brecha Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Kupilem ktm gs620 duke z 96r. z przebiegiem prawie 50tys., zadnego kopcenia z ukladu wydechowego i mam kilka pytan odnosnie cisnienia oleju i jego kontrolki.Po rozgrzaniu silnika i jego ponownym rozruchu kontrolka cisnienia oleju gasnie dopiero po 4-5 sek. Zdarzylo mi sie ze pociagnolem od 0 do 140 z max przyspieszeniem, pozniej szybkie hamowanie i znowu max przyspieszenie w okolce 140 i zapalila sie kontrolka oleju. Wylaczylem silnik poczekalem 15sek odpalilem i kontrolka gasnie tak jak wczesniej, czyli po 4-5sek. Powtorzylem sytuacje i sprawa sie powtarza.Przy odpalaniu zimnego moto wydaje mi sie ze kontrolka oleju gasla szybko, ewentualnie wyzsze obroty na ssaniu powodowaly szybkie gasniecie kontrolki. Nie jestem pewien jak to bylo do konca, ale napewno nie rzucila mi sie w oczy dluzej nie gasnaca kontrolka. Pozniej sprawdze jeszcze raz.Sprzedajacy twierdzi ze mial podobne sytuacje i niekoniecznie przy ostrych przyspieszaniach i nie wylaczal silnika a kontrolka gasnie po jakims czasie i ze jest to spowodowane zamontowaniem czujnika cisnienia od innego modelu przez poprzedniego wlasciciela i ze on tak jezdzil 3 lata jakies 10tys.i teraz kilka pytan.1. oddac go odrazu jak najszybciej?2. czujnik w ramie (zbiorniku oleju) to czujnik cisnienia czy poziomu, kontrolka czerwona w zegarach to kontrolka cisnienia czy poziomu (jak dla mnie to zachowuje sie jak kontrolka cisnienia)3. jak sprawdzic poziom oleju ? (mi powiedzieli i gdzies tez wyczytalem: praca silnik 5min wylaczamy na 3-4 i odkrecamy mala srobke w gornej czesci ramy/zbiornika i ma tam wyciekac olej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Też jeżdżę teraz lc4 i olej sprawdzam zarowno ma zimnym jak i ciepłym silniku. Lc4 ma smarowanie z mokrą miską, wiec trzeba jedynie dać czas olejowi splynąć. 4-5 sekund to sporo, zapalanie w czasie jazdy też nie powinno mieć miejsca. Obstawiam zurzycie pompy olejuć. Zrzucadz sprzęgło i jest dostep. Pomierzyc i wymieniac co trza. 50 tys to sporo jak na singla. Ale są udokumentowane przebiegi 100 000 km elceczworek bez naprawy głównej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Obstawiałbym na zawór bezpieczeństwa, tzw bypass,prosta konstrukcja spręzynka i zaworek ibyc moze dostał sie tam jakis syf i cisnienie poprostu ucieka. Podstawa to manometr i zmierzyc cisnienie oleju,spuścic olej i zobaczyc czy nie ma zanieczyszczeń.Tu masz pompe oleju. - łatwa w wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Dzięki,kolega oddał motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Bypass musowo sprawdzić po kupnie.Nowa sprężynka 11zł w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.