Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Olej Castrol. Podróba?


Brojler

Rekomendowane odpowiedzi

 

koniecznie chcemy mu pomóc to raczej w czystość, dodatkową zmiana filtru, bez zmiany samego oleju. Tak mniej więcej w połowie przebiegu do wymiany. Wiem że to może byc upierdliwe ale da się to zrobić bez nadmiernego chlapania.

Bo jak by nasz olej fantastyczny nie był to choćby od drobin startych ze sprzęgła będzie zanieczyszczony.  I to właśnie te drobinki w największym stopniu wpływają na zużycie silnika.

 

 

 

Kiedy właśnie instrukcje serwisowe często mówią o wymianie filtra co drugą wymianę oleju, ergo filtr oleju jest "mniej ważny" od oleju.

Ja Cię nie posłucham :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

np przy docieraniu lepiej w połowie procesu wymienic filtr, w ten sposób odciązając troche olej z zanieczyszczeń.
Co prawda żaden producent nie uchyli rabka tajemnicy jak "powstaje" jego olej; natomiast znalazłem artykuł o "blendowaniu"" oleju.
http://www.jakiolej.pl/dzial/artykuly/10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie słuchaj :)  Możesz nawet wogóle filtra nie zmieniac skoro on nie ma znaczenia.

  A tak z ciekawości, którego producenta serwisówka mówi żeby filtr zmieniać co dwie wymiany oleju?

Doucz się:

http://i39.tinypic.com/2hz1i84.png

 

Oficjalna serwisówka dla Suzuki GSR z Hamamatsu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tylko gsr, bardzo wiele serwisówek zaleca takie działanie

Toć, ale zawsze to łatwiej siać ferment i się nabijać, jak kolega Traveler.

Przypomina się temat o cięgnie Bowdena. Jak jeden forumowicz zaręczał, że długość cięgna jest stała, niezależnie od zmian położenia i gięcia pancerza. A później cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo temat pod tytułem z czego zrobione sa okładziny sprzegła - z korka/ masy korkowej.(nie mówiąc o kevlarowych)

 

A nie z korka? http://www.surfsidemoto.com/store/product/EBCCKK17.html

EBC CK Standard Series Clutch Kit Features:

 

Cork based clutch material is impregnated with aluminum particles to help increase wear life and heat resistance - korek i impregnacja czastkami aluminium dla żywotności.

 

Kevlar ok, żywice też, ale i z korka robią jak widać.

 

 

Edycja 05.01.2013

Gdzie jest temat o sprzęgłach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.