Skocz do zawartości
Kawasaki-Ekspert

Ekspert Kawasaki - zapraszam do zadawania pytań

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Jestem związany z firmą Probike i w tym wątku chciałbym odpowiadać na wszystkie pytania związane z marką Kawasaki, którą reprezentujemy w Polsce. Śmiało zadawajcie pytania - jestem do Waszej dyspozycji :) Pozdrawiam! 

 

***********************

LETNIA PROMOCJA KAWASAKI!

 

- Z800 stara cena 34900 - nowa cena 31500 i z ABS stara cena 36900 nowa cena 33500

 

- Ninja 300 stara cena 20900 - nowa cena 18500 i z ABS stara cena 22900 nowa cena 20500

 

- J300 stara cena 19900 - nowa cena 17900 i z ABS stara cena 21500 nowa cena 19500

 

Przy okazji zapraszam do zadawania pytań!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To ja się zapytam chodzi mi o konkretne modele gtr-1400 albo zzr 1400 co byś mi zaproponował jakie mają wady a jakie zalety bo przymierzam się do tych dwóch modeli ale sam jeszcze nie wiem na co się zdecydować dzięki za odpowiedź pozdro MIKOŁAJ 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Brawo za odwagę lub brak świadomości bo będą nie wygodne pytania :)  Nawiązując do pytania Kolegi co z tą uszczelka pod pokrywą.Czy kawasaki uznaje to za wadę produkcyjną czy użytkową.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To ja się zapytam chodzi mi o konkretne modele gtr-1400 albo zzr 1400 co byś mi zaproponował jakie mają wady a jakie zalety bo przymierzam się do tych dwóch modeli ale sam jeszcze nie wiem na co się zdecydować dzięki za odpowiedź pozdro MIKOŁAJ 

GTR jest to motocykl turystyczny, dedykowany głównie dla osób które pragną jeździć w dalekie trasy (155-160 KM z Ram Air  136 Nm)  w wygodny sposób . Jeżeli chcesz jednak jeździć dynamicznie (200-210 KM z Ram Air 162 Nm) nie znajdziesz lepszego pojazdu niż ZZR1400. Obie maszyny wyposażone są we wszystkie najnowsze technologie i posiadają bardzo mocne silniki. Ciężko mówić o wadach, powinieneś podjechać do salonu i się przysiąść do maszyny aby dokładnie sprawdzić polecamy SALON Monster Bike w Warszawie lub Moto Moto w Łodzi, tam dowiesz się wszystkich szczegółów.

 

@nfs mamy pełną świadomość, ale nie boimy się wygodnych pytań :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

GTR jest to motocykl turystyczny, dedykowany głównie dla osób które pragną jeździć w dalekie trasy (155-160 KM z Ram Air  136 Nm)  w wygodny sposób . Jeżeli chcesz jednak jeździć dynamicznie (200-210 KM z Ram Air 162 Nm) nie znajdziesz lepszego pojazdu niż ZZR1400. Obie maszyny wyposażone są we wszystkie najnowsze technologie i posiadają bardzo mocne silniki. Ciężko mówić o wadach, powinieneś podjechać do salonu i się przysiąść do maszyny aby dokładnie sprawdzić polecamy SALON Monster Bike w Warszawie lub Moto Moto w Łodzi, tam dowiesz się wszystkich szczegółów.

 

@nfs mamy pełną świadomość, ale nie boimy się wygodnych pytań :)

Ale gdzie odpowiedź na moje pytanie?Wszyscy wiedzą że ZZR1400 lecą te uszczelki nawet wiadomo od jakiego do jakiego vin-u a kawaski uznaje tylko to w okresie gwarancji.I co to nie jest wada?A ile u was kosztuje naprawa tej nie wady jeśli będzie naprawiana po okresie gwarancji ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź jak się przysiądę do maszyn to dopiero się zdecyduję co mi się dopasuje bo dalej jestem nie zdecydowany zalety mi powiedziałeś i dzięki ale każde moto ma też wady i cały czas się zastanawiam jakie nawet nowy sprzęt coś boli nie ma nić doskonałego i tak myślałem że wad mi nie napiszesz dopóki sam nie kupię i się nie przekonam a nie ma  czegoś bliżej specjalnie jechać do Łodzi lub Warszawy jak będę przejazdem w pobliżu to podskoczę pozdro MIKOŁAJ  :(

