krychaSWD Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Witam szanowne grono mam pytanie odnosnie wymiany filtra oleju w kawasaki zx9r z 1996roku ktoś może mi powiedzieć czy można jakoś inaczej wykręcić ten filtr niż poprzez demontaż kolektora (rury wydechowej) ? bo patrząc od przodu to filtr jest schowany za kolektorem u przodu silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Nie wiem jak w tej kawie ale w wielu motocyklach jest tak umiejscowiony.Wykręca się bez problemu tylko trzeba się postarać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 klucz łańcuszkowy do filtrów i z boku powinieneś odkręcić. Ja nie mając takiego klucza stosowałem pasek od spodni szeroki i kawałek pręta ( pasek lepiej stary coby nie obedrzeć) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychaSWD Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 aha spoko postaram się spróbować z tym paskiem i prętem dzięki wielkie za pomoc. lewa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 a chcesz go tylko wykręcić? Bo jeśli tak to przedziuraw go duży śrubokrętem i wykręć. Ja w hornecie tak robię, bo mam mało miejsca, żeby tam łapę wsadzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychaSWD Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 no też tak myślałem żeby ten stary przekłuć i odkręcić,tylko chciałem wiedzieć czy da rade wyjąć się go bez odkręcania kolektora ale jeśli tak się da to się ciesze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietja Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Po co zdejmować kolektor?! Tak jak luki pisze, śrubokrętem na wylot i odkręcisz bez problemu.Swoją drogą też się w sobotę zabieram za wymianę w mojej "dziewiątce" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychaSWD Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 dzięki panowie za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Zanim przebijesz śrubokrętem podłóż jakąś szmate żebyś sobie kolektora i rur wydechu olejem nie pooblewał bo jak się zagrzeją to bedzie smród i zadyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychaSWD Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Dałem pieluche ale spadła mi świnia i teraz faktycznie się smaży olej na kolektorze i kopci ale trudno ważne że wymiana się udała trzebabyło odkręcić plastik lewy i przewód olejowy bo inaczej nie dało by rady wyjąć filtra oleju a tak na marginesie olej to (motul 10w40 "5100" 4T) co sądzie o tym oleju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Też leje ten olej do mojego sprzęta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.