krychaSWD Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Witam jeśli to nie problem to prosze o odpowiedz mianowicie chodzi mi o wymiane napędu w moim motocyklu,nigdy tego nie robiłem i chciał bym wiedzieć na co uważać przy takiej wymianie,drugie pytanie to jaki łańcuch byście polecili? Oczywiście jakiejś dobrej firmy z góry dzięki za odpowowiedzi pozdrawiam. Krystian:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Na pewno DID a jak sam zdecyduj masz linka do stronki z opisami i parametrami.http://www.motor-land.com.pl/did/files/did.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychaSWD Opublikowano 3 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Aha dzięki postaram sie opanować sztuke wymiany napędu bo chyba to nie aż tak trudne:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychaSWD Opublikowano 3 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 http://m.allegro.pl/naped-did-vx-sunstar-kawasaki-zx-9r-ninja-94-97-r-i4589437820.html Nada się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Nadał by się ale to jest X-ringowy a lepszy jest O-ringowy, i ja bym taki tj. O-ringowy brał. Zębatki ok.z innego forum wiem że zębatki powinny mieć przód 16 tył 43 zęby z tym że nie jestem specem i mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychaSWD Opublikowano 3 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 No ja nie chce oszczędzać na bespieczeństwu moim i tego co kupi odemnie moto kiedyś tam więc jak twierdzisz że lepiej jest założyć taki a nie inny łańcuch to tak zrobie:) pamiętam że do yamahy xj600 jak dawałem wymieniać napęd to też z did-a był wtedy zapłaciłem z wymianą 1300zł ok dzięki za info będe szukać z dida Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Na podanej aukcji w komplecie masz łańcuch DID-a z zębatkami sunstara czyli OK. Łańcuch ma uszczelniacze typy X-ring ( ten z aukcji) albo typu O-ring. Łańcuchy z uszczelniaczami typu O-ring są lepsze po prostu. Masz to napisane w linku który załączyłem wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomy Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Najpierw sprawdz czy nie masz coś zamotane z zębatkami-rozmiarowo,1300zł za wymiane napędu do xj600? to jest przegięcie biorąc nawet złoty zestaw i złote zębatki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Najpierw sprawdz czy nie masz coś zamotane z zębatkami-rozmiarowo,1300zł za wymiane napędu do xj600? to jest przegięcie biorąc nawet złoty zestaw i złote zębatki Czytałeś cały temat. Wcześniej zmieniał napęd w Xj-cie a teraz ma ZX9R i również chce zmienić napęd na nowy. Jak byś nie patrzył to dwa różne motocykle. Choć fakt że 1300 za zmianę napędu to gruba przesada. Robocizna wychodzi więcej niż nowy komplet. Za tą kasę miałbym nowy zestaw, porządną zakuwarkę i klucz dymanometryczny do kompletu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corr Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Nadał by się ale to jest X-ringowy a lepszy jest O-ringowyCoś Ci się pomyliło, to x-ringi są lepsze od o-ringów bo gwarantują dłuższą żywotność łańcucha. tak też wynika z linka, który sam podałeś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Coś Ci się pomyliło, to x-ringi są lepsze od o-ringów bo gwarantują dłuższą żywotność łańcucha. tak też wynika z linka, który sam podałeś...Masz Rację nie czytałem całej treści zawartej w podanym linku, który podałem by autor tematu miał ułatwiony wybór. Co do klasyfikacji lepszy, gorszy sugerowałem się zasłyszanymi opiniami. Napisałem również jeśli czytałeś, że nie jestem znawcą i mogę się mylić. Jeśli autor tematu pofatyguje się by przeczytać zawartość linku dojdzie zapewne do tego samego wniosku co Ty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Lancuch DID'a zebatki sunstar albo JT i sprawa zamknieta. Pamietac trzeba ze did to mocny material i zakowarka z allegro za 50zl sie nie nadaje do jego zakucia. Poprostu zamiast speczyc nity sama sie rozlezie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotRR Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Ja bym założył AFAMa pod kolor moto (dostępne w Motohybrid) http://www.afam.com/html/product-catalogue/index.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.