Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

brecha

Użytkownicy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia brecha

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. no i znalazlem https://www.facebook.com/Naprawa-odzieży-motocyklowej-szycie-na-miarę-1566160713709892/about/
  2. dolaczam sie do pytania chce przerobic spodnie tekstylne i kombi 2 czesciowe skorzane podobno jest jakas Pani z wodzislawia, wlasnie przegladam forum zeby ja namierzyc
  3. Kupilem ktm gs620 duke z 96r. z przebiegiem prawie 50tys., zadnego kopcenia z ukladu wydechowego i mam kilka pytan odnosnie cisnienia oleju i jego kontrolki. Po rozgrzaniu silnika i jego ponownym rozruchu kontrolka cisnienia oleju gasnie dopiero po 4-5 sek. Zdarzylo mi sie ze pociagnolem od 0 do 140 z max przyspieszeniem, pozniej szybkie hamowanie i znowu max przyspieszenie w okolce 140 i zapalila sie kontrolka oleju. Wylaczylem silnik poczekalem 15sek odpalilem i kontrolka gasnie tak jak wczesniej, czyli po 4-5sek. Powtorzylem sytuacje i sprawa sie powtarza. Przy odpalaniu zimnego moto wydaje mi sie ze kontrolka oleju gasla szybko, ewentualnie wyzsze obroty na ssaniu powodowaly szybkie gasniecie kontrolki. Nie jestem pewien jak to bylo do konca, ale napewno nie rzucila mi sie w oczy dluzej nie gasnaca kontrolka. Pozniej sprawdze jeszcze raz. Sprzedajacy twierdzi ze mial podobne sytuacje i niekoniecznie przy ostrych przyspieszaniach i nie wylaczal silnika a kontrolka gasnie po jakims czasie i ze jest to spowodowane zamontowaniem czujnika cisnienia od innego modelu przez poprzedniego wlasciciela i ze on tak jezdzil 3 lata jakies 10tys. i teraz kilka pytan. 1. oddac go odrazu jak najszybciej? 2. czujnik w ramie (zbiorniku oleju) to czujnik cisnienia czy poziomu, kontrolka czerwona w zegarach to kontrolka cisnienia czy poziomu (jak dla mnie to zachowuje sie jak kontrolka cisnienia) 3. jak sprawdzic poziom oleju ? (mi powiedzieli i gdzies tez wyczytalem: praca silnik 5min wylaczamy na 3-4 i odkrecamy mala srobke w gornej czesci ramy/zbiornika i ma tam wyciekac olej)
  4. zdarza sie czasem ze przewod hamulcowy rozlazi sie w srodku i w zacisku po zwolnieniu hamulca jest nadal cisnienie (po przecieciu przewodu jego srodkowa czesc byla jak gabka i bez przeswitu, ale wtedy raczej palilbys hamulce wydaje mi sie ze wina moze lezec po stronie uszczelnienia - to ono ma dzialac jak sprezyna ktora wciaga tloczek spowrotem do zacisku .tloczki wkladane na smarze czy plynie hamulcowym? miedzy tloczkiem a uszczelnieniem powinno wystepowac w miare duze tarcie zeby uszczelnienie trzymalo tloczek i moglo go cofnac.
  5. i co dalej? napewno jest tak ze objaw jest przy konkretnych obrotach i na kazdym biegu? czy moze przy konkretnej predkosci? nie zmieniales cos w owiewce albo podkladek pod mocowaniem baku - moze dziac sie tak ze powietrze jest za mocno wdmuchiwane do airboxa i traci sie podcisnienie w gaznikach .w moto z wtryskiem do airboxa wrecz wpycha sie powietrze (doladowanie dynamiczne), a w gaznikach tak nie mozna.
  6. tak dla przypomnienia tematu i konsekwencji. moto po wymianie m.in. kola przedniego i wahacza jezdzi i to co ciekawe prosto, lagi byly nieruszane, narazie jest wersja steetfighter. noga wyleczona na jakies 75% - brak jednego wiazadla (do zrobienia) i miesnie do rozciagania bo sie zrosty porobily
  7. Żyje. Powaznie uszkodzony miesien łydki. Uszkodzone wiazadla w kolanie. Ogolnie potluczony. W drzewo uderzyl raczej sam motocykl.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.