Kawasaki-Ekspert Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Witajcie!Jestem związany z firmą Probike i w tym wątku chciałbym odpowiadać na wszystkie pytania związane z marką Kawasaki, którą reprezentujemy w Polsce. Śmiało zadawajcie pytania - jestem do Waszej dyspozycji Pozdrawiam! ***********************LETNIA PROMOCJA KAWASAKI! - Z800 stara cena 34900 - nowa cena 31500 i z ABS stara cena 36900 nowa cena 33500 - Ninja 300 stara cena 20900 - nowa cena 18500 i z ABS stara cena 22900 nowa cena 20500 - J300 stara cena 19900 - nowa cena 17900 i z ABS stara cena 21500 nowa cena 19500 Przy okazji zapraszam do zadawania pytań! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikolajmoto Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 To ja się zapytam chodzi mi o konkretne modele gtr-1400 albo zzr 1400 co byś mi zaproponował jakie mają wady a jakie zalety bo przymierzam się do tych dwóch modeli ale sam jeszcze nie wiem na co się zdecydować dzięki za odpowiedź pozdro MIKOŁAJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 Brawo za odwagę lub brak świadomości bo będą nie wygodne pytania Nawiązując do pytania Kolegi co z tą uszczelka pod pokrywą.Czy kawasaki uznaje to za wadę produkcyjną czy użytkową. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kawasaki-Ekspert Posted May 15, 2014 Author Share Posted May 15, 2014 To ja się zapytam chodzi mi o konkretne modele gtr-1400 albo zzr 1400 co byś mi zaproponował jakie mają wady a jakie zalety bo przymierzam się do tych dwóch modeli ale sam jeszcze nie wiem na co się zdecydować dzięki za odpowiedź pozdro MIKOŁAJ GTR jest to motocykl turystyczny, dedykowany głównie dla osób które pragną jeździć w dalekie trasy (155-160 KM z Ram Air 136 Nm) w wygodny sposób . Jeżeli chcesz jednak jeździć dynamicznie (200-210 KM z Ram Air 162 Nm) nie znajdziesz lepszego pojazdu niż ZZR1400. Obie maszyny wyposażone są we wszystkie najnowsze technologie i posiadają bardzo mocne silniki. Ciężko mówić o wadach, powinieneś podjechać do salonu i się przysiąść do maszyny aby dokładnie sprawdzić polecamy SALON Monster Bike w Warszawie lub Moto Moto w Łodzi, tam dowiesz się wszystkich szczegółów. @nfs mamy pełną świadomość, ale nie boimy się wygodnych pytań Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 GTR jest to motocykl turystyczny, dedykowany głównie dla osób które pragną jeździć w dalekie trasy (155-160 KM z Ram Air 136 Nm) w wygodny sposób . Jeżeli chcesz jednak jeździć dynamicznie (200-210 KM z Ram Air 162 Nm) nie znajdziesz lepszego pojazdu niż ZZR1400. Obie maszyny wyposażone są we wszystkie najnowsze technologie i posiadają bardzo mocne silniki. Ciężko mówić o wadach, powinieneś podjechać do salonu i się przysiąść do maszyny aby dokładnie sprawdzić polecamy SALON Monster Bike w Warszawie lub Moto Moto w Łodzi, tam dowiesz się wszystkich szczegółów. @nfs mamy pełną świadomość, ale nie boimy się wygodnych pytań Ale gdzie odpowiedź na moje pytanie?Wszyscy wiedzą że ZZR1400 lecą te uszczelki nawet wiadomo od jakiego do jakiego vin-u a kawaski uznaje tylko to w okresie gwarancji.I co to nie jest wada?A ile u was kosztuje naprawa tej nie wady jeśli będzie naprawiana po okresie gwarancji ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aro85 Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 poszukuje przekroju tłumika z gpz 500 celem powrotu do oryginału. