DANIELEKiol Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Witam dziś po odpaleniu mojej Fazerki 1000 po chwili włączył się wiatrak i tak mnie ruszyło że zerknąłem na zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego i wygląda jakby właśnie był pusty. Co zrobić i jak sprawdzić czy zbiorniczek jest faktycznie pusty? proszę o odpowiedź czy mam tylko dolać płyn do zbiorniczka (do minium czy maksimum?)czy też do chłodnicy poprzez wlew? czy jeżeli zbiornik jest faktycznie pusty to muszę po prostu zrobić wymianę całego płynu? nadmienię że na razie wolałbym tylko zrobić dolewki czy tak można? bardzo proszę o odpowiedź co robić i czy leję się płyn do chłodnicy osobno i zbiorniczka osobno? no i jaki płyn wiem że tego pełno mam nowy petrygo czy borygo do auta czy taki mogę wlać czy kupić inny płyn lub koncentrat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piro Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Sprawdź poziom płynu w chłodnicy odkręcając wlew, jeśli będzie mało to uzupełnij brak, sprawdź układ chłodzenia czy nie ma jakichś nieszczelności etc. Do zbiorniczka wyrównawczego zalej tak aby poziom płynu zawarty był pomiędzy min a max. Jeśli nie wiesz jaki masz płyn w układzie możesz zalać Prestone`a- jesto to płyn do chłodnic aluminiowych mieszalny z innymi płynami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Znając życie ostatnio go japończycy wymieniali.Więc kup przynajmniej http://allegro.pl/autoland-dynagel-2000-plyn-do-chlodnic-5l-gliwice-i3982813123.html i wymień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIELEKiol Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 ok to jaki Dynagel 2000 czy Prestone czy to juz mój wybór? i zrobie tak jak mówicie zacznę od dolewki w chłodnicy a potem do zbiorniczka wyrównawczego pytanie jeszcze jak się do niego dostać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Zawsze jest twój wybór nawet jak to będzie mineralka.Ja stawiam na dynagel lub motul itp.Zbiorniczek chyba masz kolo tylnego koła na dole jak w fz1.W którymś tam roku było bardzo upalne lato i miałem często 128 na piecu w korkach itp tematach.Wymiana u mnie pomogła trochę ale to tez zależy od konstrukcji silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIELEKiol Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 a jeszcze jedno ile płynu potrzebuję ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 https://archive.org/details/printermanual-yamaha-fazer-1000-service-manual Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIELEKiol Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 w celu upewnienia się to ten zbiorniczek? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc737c3f70a217a0.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIELEKiol Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Zawsze jest twój wybór nawet jak to będzie mineralka.Ja stawiam na dynagel lub motul itp.Zbiorniczek chyba masz kolo tylnego koła na dole jak w fz1.W którymś tam roku było bardzo upalne lato i miałem często 128 na piecu w korkach itp tematach.Wymiana u mnie pomogła trochę ale to tez zależy od konstrukcji silnika.no ale czy bak musze sciągać żeby dostać się do korka zbiorniczka żeby dolać płyn ? i sprawdziłem baku nie trzeba sciągać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 no ale czy bak musze sciągać żeby dostać się do korka zbiorniczka żeby dolać płyn ?Już Ci nawet serwisówkę dali pod nos.Ty mieszkasz na Bajerówce? Wpadnij do mnie to pochytamy temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Najlepiej by tak było.Wpadnij do Kolegi bo to nie normalne aby po odpaleniu się wentylator włączał.Najlepiej jak byś go nie odpalał.Jak się tak mega szybko grzeje to może być różnie.Zadzwoń do niego żeby nie było, że zanim dojedziesz silnik zagotujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIELEKiol Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Już Ci nawet serwisówkę dali pod nos.Ty mieszkasz na Bajerówce? Wpadnij do mnie to pochytamy temat.jak coś odezwę się na początek sprawdzę płyn w chłodnicy i potem w zbiorniczku jak coś podolewam i się zobaczy co dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIELEKiol Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Najlepiej by tak było.Wpadnij do Kolegi bo to nie normalne aby po odpaleniu się wentylator włączał.Najlepiej jak byś go nie odpalał.Jak się tak mega szybko grzeje to może być różnie.Zadzwoń do niego żeby nie było, że zanim dojedziesz silnik zagotujesz.nie włącza mi się od razu wentylator ale czytałem już że fazery tak mają że na postoju się grzeją podobnie jak thundercaty tylko u mnie jest prawdopodobnie jeszcze brak płynu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIELEKiol Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 jak coś odezwę się na początek sprawdzę płyn w chłodnicy i potem w zbiorniczku jak coś podolewam i się zobaczy co daleja więc tak płyn w chłodnicy był a w zbiorniczku na dnie więc dolałem i tyle na razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza1995 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 a więc tak płyn w chłodnicy był a w zbiorniczku na dnie więc dolałem i tyle na razieJak dolałeś płyn to teraz kontroluj jego poziom co jakiś czas, wentylatorem chłodnicy się nie przejmuj bo ten typ tak ma. Po uruchomieniu silnika wentylator szybko włącza się i po zapięciu jedynki przestaje pracować. To normalne. Wszystkie litrowe fazery tak mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIELEKiol Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Jak dolałeś płyn to teraz kontroluj jego poziom co jakiś czas, wentylatorem chłodnicy się nie przejmuj bo ten typ tak ma. Po uruchomieniu silnika wentylator szybko włącza się i po zapięciu jedynki przestaje pracować. To normalne. Wszystkie litrowe fazery tak mają.ogólnie zrobiona wymiana całego płynu a jeżeli chodzi o wentylatro to faktycznie po wrzuceniu 1 przestaje pracować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.