yamaha-sija Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 az tak zapan brat z majsterką nie jestem ale bardzo dziękuję za chęci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scorpion85 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Tak chyba będzie najrozsądniej. Podskoczysz do Daniela Letek Czarna Owca i on rozkmini ci temat po taniości jak się ładnie uśmiechniesz - lepszego speca nie znajdziesz. No chyba, że nawiercisz te dziury jak każde DANVIELD, a później okaże się że pół motoru trzeba rozebrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha-sija Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 no to ja się zacznę uczyć bardzo ładnie uśmiechać o tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Nawiercenie dziur to dopiero poczatek.Nic nie trzeba rozbierac, wymieniam sam wkład z nowej stacyjki a immo i obudowe zostawiam stare i ot cała filozofia,inaczej szukaj szpeca i kombinuj z nowym immo..a do nowej stacyjki niestety trzeba moduł zapłonowy(zamki wszystkie sa w kpl) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimi750 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Mnie też stacyjka ciężko chodziła, żeby przekręcić kluczyk musiałem nim lekko poruszać góra/dół. Przesmarowałem lekko olejem do zamków i jest lepiej.U mnie żeby zablokować kierownicę muszę ją skręcić całkiem w lewo, wcisnąć mocniej kluczyk i przekręcić w lewo wyczuwając luz. Po kilku próbach mam to już opanowane. Podobno ten typ tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotRR Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 U mnie żeby zablokować kierownicę muszę ją skręcić całkiem w lewo, wcisnąć mocniej kluczyk i przekręcić w lewo wyczuwając luz. Po kilku próbach mam to już opanowane. Podobno ten typ tak ma. Może to jest właśnie rozwiązanie zagadki, ale wydaje się tak oczywiste, że nie chciało mi się wcześniej o tym pisać. Coś tam pisałaś o ruchach kluczykiem góra/dół i że trzeba trochę popchnąć w dół żeby przekręcić w prawo. Trzeba wyraźnie, do oporu wcisnąć stacyjkę, robisz tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha-sija Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Nawiercenie dziur to dopiero poczatek.Nic nie trzeba rozbierac, wymieniam sam wkład z nowej stacyjki a immo i obudowe zostawiam stare i ot cała filozofia,inaczej szukaj szpeca i kombinuj z nowym immo..a do nowej stacyjki niestety trzeba moduł zapłonowy(zamki wszystkie sa w kpl) i tak będę kombinować, kupię stacyjkę i zajmie się tym ktoś kto ma troche oleju w głowie na ten temat czyli nie ja Mnie też stacyjka ciężko chodziła, żeby przekręcić kluczyk musiałem nim lekko poruszać góra/dół. Przesmarowałem lekko olejem do zamków i jest lepiej.U mnie żeby zablokować kierownicę muszę ją skręcić całkiem w lewo, wcisnąć mocniej kluczyk i przekręcić w lewo wyczuwając luz. Po kilku próbach mam to już opanowane. Podobno ten typ tak ma. próbowałam na wszystkie sposoby moto na centralnej kierownica całkiem w lewo i kręcenie kluczykiem góra/dół, lewo/prawo próbowałam tez lekko ruszać kierownicą, nie chce za mocno bo jeszcze kluczyk złamie i nie będzie ciekawie, przy przekręcaniu zapłonu pomógł olej do zamków chodzi lepiej ale w drugą strone do połowy można kluczyk przekrecić kierownica się zablokuje ale kluczyka nie mozna wyjąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha-sija Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Może to jest właśnie rozwiązanie zagadki, ale wydaje się tak oczywiste, że nie chciało mi się wcześniej o tym pisać. Coś tam pisałaś o ruchach kluczykiem góra/dół i że trzeba trochę popchnąć w dół żeby przekręcić w prawo. Trzeba wyraźnie, do oporu wcisnąć stacyjkę, robisz tak? tak wciskałam kluczyk tak jakby do środka i nic a nie chce go złamać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha-sija Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 mi się wydaje ze tam ktoś grzebał bo porysowana z wierzchu jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimi750 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Może to jest właśnie rozwiązanie zagadki, ale wydaje się tak oczywiste, że nie chciało mi się wcześniej o tym pisać. Coś tam pisałaś o ruchach kluczykiem góra/dół i że trzeba trochę popchnąć w dół żeby przekręcić w prawo. Trzeba wyraźnie, do oporu wcisnąć stacyjkę, robisz tak?Moją stacyjkę żeby przekręcić w pozycję zapłon muszę lekko poruszać kluczykiem góra/dól czy jak kto woli od siebie w stronę zegarów, dosłownie lekkie szarpnięcie (mój kolega jak próbuje przekręcić moją stacyjkę to ma problem i mówi że jest zablokowana) według mnie chodzi lekko.Co do blokowania kierownicy to u mnie trzeba wcisnąć kluczyk i przekęcić w lewo (przy skęconej kierownicy w lewo) ewidentnie wyczuwalna jest sprężyna, jest to skok rzędu 2 mm, bez tego nie zablokujesz kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 mi się wydaje ze tam ktoś grzebał bo porysowana z wierzchu jest. Jak byś potrzebowała to mogę pożyczyć konkretną kątówkę i wiertarę ze zdrowym udarem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotRR Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Na pocieszenie http://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=21&t=4575&start=15 Jeśli odkręcicie górną półkę to pod nią oryginalnie powinna się znajdować taka duża gumowa podkładka, którą często usuwa się, gdyż jest przyczyną powstawania shimmy. Jeżeli nie ma tej podkładki to stacyjka jest o milimetr niżej i bolec nie trafia w otwór w główce ramy. Wystarczy dobrać taką samą podkładkę, ale metalową i będzie ok. Jak są podejrzane ślady grzebania to może właśnie nie masz tej podkładki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha-sija Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Jak byś potrzebowała to mogę pożyczyć konkretną kątówkę i wiertarę ze zdrowym udarem.bardzo dziękuję, Na pocieszenie http://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=21&t=4575&start=15 Jak są podejrzane ślady grzebania to może właśnie nie masz tej podkładki aby to sprawdzić i tak trzeba zdemontować stacyjkę, poproszę brata, na pewno imi pomoże i rozgryziemy to razem, najpierw się rozbierze zobaczy co i jak a potem kupię potrzebne części (podkładki lub nową stacyjkę) zimą na moto mozna sobie tylko popatrzeć więc ogarnę to na spokojnie, nie będę grzebać tam sama bo może nie wyjść, jak dojdziemy co to jest napewno podziele się cenną wiedzą dla następnych pokoleń hahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 ... poproszę brata, na pewno imi pomoże i rozgryziemy to razem, najpierw się rozbierze zobaczy co i jak a potem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.