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikolajmoto Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Dzięki za odpowiedź jak się przysiądę do maszyn to dopiero się zdecyduję co mi się dopasuje bo dalej jestem nie zdecydowany zalety mi powiedziałeś i dzięki ale każde moto ma też wady i cały czas się zastanawiam jakie nawet nowy sprzęt coś boli nie ma nić doskonałego i tak myślałem że wad mi nie napiszesz dopóki sam nie kupię i się nie przekonam a nie ma czegoś bliżej specjalnie jechać do Łodzi lub Warszawy jak będę przejazdem w pobliżu to podskoczę pozdro MIKOŁAJ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thrillco Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 czy jest możliwość jazd testowych na motocyklach kawasaki? osobiście bardzo chętnie sprawdziłbym nowego zzr 1400 i gtr-a. jakie dostępne modele można przetestować na terenie woj. śląskiego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kawasaki-Ekspert Posted May 20, 2014 Author Share Posted May 20, 2014 trochę się tych pytań nazbierało uwaga odpowiadam po kolei @nfsNie mieliśmy żadnej akcji serwisowej dotyczącej uszczelki pokrywy, szczerze mówiąc pierwszy raz dociera do nas taka informacja że coś się dzieje z tym elementem. O wycenę usługi proponuję spytać Dealera ponieważ my jako Importer nie prowadzimy serwisu, natomiast koszt usługi nie powinien przekroczyć 600 zł z oryginalną uszczelką. Podane ceny są to ceny bez rabatów, ze stawką roboczogodziny ustaloną przez Importera i mogą znacznie odbiegać od ceny ostatecznej jaką zaproponuje dealer z uwagi na duże możliwości rabatowe. @Aro85Chodzi o dane techniczne – przekrój czy o średnicę? @thrillcoOczywiście ze tak, GTR dostępny jest w Łodzi w Moto Moto, można zapisywać się na jazdy testowe na stronie http://www.kawasaki.pl/pl/dealers W okolicach śląska mamy 3 dealerów· Motosport ul. Knurowska 244-141 - Gliwice · Inter Cargaz Gajowa 444-217 - Rybnik· Sikora Moto-Centrum ul. Warszawska 5643-300 - Bielsko - Biała Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikolajmoto Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 trochę się tych pytań nazbierało uwaga odpowiadam po kolei @nfsNie mieliśmy żadnej akcji serwisowej dotyczącej uszczelki pokrywy, szczerze mówiąc pierwszy raz dociera do nas taka informacja że coś się dzieje z tym elementem. O wycenę usługi proponuję spytać Dealera ponieważ my jako Importer nie prowadzimy serwisu, natomiast koszt usługi nie powinien przekroczyć 600 zł z oryginalną uszczelką. Podane ceny są to ceny bez rabatów, ze stawką roboczogodziny ustaloną przez Importera i mogą znacznie odbiegać od ceny ostatecznej jaką zaproponuje dealer z uwagi na duże możliwości rabatowe. @Aro85Chodzi o dane techniczne – przekrój czy o średnicę? @thrillcoOczywiście ze tak, GTR dostępny jest w Łodzi w Moto Moto, można zapisywać się na jazdy testowe na stronie http://www.kawasaki.pl/pl/dealers W okolicach śląska mamy 3 dealerów· Motosport ul. Knurowska 244-141 - Gliwice · Inter Cargaz Gajowa 444-217 - Rybnik· Sikora Moto-Centrum ul. Warszawska 5643-300 - Bielsko - Biała trochę się tych pytań nazbierało uwaga odpowiadam po kolei @nfsNie mieliśmy żadnej akcji serwisowej dotyczącej uszczelki pokrywy, szczerze mówiąc pierwszy raz dociera do nas taka informacja że coś się dzieje z tym elementem. O wycenę usługi proponuję spytać Dealera ponieważ my jako Importer nie prowadzimy serwisu, natomiast koszt usługi nie powinien przekroczyć 600 zł z oryginalną uszczelką. Podane ceny są to ceny bez rabatów, ze stawką roboczogodziny ustaloną przez Importera i mogą znacznie odbiegać od ceny ostatecznej jaką zaproponuje dealer z uwagi na duże możliwości rabatowe. @Aro85Chodzi o dane techniczne – przekrój czy o średnicę? @thrillcoOczywiście ze tak, GTR dostępny jest w Łodzi w Moto Moto, można zapisywać się na jazdy testowe na stronie http://www.kawasaki.pl/pl/dealers W okolicach śląska mamy 3 dealerów· Motosport ul. Knurowska 244-141 - Gliwice · Inter Cargaz Gajowa 444-217 - Rybnik· Sikora Moto-Centrum ul. Warszawska 5643-300 - Bielsko - Biała A ja dalej czekam na odpowiedź co do mojej drugiej części pytania i dalej jej nie uzyskałem a szkoda czy to jest za trudne pytanie pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aro85 Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 