yamaha-sija Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Witam, mam problem z stacyjką. Yamaha Fazer 600 ma coś takiego, aby przekręcić kluczyk w stacyjce trzeba go lekko popchnąć na dół i przekręcić i jest wszystko ok tak mają te modele, ale nie mogę przekręcić kluczyka w przeciwnym kierunku do blokady kierownicy i włącznika świateł postojowych. Próbowałam czyścić stacyjkę spirytusem było trochę brudu, ale to nic nie dało, popsikałam również kluczyk WD40 i kręciłam w stacyjce i to również nic nie dało, czy pozostaje tylko wymiana stacyjki, czy ktoś miał taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scorpion85 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Musisz pokombinować ciągnąc kluczykiem i kierownicą. U mnie w Hornecie ciężko było wyczuć ten moment, aby kluczyk poszedł dalej, natomiast w Yamaszce nie mam teraz problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha-sija Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 ale czy wd40 to jest dobry pomysł, albo moze zamoczyć kluczyk w jakimś oleju np. do zamków, boję sie ze moze to zaszkodzić stacyjce bo w końcy bedzie w środku tłusta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TMK Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 wyciągnąć stacyjkę, rozebrać przeciścić naftą i będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anasazi Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Kombinuj. Na centralkę, docisnąć tył, żeby przednie koło w powietrze dźwignąć, kierownica do oporu w lewo i powinno zadziałać - minimalne ruchy kierownicą mogą być potrzebne. A pozycyjne potem włączasz już bez wciskania kluczyka głebiej, tylko przekręcasz normalnie jeszcze dalej w lewo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Jest to chyba typowa przypadłość w Yamahach która występuje nie tylko w moim Fazerku z 2003r gdzie stacyjka ma prawo być wyrobiona ale również w znacznie młodszej i rzadziej używanej R1. Radzę sobie z tym wykonując energiczne ruchy kluczykiem w jedną i drugą stronę do momentu aż się przekręci.Smarowałem kluczyk olejem, pryskałem WD40 i zmieniałem kluczyki myśląc że się ,,coś wyrobiło'' ale bez efektu. Motocykle trochę postoją to problem powraca.Podejrzewam że ten typ tak ma i powodem nie jest zamek ani stacyjka lecz blokada kierownicy która na skutek wyrobienia się zacina, im rzadziej kręcimy kluczykiem tym problem częściej występuje. Żółty człowiek nie dopracował... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha-sija Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Będę kombinować, próbowałam juz na wszystkie sposoby, motocykl na centralnej i kręcenie kluczykiem wraz z delikatnymi ruchami kierownicy, próbowałam również ruszać kluczykiem w górę i w dół przy jednoczesnym kręceniu go w lewo i w prawo i tak jak by ząbek nie chciał zaskoczyć. No nic będę jutro próbować na razie mi sie nie spieszy, ale chciałbym mieć sprawną blokadę w przyszłym sezonie, ewentualnie będę rozbierać stacyjkę i próbować na inne sposoby. heheh Gorzej jak zdemontuję rozbiore i nie będę umieć złożyć kobieta potrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Spróbuj w ten sposób - siądź na motocyklu, kierownica do końca w lewo, potem ciągniesz kluczyk w lewo i jednocześnie o kilka mm przekręcasz kierownicą w prawą strone - powinno zaskoczyć. W niektórych moto jest to łatwe, w innych trzeba wyczucia żeby się udało, potem już z górki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha-sija Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 spróbuje, ewentualnie ktoś się pisze na rozebranie stacyjki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Nie rozbierałem jeszcze stacyjki więc powinnaś zapytać np Danvielda czy jest to w ogóle możliwe. Podejrzewam że problemem będzie już zdemontowanie ustrojstwa a co dopiero jego rozbiórka...W razie czego wymiana nie powinna być zbyt kosztowna bo Fazerek niema immobilizera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anasazi Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Marian - ma. Tzn może Twoja wersja, starsza(?), nie ma, ale po foto w avatarze wnioskuję, że to FZ6 a tam już immo jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha-sija Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 moj z 2004 r ma immobiliser Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha-sija Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 nic będę probować rozwiązać to polubownie akurat mam resztki urlopu i troche wolnego czasu, lubie spędzać czas z moim "maleństwem" ewentualnie moze jakbym zdemontowałą stacyjkę to moglabym zanies ją do kogoś kto się na tym znać np. dorabia klucze do zamków czy coś takiego, jeśli to nie wypali kupię stacyjkę. nie powinno się tak dziać blokada powinna naturalnie działać zawsze kiedy potrzeba, prowizoryczne zabezpieczenia ale zawsze bo jedyne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scorpion85 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 spróbuje, ewentualnie ktoś się pisze na rozebranie stacyjki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha-sija Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 hahaha no tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 jakbym zdemontowałą stacyjkę to moglabym zanies ją do kogoś kto się na tym znać np. dorabia klucze do zamków czy coś takiego W Gliwicach mamy takiego na ulicy Krupniczej - pan od wszelkiej maści zamków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 W przypadku immobilizera sprawa może być bardziej kosztowna. Kwestię omawiają na Ścigaczu i koszta mogą być spore http://forum.scigacz.pl/about25466-0.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha-sija Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Jak nie znajdę w Katowicach na pewno skorzystam takich ludzi w dzisiejszy czasach szukać ze świeczką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha-sija Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 pójdę jutro, podrapię za uszkiem wypieszczę, poprzytulam to moze blokada zadziałą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Stacyjka niestety bedzie do wymiany prawdopodobnie cos sie wytarło,po WD 40 możesz ja wyrzucic, z doświadczenia po wd 40 wszystko rdzewieje.Możesz ewentualnie teraz zakonserwowac jakims olejem minerlanym;wrzecionowy etc(nie syntetyczny - wyparuje)Jeżlei jakakolwiek stacyjka zacyzna szwankowac przy przekrecaniuto pierwsze co spojżec na klucyzk jezeli nie jest wytarty wyrobionyto poszła stacyjka, w innym wypadku nalezy kluczyk dorobic wg zapasowego niezuzytego wzoru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha-sija Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 No niestety byłam dziś w garażu, posmarowałam kluczyk olejem do zamków wsadziłam do stacyjki kręciłam, kręciłam i znacznie lepiej przekręca się w pozycje zapłon, ale do blokady nie da sie przekręcić, tylko do połowy i tak jak by kierownica się zablokowała, ale kluczyka nie da się ani wyciągnąć ani przekręcić dalej w prawo na wszelkie sposoby próbowałam, można tylko powrócić do pozycji zapłon. Chyba czeka mnie wymiana stacyjki, z tego co patrzałam aby zdemontować stacyjkę trzeba się troche nagimnastykowac, czy to takie trudne jak wygląda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinRR. Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Jak chcesz moge Ci jutro podac namiary na speca od stacyjek,zamkow itd Stacyjke da sie naprawic i nie musisz od razu wymieniac.Gosc jest z Katowic wiec jakos sie do niego dokulasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 mysle że bedziesz musiała zdjac górna półkę dla ułatwienia pracy.nastepnie rozwiercic 2 srubki jak na ponizszym zdjeciu i stacyjke przykręcic "nowymi" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scorpion85 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Mów jej jeszcze mysle że bedziesz musiała zdjac górna półkę dla ułatwienia pracy.nastepnie rozwiercic 2 srubki jak na ponizszym zdjeciu i stacyjke przykręcic "nowymi" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha-sija Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 hahaha wiecie sory ale chyba poczekam na fundusze i po nowym roku zlece to specowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.