba o jazdę tym będę zabiegał. Drugim typem był właśnie z1000sx Moto nie musi być 100% nowe, rozglądam się też za "lekko" używanymi np jest fajny z800 na necie: http://allegro.pl/kawasaki-z800-abs-czarna-piekna-bestia-ideal-i5834106234.html Jednak wasza podstawowa rada to iść do salonu, wtłoczyć dupsko na siodło, a najlepiej pojeździć, więc będę musiał tak zrobić. Zacznę od Yamahy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Postaw sie w ich roli.Jest kiepska pogoda jazdy testowe sa ryzykowne wiec i ja bym odmowil.Jednak jak pojedziesz i zobaczysz na zywo to z grubsza bedziesz zdecydowany jakie moto chcesz.Do tego jak sie przejdziesz po deelerach co sprzedaja kilku letnie maszyny to nie ma szans aby rozum zapanowal nad emocjami i na pewno cos kupisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 12 minutes ago, nfs said: Postaw sie w ich roli.Jest kiepska pogoda jazdy testowe sa ryzykowne wiec i ja bym odmowil. Nie w pogodzie rzecz. MT09 interesuję się od lata i już wtedy ludzie pisali (od początku premiery maszyny), że dealerzy nie oferują jazd testowych, bo się tak dobrze sprzedaje - jak nie ten klient, to następny kupi bez stękania o wypróbowanie. Ktoś pisał, że Street Triple jest szpetny; przyznaję, podstawowa wersja nie urywa niczego, ale już wersja R albo Rx wyglądają dobrze. Podobnie jak MT07 - zwykłe jest takie sobie a Moto Cage już wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
procek225 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Street Triple szpetny ? no dajcie pokój piękniejszego motocykla nie ma dla mnie na świecie! (kwestia gustu oczywiście). Do jazdy po mieście - wąski, zwrotny, silnik elastyczny w całym zakresie obrotów. Minus - w lusterkach niewiele widać (ale można się wychylać tak jak ja, albo kupić akcesoryjne). Do 130km/h przy tej ćwierćowiewce półksiężycowej znośnie się jedzie (ale taki już urok nakedów), później trzeba się na baku kłaść (ale w miastach mamy ograniczenie do 50km/h więc nie widzę problemu . Zawieszenie w wersji zwykłej (nie R) już jest świetne, tyle że na nierównościach trzeba powalczyć w łukach z kierownicą. W R pewnie jest jeszcze lepiej (nie jeździłem). Do tego hamulce w standardzie w stalowym oplocie. Nie ma miejsca na bagaż - można z plecakiem jeździć albo tankbagiem tylko (chyba że jesteś barbarzyńcą to możesz kufer dołożyć - są Givi np.), zapomnij o wszelkich torbach na tylnym siedzeniu - konstrukcja siedziska nie pozwala żeby przełożyć te paski pod spodem sensownie. Pali przy normalnej jeździe w mieście około 5-6 litrów na 100 km. Jak dasz w palnik to i 8 pójdzie (ale to trzeba mieć go cały czas wysoko powyżej 8000 obrotów) (jak musiałem oszczędzać do stacji benzynowej kiedyś to w trasie zszedłem do 4.2 wg komputera, ale trzymałem go cały czas około 90 km/h na obrotach rzędu 4000 i do stacji dojechałem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Kufer to dość istotna sprawa, bo często zdarza mi się jeździć do sklepu czy z innymi sprawunkami motorem i przestrzeń na ładunek musi być. Tak właśnie podejrzewałem, że street triple z kufrem może wyglądać niedorzecznie i mu to wybitnie nie będzie pasować. Czytałem, że ludzie narzekają na spalanie, a tu się okazuje, że nie ma źle. Mój gsxf spali w mieście podobnie, jak nie więcej (no, ale waży 230kg i jest na gaźniku) A jak jazda z pasażerem? Dzięki za opinię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oloos Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 kufer do z800, tripla, brutale, mt09-10 to by chyba śmiesznie wyglądało... 09 tracer - no tu się nie czepiam, fajne moto. jak masz te ponad 40k, to jest rozsądna propozycja. latem pokazały sie szpiegowskie fotki mt07 tracer, tak że być może niedługo ja pokażą. pewnie będzie tańsza, jest na co zaczekać. ale też proponuje objechać parę salonów, czy komisów z używkami. usiąść, ocenić pozycję, dobrze się poprzymierzać, może jeszcze trafisz na jaką fajną promocję czy wyprzedaż rocznika wśród nowych. i na spokojnie podjąć decyzję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
