arczi137 Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Mam nietypowy problem z przednia oponąGumy zakupione w komplecie w 2011r. obie dot 0511 wiec nie stare Mianowicie przednia opona wyglada jak 10 letnia guma duzo mikropękniec w lamelach bieżnika na boku opony rownież je widac, zastanawiam sie czy ta guma czasem nie dostanie wystrzału. Na biezniku w jednym miejscu wyczuwalne jakieś dwa wzgórki jakby bąble. Nigdzie nie wpadłem w jakaś mega dziure.Tylna guma wyglada ok.Co moze być powodem takiego zestarzenia 2 letniej opony? mowa tu o oponach michelin pilot road 2 CT2 Pewnie nie podlega to reklamacji:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 prześlij mi fotkę tej opony jak możesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 10 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 kurde ide do garazu zrobie foto moze bedzie widać nizej link do zdjec na zywo wyglada gorzej bo mam kiepski aparat https://picasaweb.google.com/111084632661535283613/Opona#5899078110019276194 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 10 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Dodam ze mikropekniecia sa w kazdej jednej lameli bieżnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 nie miałeś za niskiego ciśnienia albo moto nie stało na dworze długi okres czasu? próbuj reklamować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 10 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Kurde ciśnienie sprawdzam czesto i cały czas takie same czyli 2,3 atmosfery w zimie w garazu stoi ogrzewanym suchym zawsze temp. w garazu minimum 10 na plusie. Tak wyglada tylko przód tył bez zmian jak zwykła 2 letnia guma bez pęknięć. stary batlax z 2005 nie ma takich porów jak ten 2 sezonowy michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 zjeździłem sporo michelinów, pracuję przy oponach i powiem szczerze, że zdarzają się przypadki mikropęknięć ale w dużo starszych oponach, jak masz paragon albo jakieś potwierdzenie to próbuj reklamować. nie wiesz może z jakiej hurtowni była brana ta oponka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Cisnienia w oponach były własciwe?Może wydac sie to smieszne ale zawsze przednie koło bardziej narązonejest na działanie UV i promieni słonecznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 10 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 komplet brany w OPONEO Według serwisowki ciśnienie w oponach fazera ma być 2.25 przod i 2,4 do 2,6 tył sprawdzam czesto czasami raz w tygodniu bo latam po winklach a na kapciu zle sie maszyna prowadzi. Nie widziałem zadnych ubytkow powietrza nie liczac tego co zejdzie podczas samego pomiaru. Tez mnie te pękniecia w oponie z tak swierzym DOT'em zastanawiaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Cisnienia w oponach były własciwe?Może wydac sie to smieszne ale zawsze przednie koło bardziej narązonejest na działanie UV i promieni słonecznych.napisał wcześniej, że utrzymywał ciśnienie 2,3 Oponeo mówi samo za siebie, mam przyjemność albo i nie obsługiwać ich klientów i to co czasem ta firma wyprawia to żenada ale to już inny temat, jak masz rachunek to wysyłaj zapytanie o reklamację, choć z doświadczenia mogę Ci powiedzieć, że masz jakieś 10% szans, żeby Ci to uznali, bo powiedzą, że problem z ciśnieniem albo, że motocykl stał pod słupem wysokiego napięcia i to wywołało uszkodzenia, bo już się z takim tekstem spotkałem reklamując kiedyś gumy od klienta niestety. Mówisz, że latasz po winklach? Szybko wymiatasz na nich? Bo może przegrzałeś oponę i zrobiło się spore ciśnienie, teoretycznie latając ostro po winklach powinno się ciśnienie zmniejszyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 To jest ze słońca,gwarancja na opony motocyklowe jest 1 rok od daty sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Jak poczytałem warunki gwarancji na OPONEO to odpuszczam reklamowanie maja miliony powodow zeby jej nie uznać. nfs - piszesz ze ze słonca, kurde to co daszek zrobić na koło moto cały czas garazowane nie stoi na placu a kilka godzin pod knajpą to nie powinien być problem. Nic tak czy inaczej trzeba coś kupić o podobnej przyczeponosci co tył by nie mieć niespodzianek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 U nich za długo na słońcu,mają to w d.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo CBR Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Bo moto jest yno do paczenio, kto to widzioł, żeby jeszcze na nim jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Moze doradzicie jakaś opone turystyczno sportową?? Co by trzymała nie gorzej niż poprzedni michał pilot road? Albo wsadzić typowo sportowa np. pilot power? Tylko pewnie przebieg tej opony bedzie znacznie niższy, a moze coś z dunlopa czy innych producentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiarz Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Kurde ciśnienie sprawdzam czesto i cały czas takie same czyli 2,3 atmosfery w zimie w garazu stoi ogrzewanym suchym zawsze temp. w garazu minimum 10 na plusie. Cześć.1. Garaż. Moje skojarzenie: pracujące silniki (ozon), opary, smary i chemikalia innej maści.2. Sucho. Jak bardzo sucho?3. Min. 10 stopni. To, co wymieniłeś, to kiepskie warunki przechowywania opony. Jeśli dodać do tego np. 6 miesięcy stania motoru w takich (i od czasu do czasu znacznie gorszych) warunkach, to uśmiercasz oponę znacznie szybciej. Trochę za szybko, ale to, co opisałeś, znacznie jej pomogło. Gwarancji na opony udziela ich producent, a nie sprzedawca. Warto się dowiedzieć, czy nie możesz reklamować o głównego dilera motocyklowego Michelina w Polsce, w firmie Polonia Cup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 GumiarzLudzie w blaszokach trzymaja moto przez zime i gumy nie parcieja po 2 latach. Pytasz jak sucho? No w wodzie nie stał ani motocykl ani gumy. Wzgledna wilgotność w pomieszczeniu 60%. Niewidziałem zeby ktos opony przechowywał w próżniowych warunkach. Opony z puszki przewaznie sie zrzuca i na poł roku wrzuca do garazu, piwnicy i nie rozlatuja sie po 2 sezonach. Jakie według Ciebie są warunki przechowywania gum i całego motocykla? Jak juz pisałem czytałem warunki gwaracncji i odpuszczam bo jest tyle warunkow do spełnienia ze nawet trzymanie opony pod łóżkiem w pierzynie nie gwarnantuje uzyskania reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturZabrze Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Bez przesady nie w takich warunkach opony sie trzyma i jakoś nic sie z nimi nie dzieje, dziwne ze tył jest ok, a przód nie... Od siebie polecam pilot power mam na przodzie jakieś 2,5 tys przejechane i nie widać jakiś śladów zużycia jazda bardziej agresywna, a trzyma się dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Wiesz bo oni się ciulneli z mieszankami.To miała być guma turystyczna a sypneli za dobrej mieszanki i wyszła sportowa i stąd te jaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Nfs nie wykluczone bo sie tyż szczyrbiły kanty na przednij jak w super soft slick'u . Podejcie jakieś optymalne warunki do zimowania gum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 motocykl na stojak, upuścic cisnienie z opon do 1atm lub jezeli nie ma podnosnita to co jakis czas motocykl przetoczyc kawałek zeby opona sie nie zdeformowała.Moje opony konserwuje olejem silikonowym, po czym na wiosne woda z ludwikiem i gitara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.