przekrój, dokładnie o to jak jest zbudowany w srodku, może być cięzko o taka informacje bo moto leciwe a i na co komu taka informacja ale może gdzies tam po serwisach maja takie dane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kawasaki-Ekspert Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 @Aro85 mam schemat - może Ci się przyda, podeślij mi na priv swój e-mail Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taurus Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Czesc.No to ja mam pytanie Dokladnie chodzi mi o tarcze hamulcowe w gtr1400.Jakis czas temu slyszalem ze w tych modelach wychodza jaja z przednimi tarczami.Albo sie krzywia a w niektorych przypadkach nie przezyja 30tys. km.Czytalem na innych forach wypowiedzi wlasciceli ktorzy pisza za maja przejechane ponad (30000km) i maja trzeci komplet tarcz.Mozna by powiedziec sporadyczne przypadkialbo trafili na wyprodukowanego w poniedzialek " http://t2.ftcdn.net/jpg/00/32/88/29/400_F_32882960_kooSyV2BfQiXkPJeYVbRO9PPRMlZ6ZQh.jpg " .Niestety ja sie tez tago doczekalem , a mninowicie: W ubieglym miesiacu mialem troche sytuacje podbramkowa , a wygladalo to tak: przy dosczwawej jezdzie bylem zmuszony do calkowitego wyhamowania na bardzo krotkim odcinku.No niby nic wielkiego ,na drogach trzeba sie z wszystkim liczyc, jednak przy dalszym lataniui normalnym hamowaniu zauwazylem szarpanie calego motocykla (nie rownomierne dzialanie hamulcow)No tak , sprawa dla mnie byla jasna.Tarcze bija na boki .Wynik byl taki nastepny wypad byl po nowe tarcze i po nowe klocki Los chcial ze przypadkowo bylem na imprezie w kawie i przy okazji opowiedzialem moje przezycie jednemu z mechaniorow.Odpowiedz byla taka jaka oczekiwalem to nie mozliwe .Takie same tarcze sa tez w innych kawach , ja moja zzr 1400 nabilem ponad 40tys.i jest ok.Podobno zx10r tez lata na tych talerzach.Spytalem sie Goscia jak to wyglada przy naglym wyhamowaniu przy duzej predkosci dwoch roznych motocykli na tych samych tarczach z ktorychjeden wazy 198kg+kierowca znowu inny (moj) 310kg+pelne kufry+kierowca i pasazer.Na moje pytanie nie padla zadna kakretna odpowiedz.Na to pytanie musialem sobie sam odpowiedziec Acha,w ten pechowy dzien bylo slonecznie i ponyd 20°C.Ps.Albo ja cos nie doczytalem czy przespalem ? Moze od Ciebie dostane jakas konkretna odpowiedz co to bylo ( czy jeszcze jest )z fabrycznymi tarczami ? Na pytanie co niektórych czy jestem rozczarowany ta GTRka ? Szczerze powiemze nie!!!!! Nie ma idealnych motocykli.W jednych "krzywia" sie tarcze a w innych np. rozsypuja sie skrzynie biegow.Tarcze wymienilem na TRW Lucas a klocki Brembo.Zobaczymy ile te wytrzymja. Pozdro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikolajmoto Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Albo nie odpowie ci na to pytanie tak jak mi ewentualnie napisze że pierwszy raz coś takiego usłyszał od ciebie pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Też wątpię aby w ten sposób tarcze poszły.Bardziej stawiał bym na klocki.A dałeś je do sprawdzenia?czy bez sprawdzenia wymiana? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taurus Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Też wątpię aby w ten sposób tarcze poszły.Bardziej stawiał bym na klocki.A dałeś je do sprawdzenia?czy bez sprawdzenia wymiana?To byl fabrycznie nowy sprzet jak go kupilem.Jak wspomnialem inni pierwsi wlascicele mieli podobne problemy , tak ze nie tylko mnie to sie przytrafilo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taurus Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Albo nie odpowie ci na to pytanie tak jak mi ewentualnie napisze że pierwszy raz coś takiego usłyszał od ciebie pozdro Zobaczymy co czas przyniesie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 O problemach z tarczami w GTR 1400 słyszałem wiele