Robson_1987 Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Więcej o wypadku na : http://www.rybnik.com.pl/wiadomosci,stanowice-na-autostradzie-a1-rozbil-sie-motocykl,wia5-3266-21431.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosKurczakos Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Znów wątek barierek się przewija - podejrzewam że największe obrażenia odniósł właśnie przez barierki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Dlaczego tylko tak często tracą motocykliści panowanie na łuku, na zakręcie?Taczką się wozić, jak się nie potrafi skręcać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarzyn Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 A pewnie na przykład dlatego, że tak jak w Maciejowie na zjeździe z A1 na DK88 kier. Bytom jest na samym środku łuku garb/uskok na kilka/kilkanaście centymetrów w poprzek jezdzni, który nawet autem przy 60kmph rzuci.Fakt, na łuku jest ograniczenie do 40, no ale nikt raczej nie zakłada, że nowa, świeża droga jest krzywa i falowana.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TENTATIVE Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 A pewnie na przykład dlatego, że tak jak w Maciejowie na zjeździe z A1 na DK88 kier. Bytom jest na samym środku łuku garb/uskok na kilka/kilkanaście centymetrów w poprzek jezdzni, który nawet autem przy 60kmph rzuci.Fakt, na łuku jest ograniczenie do 40, no ale nikt raczej nie zakłada, że nowa, świeża droga jest krzywa i falowana..To jest wlasnie polskie budownictwo drogowe ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*IRO* Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 A czy to tak trudno stracić panowanie na nieznanej sobie drodze? Złożony na kolanie, drogi nie zna, a tam dziura lub inny syf i lecisz...albo za szybko wchodzisz, panika, hamulec za mocno wbity i też lecisz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Ja bym szukał najpierw braków w wiedzy jak prowadzić motocykl.Oto przykłady skrajnej indolencji i działania odruchów obronnych: oglądać od 2:15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saYmn Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 czym była spowodowana wywrotka na drugim filmiku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 uslizg przedniego koła i nagłe nacisniecie przedniego hamulca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Kobieta na filmie drugim zafiksowała się na przeszkodę (kamera na kasku, więc jasno widać, że nie patrzyła na wyjście z zakrętu), hamowanie, moment prostujący, brak świadomego przeciwskrętu. Uślizg koła to dostała na szutrze kiedy już wbiła ostatni gwóźdź do trumny. Przechył motocykla był znikomy, a zawodnik przed nią śmiało pojechał i bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość *magik* Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Kobieta na filmie drugim zafiksowała się na przeszkodę (kamera na kasku, więc jasno widać, że nie patrzyła na wyjście z zakrętu), hamowanie, moment prostujący, brak świadomego przeciwskrętu. Uślizg koła to dostała na szutrze kiedy już wbiła ostatni gwóźdź do trumny. Przechył motocykla był znikomy, a zawodnik przed nią śmiało pojechał i bez problemu.coż za teoretycy się wypowiadają Dlaczego tylko tak często tracą motocykliści panowanie na łuku, na zakręcie?Taczką się wozić, jak się nie potrafi skręcać.baaa tak sie wypowiada instruktor od "taczki" Nie wiem Vatzeq gdzie Ty widzisz to zafiksowanie ?? a gdzie ma patrzeć może na koło? Patrzy się na zakręt profil czy zacieśnia sie czy poszerza i wprowadza korekty chyba, że na pamięć znasz zakręt. Wiec.... Jak dla mnie to cała sprawa zaczęła sie juz przy przerzuceniu moto z prawa na lewo... Ale nie jestem tak dobrym analitykiem zapisu wideo gdzie niewidac pozycji moto kół i pozycji bajkera jak kolega, który chyba jest wróżką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 coż za teoretycy się wypowiadają baaa tak sie wypowiada instruktor od "taczki" Nie wiem Vatzeq gdzie Ty widzisz to zafiksowanie ?? a gdzie ma patrzeć może na koło? Patrzy się na zakręt profil czy zacieśnia sie czy poszerza i wprowadza korekty chyba, że na pamięć znasz zakręt. Wiec.... Jak dla mnie to cała sprawa zaczęła sie juz przy przerzuceniu moto z prawa na lewo... Ale nie jestem tak dobrym analitykiem zapisu wideo gdzie niewidac pozycji moto kół i pozycji bajkera jak kolega, który chyba jest wróżką.Dlaczego motocyklista pierwszy przejechał bez problemu, a ona nie? Śnieg, deszcz, lód, olej odpadają.Wymień mi odruchy obronne, jakich motocyklista się powinien wystrzegać, to pogadamy. Albo możemy się zawsze razem przejechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corr Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 przecież sama bohaterka na innym filmiku mówi, że prędkość nie była nadmierna i miała ten szlif przez zafiksowanie wzroku na poboczu...magik, nie skojarzyłeś dedydakcji dla kanału rnickeymouse gdzie z 90% to wypadki spowodane przez patrzenie się w złe "miejsce"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.