stempas Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Witam! Mam baaardzo lekko skrzywioną jedną tarcze. Nie opłaca mi się kupować nowych bo obie mają po 4 mm a to prawie jak nówka jest. Moto TDM 850 4tx Gdzie prostują? Gdzie się w tym specjalizują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Nie opłaca Ci sie? Żebys potem Ty nie był "lekko skrzywiony" .Kto Ci naopowiadał głupot o prostowaniu? Tarcza nawet jak Ci ktos wyprostuje to przy pierwszym hamowaniu i obciązeniu termicznym wróci do swej krzywizny!!Kupuj tarcze bez 2ch zdań na tym sie nie oszczędza. TarcZ sie nie prostuje!P.s. zrób sobie z tej tarczy zegarek na ściane i szanuj zdrowie i bezpieczeństwo własne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinez3433 Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Zgadzam się z kolegą tarcz się nie prostuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasakiER6 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 jak jest bardzo lekko skrzywiona to nie wiem czy nie mozna tej setnej czesci milimetra utoczyć, ale szczerze mowiac wydaje mi sie ze gra nie jest warta świeczki, od biedy mozesz kupić jakaś uzywana tarcze (pewnie wyjdzie taniej niz toczenie), z tym ze tez nie ma pewnosci czy bedzie prosta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomy Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 nie wyprostujesz -złom,mogła być mocno dogrzana i wjechałes w np.kałuże i sie odksztalciła,w moto są b.cienkie,w aucie też zazwyczaj stoczenie jest na krótką mete przerabiałem to kiedyś w omedze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckyluke28 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 lekkie przetoczenie jest dobre jedynie wtedy jak klocki doszly do konca a tarcza jeszcze jest w miarę dobra to wtedy lekko ją "przejechac" i nowe klocki szybciej się dopasują ( ale to sie tyczy bardziej puszek niz moto ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempas Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 powiem tak skrzywiłem ją przy nieumiejętnej wymianie klocków... Tzn no robiłem to pierwszy raz i wyszło jak wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Przynajmniej wiesz kogo o***ć.Wątpię abyś uszkodził sam tarcze.A co masz bicie na klamce jak hamujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempas Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 nie na klamce, po prostu dojeżdżając do skrzyżowania naciskając ciągle taką samą siłą raz mocniej zahamuje raz słabiej. Czyli tam gdzie krzywiej to mocniej tam gdzie normalnie to słabiej. A przy większych prędkościach czuje wibracje podczas hamowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Ja bym sobie tak sprawdził dla pewności czy to tarcze.Do góry przód podpompować hamulec a potem obracać przednik kołem.ja w jednym miejscu łapie tarcza o klocki to niestety trzeba coś kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof PBC Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Tak jak już koledzy piszą - tarcz się nie prostuje. Piszesz tarcze mają 4mm - a ile wynosi minimalna grubość tarczy TDM? - powinien być znacznik na wieńcu tarczy. Tarcze zużyte o grubości poniżej tego minimum będą miały o wiele większą tendencję do odkształcania się podczas pracy i obciążenia termicznego. Warto pomyśleć o zmianie. Tu chodzi przede wszystkim o Twoje własne bezpieczeństwo. Według mnie to, że masz uczucie falowania przy nowych klockach - można się tego spodziewać. Po pierwsze klocki muszą się dotrzeć i dopasować do chropowatej, wyrobionej powierzchni tarczy. Trzeba trochę pojeździć, zanim się klocki hamulcowe "ułożą". A po drugie przy zmianie klocków należało by odpylić zaciski i odtłuścić obie tarcze. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swirekk Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 jeżeli nie masz pewności ściągnij tarcze i połóż na szybę, widać wszytko idealnie a z tym hamowaniem raz mocniej raz słabiej to chyba nie bardzo, przecież tarcza podczas hamowania się kręci i wątpliwe jest aby była różnica z powodu krzywej tarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasakiER6 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 tarcza się dosyć szybko obraca więc te zmiany mocy hamowania tez powinny być proporcjonalnie szybkie, a wibracje mogą rownie dobrze być od śle wyważonej felgi, z drugiej strony mowisz ze sam uszkodziles tarczę, wiec zakladam ze wiesz co mowisz jezeli nie jest to jakos drastycznie wyczuwalne to ja bym poki co olał sprawę (ewentualnie wymienił tę tarczę), być moze ze jest to bardzo słaby efekt a Ty go wyczuwasz bo jesteś na to wyczulony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jac-kawa Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 sprawdź łożyska w kole, może już są w takim stanie, że to one daja te objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.