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

czy jest możliwość jazd testowych na motocyklach kawasaki? osobiście bardzo chętnie sprawdziłbym nowego zzr 1400 i gtr-a. jakie dostępne modele można przetestować na terenie woj. śląskiego? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

trochę się tych pytań nazbierało :) uwaga odpowiadam po kolei ;)

 

@nfs

Nie mieliśmy żadnej akcji serwisowej dotyczącej uszczelki pokrywy, szczerze mówiąc pierwszy raz dociera do nas taka informacja że coś się dzieje z tym elementem. O wycenę usługi proponuję spytać Dealera ponieważ my jako Importer nie prowadzimy serwisu, natomiast koszt usługi nie powinien przekroczyć  600 zł z oryginalną uszczelką. Podane ceny są to ceny bez rabatów, ze stawką roboczogodziny ustaloną przez Importera i mogą znacznie odbiegać od ceny ostatecznej jaką zaproponuje dealer z uwagi na duże możliwości rabatowe. 

 

@Aro85

Chodzi o dane techniczne – przekrój czy o średnicę?

 

@thrillco

Oczywiście ze tak, GTR dostępny jest w Łodzi w Moto Moto, można zapisywać się na jazdy testowe na stronie http://www.kawasaki.pl/pl/dealers W okolicach śląska mamy 3 dealerów

·         Motosport ul. Knurowska 2
44-141 - Gliwice 

·         Inter Cargaz Gajowa 4
44-217 - Rybnik

·         Sikora Moto-Centrum ul. Warszawska 56
43-300 - Bielsko - Biała

 

 

 

 
 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

trochę się tych pytań nazbierało :) uwaga odpowiadam po kolei ;)

 

@nfs

Nie mieliśmy żadnej akcji serwisowej dotyczącej uszczelki pokrywy, szczerze mówiąc pierwszy raz dociera do nas taka informacja że coś się dzieje z tym elementem. O wycenę usługi proponuję spytać Dealera ponieważ my jako Importer nie prowadzimy serwisu, natomiast koszt usługi nie powinien przekroczyć  600 zł z oryginalną uszczelką. Podane ceny są to ceny bez rabatów, ze stawką roboczogodziny ustaloną przez Importera i mogą znacznie odbiegać od ceny ostatecznej jaką zaproponuje dealer z uwagi na duże możliwości rabatowe. 

 

@Aro85

Chodzi o dane techniczne – przekrój czy o średnicę?

 

@thrillco

Oczywiście ze tak, GTR dostępny jest w Łodzi w Moto Moto, można zapisywać się na jazdy testowe na stronie http://www.kawasaki.pl/pl/dealers W okolicach śląska mamy 3 dealerów

·         Motosport ul. Knurowska 2

44-141 - Gliwice 

·         Inter Cargaz Gajowa 4

44-217 - Rybnik

·         Sikora Moto-Centrum ul. Warszawska 56

43-300 - Bielsko - Biała

 

 

 

 

 

 

trochę się tych pytań nazbierało :) uwaga odpowiadam po kolei ;)

 

@nfs

Nie mieliśmy żadnej akcji serwisowej dotyczącej uszczelki pokrywy, szczerze mówiąc pierwszy raz dociera do nas taka informacja że coś się dzieje z tym elementem. O wycenę usługi proponuję spytać Dealera ponieważ my jako Importer nie prowadzimy serwisu, natomiast koszt usługi nie powinien przekroczyć  600 zł z oryginalną uszczelką. Podane ceny są to ceny bez rabatów, ze stawką roboczogodziny ustaloną przez Importera i mogą znacznie odbiegać od ceny ostatecznej jaką zaproponuje dealer z uwagi na duże możliwości rabatowe. 

 

@Aro85

Chodzi o dane techniczne – przekrój czy o średnicę?