procek225 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 pasażerka (drobnej postury) nie narzekała na wygodę. Motocykl też prowadzi się w miarę stabilnie pod dodatkowym obciążeniem - nie ma regulacji zawieszenia, ma je wersja R (ale tu dużo od pasażerki zależy - jak się umie zaprzeć na baku to jest ok, jak nie to masz ją przy każdym hamowaniu na plecach co jest nieciekawe zwłaszcza przy redukcji przed złożeniem się w zakręt , ale to raczej na każdym nakedzie to samo). Nie jest to jednak turysta rasowy i wiele zależy od tego jak bardzo masz tolerancyjną partnerkę Brakuje jakichkolwiek uchwytów dla pasażera (dla mnie to nie był minus bo moja pasażerka bardzo dobrze sobie radziła - robiliśmy trasy tak 400 km na dzień i było ok) a i tak 90% czasu sam jeżdżę. a co do ludzi piszących na necie o street triplach - większość nawet nie stała obok tego motocykla, z racji na jego "popularność" w Polsce i powtarza legendy przeczytane na forach i w prasie motoryzacyjnej. W Bielsku w Euroriderze są fajne chłopaki to się do nich przejedź i pogadaj, pooglądaj a może mają egzemplarz do jazd testowych też (wiem że Tigera mieli bo jeździłem niedawno, nie wiem czy streeta maja). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OSTRO Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Potwierdzam to co napisał procek225 a od siebie dodam, że powinieneś zajrzeć do salonu i pooglądać je z bliska. Triumph i Yamaha z bliska zyskują, i polecam salon Jaw-Moto w Katowicach, fajna obsługa, o jazdy testowe zapytaj pewnie w marcu. Ja w wakacje jeździłem mt09 tracer i zrobił na mnie pozytywne wrażenie, więc zwykły mt-09 przy twardszej charakterystyce zawieszenia powinien Ci odpowiadać do miasta. Możesz też wybrać się na targi do Warszawy (w lutym) lub do Wrocławia (w marcu) i obejrzeć jak wyglądają nowe motocykle z bliska i chociaż przymierzyć się i podotykać interesujące Cię modele w jednym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 18 hours ago, OSTRO said: zwykły mt-09 przy twardszej charakterystyce zawieszenia Tu jest problem, bo zwykły mt09 ma miększe/gorsze zawieszenie, co praktycznie w każdej recenzji jest podkreślane. Targi to nie jest zły pomysł o ile jest tam możliwość zakupu maszyny po cenie niższej niż salonowa/wyprzedażowa, a tego właśnie nie wiem. Tak czy inaczej czeka mnie wycieczka po salonach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Godzinę temu, Bebok. napisał: Tu jest problem, bo zwykły mt09 ma miększe/gorsze zawieszenie, co praktycznie w każdej recenzji jest podkreślane. ... Testami się nie warto aż tak bardzo sugerować. Każdy ma własne potrzeby i kryteria i to jest najważniejsze. Wszystkie testy np. nowej Aprilii Caponord wychwalały ją pod niebiosa a mi ten motor nie podpasował pod żadnym względem. Ani silnik, ani aktywne zawieszenie ani ergonomia. Bardzo wiele zależy od Twoich indywidualnych upodobań i tak jak koledzy pisali - jedyną sensowną opcją jest tak naprawdę jazda testowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OSTRO Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 O 17.12.2015 at 15:37, Bebok. napisał: Tu jest problem, bo zwykły mt09 ma miększe/gorsze zawieszenie... Na myśli miałem twardsze niż mt09 tracer, który jest po prostu miękki i ma duże skoki zawieszenia. Na pewno komfortowe bo nie czuć nierówności, ale w zakręcie mimo, że był stabilny to jednak skok zawieszenia w porównaniu do mojego Horneta PC41 powodował u mnie niechęć do szybkiego pokonywania łuków. Coś za coś, przejeżdżając przez torowisko czy jakieś dziury to w sumie tylko było je widać. Jazda testowa odpowie Ci na pytanie czego oczekujesz i czego na pewno potrzebujesz. Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 19 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Dziś podjechałem do Yamahy w Katowicach i przymierzyłem się do tracera i zwykłej mt09. Tracer to jednak kawał kobyły - siedzenie było na średnim ustawieniu wysokości, a na zolu miałem oparte tylko pół stopy - zwykły mt jest wyczuwalnie niższy. Może w przyszłym tygodniu machnę jazdę testową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Dziś kulnąłem się do Bielska do Jaw Motona moim GSXF-ie i dostałem Tracera na dwie godziny Kolor race blue nie przypadł mi do gustu, ale co było robić, taki dostałem Kierownica szeroka, wysoko umiejscowiona, siedzenie na tyle wysoko, że na postoju nie miałem płasko stóp na ziemi, a mam 177cm wzrostu (jak się okazało, to żaden problem, bo motor daje wrażenie lekkiego i łatwego do utrzymania). Pozycja bardzo dobra - siedziałem wyprostowany jak na krześle, do skręcania nie trzeba go zmuszać, skręca lekko, ale nie wali się w zakręcie, hamulce brzytwa, a przyspieszenie... Raz ruszyłem umiarkowanie agresywnie, to na pierwszym i drugim biegu podrywało na gumę samym odkręceniem manetki, elastyczność jak w dieslu - dajesz w palnik i jedzie bez redukcji. Chyba znalazłem następny motor. Jutro jeszcze dostanę w Katowicach zwykły mt-09 do porównania i wybiorę między nimi dwoma. Jak zdałem Yamahę do salonu i wsiadłem na swojego - łosz pieronie - jakbym czołgiem jechał - ciężka kobyła, przewraca się, nogi jakoś podkurczone na podnóżkach, nisko się siedzi, plecy zgięte, przyspieszenia brak - jak tym jeździć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OSTRO Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 To świetnie że Ci się udało, aura też ku temu sprzyja Jestem tego samego wzrostu i nie miałem problemu z postawieniem stopy, może za sprawą regulacji wysokości siedzenia. Zgadzam się, że z utrzymaniem w MT-09 Tracer w pionie także nie ma problemu, dobrze że nie jest ciężkie. Hamulce nie wymagają użycia dużej siły. Jeżeli miałbym porównać z moim Hornetem'08 przyśpieszenia i elastyczność to Honda od dolnego zakresu obrotów oddaje moc bardziej liniowo i wraz ze wzrostem obrotów zaczyna coraz mocniej ciągnąć. Natomiast Yamaha w dolnym zakresie wydaje się bardziej ospała i reaguje z opóźnieniem by po przekroczeniu ok.4000-5000 obr/min wyraźnie lepiej niż Honda wystrzelić. Jednak nawet w jeździe miejskiej nie stanowiło to problemu, a wymagało jedynie przyzwyczajenia. Wydaje mi się, że nie ma potrzeby wogóle jej utrzymywać na obrotach wyższych niż średnie ponieważ po przekroczeniu tego dolnego zakresu reaguje bardzo żywo na każdym biegu. I właśnie ten średni zakres obrotów okazuje się być najczęściej używany w tym rodzaju motocykla. Duży plus za fajny reflektor LED, czytelny wyświetlacz. Fajnie też, że ma regulację wysokości szyby, ale sposób jej regulacji lepiej jest rozwiązany np. w CBF1000. No i jeszcze jakbym się miał bardzo przyczepić to siedząc na nim ciężko znaleźć stopkę, ot taka ciekawostka. Ogólnie uważam ją za ciekawy sprzęt, za to co oferuje, za tą cenę, przy tym spalaniu i dynamice, nie dziwię się, że jest w czołówkach rankingów sprzedaży. Może jeszcze Triumpha Street Tripla przetestuj dla porównania. Czekam na dalsze relacje i spostrzeżenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 23 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Może miałem twardsze nastawy zawieszenia, albo siedzisko nie było w najniższej pozycji, ale nie przeszkadzało mi to, a myślałem że będzie:) Stopka jest dość kiepsko dostępna, ale już przy trzecim stawianiu moto wysunąłem ją bez patrzenia i bez zahaczenia o podnóżek, także nie ma źle. Pierwsza rzecz, która po zakupie mt-09 jest do wymiany to wydech - myślałem, że jadę skuterem 150ccm Triumphem bym się przejechał i owszem, ale nie ma salonu w pobliżu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oloos Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 5 godzin temu, Bebok. napisał: Triumphem bym się przejechał i owszem, ale nie ma salonu w pobliżu... Bielsko-Biała ul. Żywiecka 191 tel. (33) 865 43 21 kom. 731 712 267 e-mail: [email protected] www : http://www.eurorider.pl/salon_eurorider_bielsko_biala.php godziny otwarcia: pon.- pt. 9.00-18.00 sob. 9.00-14.00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.