razy.NIestety to fakt, bo znajomy beczał mi jak oszalały, że motór za tyle kasy, a tu tarcze się "wichrują" Ale w pierwszych rocznikach występował jeszcze inny problem,który dotknął mojego znajomego.Nagminnie korodujący zbiornik paliwa na zgrzewach/spawach w modelach z pierwszego roku produkcji Pewnie Pan ekspert o tym nie słyszał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taurus Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Dodam jeszcze tylko to ze wszystko bylo w porzadku z hamulcami do czasu wymienionej sytuacji , czyligwaltownego hamowania.Po tym zajsciu nawet przy wpychaniu moplika do garazu bylo mozna odczuc bezdotykania klamki hamulca hamowanie w poszczegolnych miejscach,a na centralnej stopce to juz trzeba bylo troche sily wlozyc zeby kolo o 360° obrocic.Moj jest z 2010 roku ,przed ostatni model. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DANVIELD Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Czy tarcza nie była juz dośc zuzyta w momencie w którym doszło do jej obciązenia termicznego?Warto pamietac że im grubsza tarcza tym więcej "materiału" przeniesie ciepło powstałe w skutek tarcia na felge etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taurus Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Czy tarcza nie była juz dośc zuzyta w momencie w którym doszło do jej obciązenia termicznego?Warto pamietac że im grubsza tarcza tym więcej "materiału" przeniesie ciepło powstałe w skutek tarcia na felge etc.Przy spokojnej turystycznej jezdzie i przebiegu niecałych 30 tys.km. normalnie nie mozna mowic o zuzytych tarczach,albo ? Zeby nie robic tutaj bajzlu wyslalem pare fotek Tobie na Pw.Zobacz Sam.Ps.Jak juz poprzednio wspomnialem te problemy z tarczami nie tylko u mnie w wyskoczyly. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DANVIELD Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Zgadza sie Twoje tarcze nie wygladaja na zuzyte, sa w bdb staniewięc tak jak napisałes pozostaje technologia materiałowa do sprawdzenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koodłaty Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Zgadza sie Twoje tarcze nie wygladaja na zuzyte, sa w bdb staniewięc tak jak napisałes pozostaje technologia materiałowa do sprawdzenia.Ja mam ZZR-a 1400 i niestety ten sam problem że tarcze lekko biją tylko ze biją najbardziej w przedziale prędkości 80-120 km/h tzn. jest wtedy najbardziej uciążliwe ale moje tarcze zużyte są już w ok 40% więc czeka je chyba wymiana:( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted June 2, 2014 Share Posted June 2, 2014 Ja mam ZZR-a 1400 i niestety ten sam problem że tarcze lekko biją tylko ze biją najbardziej w przedziale prędkości 80-120 km/h tzn. jest wtedy najbardziej uciążliwe ale moje tarcze zużyte są już w ok 40% więc czeka je chyba wymiana:(A możesz napisać jak się to objawia?Czy czujesz na klamce pulsowanie klamki itp....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koodłaty Posted June 2, 2014 Share Posted June 2, 2014 A możesz napisać jak się to objawia?Czy czujesz na klamce pulsowanie klamki itp......U mnie objawy wyglądają tak że przy hamowaniu przy prędkości ok 160 i wyżej jest w miarę ok(to znaczy nieczuci tego drżenia) gdy prędkość maleje do 120km/h zaczyna trząść, drgać cały widelec i jest tak do ok 80 km\h objawia się to z różną częstotliwością gdy jadę w dwie osoby i gdy hamuje dość łagodnie jest to bardziej wyczuwalne, znowu gdy jadę sam i daje dość mocno po heblachczasem nawet tego nie czuć.Co do klamki to nie wyczuwam na niej żadnego pulsowania (może dla tego że mam jeszcze abs:) i jeszcze jedną rzecz którą zauważyłem to przy jeździe z prędkością ok 15- 20km/h jak delikatnie wcisnę hamulec żeby tylko łapał to czuje jak chyta i odpuszcza względem obrotu tarczy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.