Brojler Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 koniecznie chcemy mu pomóc to raczej w czystość, dodatkową zmiana filtru, bez zmiany samego oleju. Tak mniej więcej w połowie przebiegu do wymiany. Wiem że to może byc upierdliwe ale da się to zrobić bez nadmiernego chlapania.Bo jak by nasz olej fantastyczny nie był to choćby od drobin startych ze sprzęgła będzie zanieczyszczony. I to właśnie te drobinki w największym stopniu wpływają na zużycie silnika. Kiedy właśnie instrukcje serwisowe często mówią o wymianie filtra co drugą wymianę oleju, ergo filtr oleju jest "mniej ważny" od oleju.Ja Cię nie posłucham Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Traveler Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 No to nie słuchaj Możesz nawet wogóle filtra nie zmieniac skoro on nie ma znaczenia. A tak z ciekawości, którego producenta serwisówka mówi żeby filtr zmieniać co dwie wymiany oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 np przy docieraniu lepiej w połowie procesu wymienic filtr, w ten sposób odciązając troche olej z zanieczyszczeń.Co prawda żaden producent nie uchyli rabka tajemnicy jak "powstaje" jego olej; natomiast znalazłem artykuł o "blendowaniu"" oleju.http://www.jakiolej.pl/dzial/artykuly/10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 No to nie słuchaj Możesz nawet wogóle filtra nie zmieniac skoro on nie ma znaczenia. A tak z ciekawości, którego producenta serwisówka mówi żeby filtr zmieniać co dwie wymiany oleju?Doucz się:http://i39.tinypic.com/2hz1i84.png Oficjalna serwisówka dla Suzuki GSR z Hamamatsu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 nie tylko gsr, bardzo wiele serwisówek zaleca takie działanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 nie tylko gsr, bardzo wiele serwisówek zaleca takie działanieToć, ale zawsze to łatwiej siać ferment i się nabijać, jak kolega Traveler.Przypomina się temat o cięgnie Bowdena. Jak jeden forumowicz zaręczał, że długość cięgna jest stała, niezależnie od zmian położenia i gięcia pancerza. A później cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 albo temat pod tytułem z czego zrobione sa okładziny sprzegła - z korka/ masy korkowej.(nie mówiąc o kevlarowych) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 albo temat pod tytułem z czego zrobione sa okładziny sprzegła - z korka/ masy korkowej.(nie mówiąc o kevlarowych) A nie z korka? http://www.surfsidemoto.com/store/product/EBCCKK17.htmlEBC CK Standard Series Clutch Kit Features: Cork based clutch material is impregnated with aluminum particles to help increase wear life and heat resistance - korek i impregnacja czastkami aluminium dla żywotności. Kevlar ok, żywice też, ale i z korka robią jak widać. Edycja 05.01.2013Gdzie jest temat o sprzęgłach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.