raczka100 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Powitac wszystkich,mam na imie Krzysztof i szukam zajecia w wolnym czasie jak na moj wiek trafilo na 2 koleczka.szukam cos ciekawego i chodzi mi po glowie Honda Schadow 750 lub 1100 na spokojna jazde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokis999 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Cześć i powodzenia w poszukiwaniach.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raphau Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Cześć.Krótko i na temat o Hondzie Shadow 750, bo na takiej jeździłem parę lat. Prowadzi się jak stara zdzira – w zakrętach trzeba kombinować, bo jej się nie chce skręcać (w ogóle promień skrętu to jakiś kosmos, maksymalne przekręcenie kierownicy to niemal pewna gleba), przejechać przez narypane wszędzie małe rondka to wyczyn, hamowanie żadne, bo z przodu jedna tarcza, z tyłu bęben, a 230 kg waży – w mieście musisz się ciągle gapić na samochody przed Tobą, bo o gwałtownym hamowaniu w razie czego i nie skończeniu w czyimś bagażniku mowy nie ma. Przez korek przelecisz 5/h, jeśli Cię ktoś przepuści, bo szerokie toto jak cieć na rowerze z mopem w poprzek, a jeszcze jak sobie przypniesz kufry z tyłu, to lepiej stać za puszkami i nie cisnąć się. Na trasie – bajka. Lecisz po prostych i wdychasz zapach lasu. Oczywiście, na pustej trasie, bo jak Cię TIR dopadnie to wdychasz jego smród. Po prostu ma za mało koni, żeby mu uciec (piszę o wersji C2 z 97 roku, którą miałem), a z plecaczkiem pod górę – całkowity dramat. Wygoda jazdy? Zależy od budowy ciała kierowcy. Ja mam 176 cm wzrostu, 76 kg wagi i raz, że wciąż się zsuwałem z siodła i wciąż na nim poprawiałem (bo w standardzie do shadołki trzeba mieć długie ręce), a dwa, że po 100 km musiałem się zatrzymać, poprostować, połazić, poodpoczywać. Dlaczego więc miałem ją tak długo? Bo miała kurewsko zapierający dech w piersi wygląd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczka100 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 witaj.kolego ja wiem ze ladne sa i dlatego jak sroke mnie ciagnie styl,a jak z awaryjnoscia?moze ktos mial inny typ i lepiej sie jezdzi,niewiem bo nigdy nie siedzialem i jezdzilem na takich potworach,ostatnie moje jazdy to ETZ i to w 89r hehejesli ma ktos jakies uwagi to prosze na priw.dzieki za pomysla i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
victoryMP Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 witaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raphau Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Moto bezawaryjne, lejesz wahę i jeździsz, o nic się nie martwisz. Przez sześć lat nie włożyłem złotówki w naprawy. Zawieszenie takie sobie - na dziurach wysadza Cię z siodła albo wali w obudowy amorów - ale i tak o niebo lepsze niż w Suzuki Boulevardzie M50, czy jak on się tam nazywa, którym też miałem okazję polatać. Ogólnie, do prostej, spokojnej jazdy albo do lanasowania się w miejscach publicznych motocykl idealny, ale z czasem zaczniesz myśleć o tym, jakby ją przerobić, albo kupić coś innego, mocniejszego:)Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierorzq Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Cześć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lena Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Witam, powodzenia w poszukiwaniu maszyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczka100 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Witam, powodzenia w poszukiwaniu maszyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczka100 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 http://allegro.pl/nowy-model-honda-vt-1100-shadow-ful-ubrana-i4710267779.htmlWitam, powodzenia w poszukiwaniu maszyny mam pare na oku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Witaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DubStrike Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Część Jak patrzę na opis @Raphau'a, to chyba pomyślałbym nad zmianą celu : ) Nie myślałeś może o turystyku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raphau Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 To jeszcze się z rana dopiszę Od czasu, gdy zmieniłem moto, wszyscy mi powtarzają, że poprzednie (właśnie Szadołka 750) było ładniejsze. Nie przytakuję tylko dlatego, że obraziłbym Ptaszynę. No i broń Boże, nie chcę urazić bulgociarzy, bo sam byłem jednym z nich, ale dopiero, gdy dosiadłem T-Birda, poczułem co znaczy prawdziwy motocykl – jest szybki, zrywny, manewrowny, prowadzi się sam, na wertepach dorównuje turystykom, w zakręty wchodzi jak po sznurku, hamuje niemal natychmiast, przez 170 km bez przystanku ani mój tyłek, ani kręgosłup nie kwęknęły z wysiłku, a i z siodła nie zsunąłem się nawet raz, a gdy ruszając z rodzimej ulicy przywaliłem z ruły, to sąsiadom w kuchni kubki pospadały z suszarki Czyli całkowite przeciwieństwo HS 750. Bo to jest tak jak z kobietami – możesz wybrać supermodelkę, na widok której będą wzdychać wszyscy faceci w okolicy, ale ryzykujesz grymasem obrzydzenia na jej twarzy, gdy powiesz, że „wali ci z gaźnika”, albo możesz wybrać tę ździebko odbiegającą od obowiązującego kanonu piękna, ale za to wieczorem wypijesz z nią browar i podyskutujesz o wyższości rzędowej trójki nad V2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Casserole Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Witam. Mieszkamy po sąsiedzku ale niestety nie jeżdżę choperkiem. Może uda nam się razem na chudów wybrać Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1232 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Siema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VenoMek Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Cześć jeżdżę i VT750C2 czyli wspomnianą Szadołką (rocznik '98) i dużym turystykiem - XL1000V. Fakt różnica w prowadzeniu jest kolosalna ale nie wieszałbym tak psów na Szadołce... bez przesady! Fakt - hamulce to dramat - ale trzeba po prostu o tym pamiętać i unikać sytuacji gdzie jedynie hamowanie awaryjne ratuje skórę (dobra nie zawsze można wszystko przewidzieć, ale to już temat na zupełnie inną dyskusję). Co do zwrotności i pokonywania zakrętów to wcale nie jest tak źle... Spokojnie Szadołką robi się ósemki i to te co były na starym egzaminie i te z nowego egzaminu i na górskich serpentynach też pięknie się prowadzi - warunek konieczny to równy asfalt. Warto ustawić napięcie wstępne tylnych sprężyn na maksa (tym bardziej jeśli jeździsz z pasażerem) - wtedy motocykl stoi wyżej i trochę później przyciera podnóżkami w winklach. Na dziurach i wybojach już nie jest tak wygodnie...a dystanse pokonywane jednym ciągiem... nie raz we dwójkę robiłem przeloty od tankowania do tankowania po 300km bez przystanku (na fabrycznych siodłach)... Na prawdę nie jest tak źle... Prędkości - nie polecam przekraczać 120kmh - bo to trochę męczarnia i dla sprzęta i dla kierowcy i pasażera ale we dwójkę z wiatrem leciałem chwilowo i 160kmh.VT1100 może być lepszym wyborem ze względu na dwie tarcze z przodu i trochę większą moc. Na dowód, że nie jest źle filmiki: trochę sobie ćwiczę wolne manewry https://plus.google.com/100791379140332427762/posts/TLhPBzRgBfB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.