 

@thrillco

Oczywiście ze tak, GTR dostępny jest w Łodzi w Moto Moto, można zapisywać się na jazdy testowe na stronie http://www.kawasaki.pl/pl/dealers W okolicach śląska mamy 3 dealerów

·         Motosport ul. Knurowska 2

44-141 - Gliwice 

·         Inter Cargaz Gajowa 4

44-217 - Rybnik

·         Sikora Moto-Centrum ul. Warszawska 56

43-300 - Bielsko - Biała

 

 

A ja dalej czekam na  odpowiedź co do mojej drugiej części pytania i dalej jej nie uzyskałem a szkoda czy to jest za trudne pytanie pozdro  :(

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

przekrój, dokładnie o to jak jest zbudowany w srodku, może być cięzko o taka informacje bo moto leciwe a i na co komu taka informacja ale może gdzies tam po serwisach maja takie dane

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Czesc.

No to ja mam pytanie  :)

Dokladnie  chodzi mi o tarcze hamulcowe w gtr1400.Jakis  czas temu slyszalem ze w tych modelach wychodza jaja z przednimi tarczami.

Albo sie krzywia a w niektorych przypadkach nie przezyja 30tys. km.Czytalem na innych forach wypowiedzi wlasciceli 

ktorzy pisza za maja przejechane ponad (30000km) i maja trzeci komplet tarcz.Mozna by powiedziec sporadyczne przypadki

albo trafili na wyprodukowanego w poniedzialek " http://t2.ftcdn.net/jpg/00/32/88/29/400_F_32882960_kooSyV2BfQiXkPJeYVbRO9PPRMlZ6ZQh.jpg  "  :D .Niestety ja sie tez tago doczekalem :( , a mninowicie:

 

W ubieglym miesiacu mialem troche sytuacje podbramkowa , a wygladalo to tak: przy dosc

zwawej jezdzie bylem zmuszony do calkowitego wyhamowania na bardzo krotkim odcinku.

No niby nic wielkiego ,na drogach trzeba sie z wszystkim liczyc, jednak przy dalszym lataniu

i normalnym hamowaniu zauwazylem szarpanie calego motocykla (nie rownomierne dzialanie hamulcow)

No tak , sprawa dla mnie byla jasna.Tarcze bija na boki .Wynik byl taki   :wacko:   nastepny wypad byl  po nowe

 tarcze i  po nowe klocki :angry:   Los chcial ze  przypadkowo bylem na  imprezie  w kawie i przy okazji opowiedzialem

 moje przezycie jednemu z mechaniorow.Odpowiedz byla taka  jaka oczekiwalem ;)  to nie mozliwe .Takie same tarcze  

sa tez w innych kawach , ja moja zzr 1400 nabilem ponad 40tys.i jest ok.Podobno  zx10r tez lata na tych talerzach.Spytalem sie Goscia 

jak to wyglada  przy naglym wyhamowaniu przy duzej  predkosci dwoch roznych motocykli na tych samych tarczach z ktorych

jeden wazy 198kg+kierowca znowu inny (moj) 310kg+pelne kufry+kierowca i pasazer.Na moje pytanie nie padla zadna kakretna odpowiedz.Na to pytanie 

musialem  sobie sam odpowiedziec  ;) Acha,w ten pechowy dzien bylo slonecznie i ponyd 20°C.

Ps.Albo ja cos nie doczytalem czy przespalem ?  :huh: Moze od Ciebie dostane jakas konkretna odpowiedz co to bylo ( czy jeszcze jest )

z fabrycznymi tarczami ?

 


Na pytanie co niektórych czy jestem rozczarowany ta GTRka ? Szczerze powiem

ze nie!!!!! Nie ma idealnych motocykli.W jednych "krzywia" sie tarcze a w innych 

np. rozsypuja sie skrzynie biegow.Tarcze wymienilem na TRW Lucas a klocki Brembo.

Zobaczymy ile te wytrzymja. :)


 

Pozdro.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Też wątpię aby w ten sposób tarcze poszły.Bardziej stawiał bym na klocki.A dałeś je do sprawdzenia?czy bez sprawdzenia wymiana?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Też wątpię aby w ten sposób tarcze poszły.Bardziej stawiał bym na klocki.A dałeś je do sprawdzenia?czy bez sprawdzenia wymiana?

To byl fabrycznie nowy sprzet jak go kupilem.Jak wspomnialem inni pierwsi  wlascicele mieli podobne problemy , tak ze nie tylko mnie to sie przytrafilo.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Albo nie odpowie ci na to pytanie tak jak mi ewentualnie napisze że pierwszy raz coś takiego usłyszał od ciebie pozdro 

 Zobaczymy co czas przyniesie ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

O problemach z tarczami w GTR 1400 słyszałem wiele razy.

NIestety to fakt, bo znajomy beczał mi jak oszalały, że motór za tyle kasy, a tu tarcze się "wichrują" ;)

Ale w pierwszych rocznikach występował jeszcze inny problem,który dotknął mojego znajomego.

Nagminnie korodujący zbiornik paliwa na zgrzewach/spawach w modelach z pierwszego roku produkcji :)

Pewnie Pan ekspert o tym nie słyszał :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dodam jeszcze tylko to ze wszystko bylo w porzadku z hamulcami do czasu wymienionej sytuacji , czyli

gwaltownego hamowania.Po tym zajsciu nawet przy wpychaniu moplika do garazu bylo mozna odczuc bez

dotykania klamki hamulca hamowanie w poszczegolnych  miejscach,a na centralnej stopce to juz trzeba bylo 

troche sily wlozyc zeby kolo o 360° obrocic.Moj  jest z 2010 roku ,przed ostatni model.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czy tarcza nie była juz dośc zuzyta w momencie w którym doszło do jej  obciązenia termicznego?
Warto pamietac że im grubsza tarcza tym więcej "materiału" przeniesie ciepło powstałe w skutek tarcia na felge etc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czy tarcza nie była juz dośc zuzyta w momencie w którym doszło do jej  obciązenia termicznego?

Warto pamietac że im grubsza tarcza tym więcej "materiału" przeniesie ciepło powstałe w skutek tarcia na felge etc.

Przy spokojnej  turystycznej jezdzie i przebiegu niecałych 30 tys.km. normalnie nie mozna mowic o zuzytych tarczach,albo ?  :huh:

Zeby nie robic tutaj bajzlu wyslalem pare fotek Tobie na Pw.Zobacz Sam.

Ps.Jak  juz poprzednio  wspomnialem te problemy z tarczami  nie tylko u mnie w wyskoczyly.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie Twoje tarcze nie wygladaja na zuzyte, sa w bdb stanie
więc tak jak napisałes pozostaje technologia materiałowa do sprawdzenia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie Twoje tarcze nie wygladaja na zuzyte, sa w bdb stanie

więc tak jak napisałes pozostaje technologia materiałowa do sprawdzenia.

Ja mam ZZR-a 1400 i niestety ten sam problem że tarcze lekko biją tylko ze biją najbardziej w przedziale prędkości 80-120 km/h tzn. jest wtedy najbardziej uciążliwe ale moje tarcze zużyte są już w ok 40% więc czeka je chyba wymiana:(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ZZR-a 1400 i niestety ten sam problem że tarcze lekko biją tylko ze biją najbardziej w przedziale prędkości 80-120 km/h tzn. jest wtedy najbardziej uciążliwe ale moje tarcze zużyte są już w ok 40% więc czeka je chyba wymiana:(

A możesz napisać jak się to objawia?Czy czujesz na klamce pulsowanie klamki itp.......

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A możesz napisać jak się to objawia?Czy czujesz na klamce pulsowanie klamki itp......

U mnie objawy wyglądają tak że przy hamowaniu przy prędkości ok 160 i wyżej jest w miarę ok(to znaczy nieczuci tego drżenia) gdy prędkość maleje do 120km/h zaczyna trząść, drgać cały widelec i jest tak do ok 80 km\h objawia się to z różną częstotliwością  gdy jadę w dwie osoby i gdy hamuje dość łagodnie jest to bardziej wyczuwalne, znowu gdy jadę sam i daje dość mocno po heblach

czasem nawet tego nie czuć.

Co do klamki to nie wyczuwam na niej żadnego pulsowania (może dla tego że mam jeszcze abs:) i jeszcze jedną rzecz którą zauważyłem to przy jeździe z prędkością ok 15- 20km/h jak delikatnie wcisnę hamulec żeby tylko łapał to czuje jak chyta i odpuszcza względem obrotu tarczy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×