Jump to content

swirekk

Użytkownicy
  • Content Count

    306
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

swirekk last won the day on March 29 2012

swirekk had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutralna

About swirekk

  • Rank
    Polerant felg
  • Birthday 05/25/1987

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • From:
    Knurów
  • Interests
    Piłka nożna, motocykle, lubię pożeglować :)

Recent Profile Visitors

3,320 profile views
  1. a możesz coś więcej na temat tego domu powiedzieć? Będą aktorzy itp? ile czasu trwa? tak ogólnikowo
  2. Są kierunki z homologacją. Jak odpowiednio dobrać lampy, kierunki? Z innego forum zapożyczę część posta od użytkownika Wojtek81: Na kloszu lampy, na mocowaniach lub plastikowych elementach wybijane są cechy homologacji.Dla nas najistotniejsze to, czy lampa posiada homologację "E", czyli dopuszczenie do ruchu w Europie.Może występować jako samodzielna litera "E" w kółku, lub może występować przy niej numer, który oznacza kraj wydający homologację:E1 - NiemcyE2 - FrancjaE3 - WłochyE4 - HolandiaE5 - SzwecjaE6 - BelgiaE7 - WęgryE8 - CzechyE9 - HiszpaniaE10 - JugosławiaE11 - Wielka BrytaniaE12 - AustriaE13 - LuksemburgE14 - SzwajcariaE20 - PolskaOczywiście nie oznacza to, że w Polsce możemy używać tylko lamp z homologacją E20 - każda jest akceptowana, gdyż kraje UE zobowiązane są do akceptowania swoich homologacji.Następnie na kloszu znaleźć możemy informację jakie źródło światła może być używane w lampie:A - PozycyjneB - PrzeciwmgłoweC - MijaniaR - DrogoweCR - Drogowe i mijaniaC/R - Drogowe albo mijaniaHC - Halogenowe mijaniaHR - Halogenowe drogoweHCR - Halogenowe drogowe i mijaniaHC/R - Halogenowe drogowe albo mijaniaDC - Ksenonowe mijaniaDR - Ksenonowe drogoweDC/R - Bi-xenonZnak ukośnika "/" oznacza, że dane lampy nie mogą świecić się jednocześnie.Zagadnienie dlaczego te literki mają takie wielkie znaczenie opiszę później, bo to bardzo ważna rzecz.Dodatkowo, na kloszu najczęściej naniesiony jest typ żarówki, który może być użyty:H1, H3, H4, H7 dla żarówek halogenowych, oraz D2S lub D2R dla lamp wyładowczych ( xenon ).Należy pamiętać, co jeszcze raz powtórzę, że lampa posiada homologację jedynie gdy używa się jej z typem żarówki, dla jakiej została zaprojektowana!Dla przykładu: jak odczytać homologację lampy, która posiada oznaczenie na kloszu: "HC/R 25 E3 03A 32507" ?Już wyjaśniam:"HC/R" oznacza lampę halogenową ( "H" ), "C" światło mijania, a "R" światło drogowe. Ukośnik mówi, że światła te nie mogą świecić jednocześnie;"25" dostarcza nam informacji o intensywności światła reflektora;"E3" oznacza, że reflektor został zatwierdzony zgodnie z obowiązującymi przepisami UE we Włoszech;"03A" oznacza, że w reflektorze zawarte jest światło postojowe ( "A" ), a przepisy go dotyczące zmieniano trzy razy;"32507" to pięciocyfrowy numer homologacyjny.Dodatkowo na lampie mogą znajdować się wybite strzałki, które informują czy reflektor jest dopuszczony do ruchu prawostronnego ( "<--" lub brak strzałek ), lewostronnego ( "-->" ) lub lampy są symetryczne i można używać ich w USA ( "<-->" ).
  3. napiszę do Ciebie na priv i tam spróbujemy rozwiązać problem ale to już nie dziś Edytka: Dla potomnych kolega miał problem w samych zegarach
  4. 0.11 hmmm zmierz miernikiem przejście (dioda) między minusem aku a tym czarno białym przewodem
  5. oj, to nie doczytałem o tym paliwie i przejechanych kilometrach. spróbuję znaleźć schemat samych zegarów. ale pomierz też przy okazji ten sygnał zrób zdjęcie tej wtyczki od czujnika, te napięcie plus aku do czarno-białego kabla jakie jest? pomarańczowo czerwony jak mierzyłeś do masy to na załączonym zapłonie?
  6. sygnał musisz pomierzyć przy jeździe, chyba masz centralną stopkę? kabel czarno-biały to masz minus Kabel różowo-czarny to sygnał a pomarańczowo-czerwony + czyli pomiar między plusem aku i tym kablem. pomierz też napięcia między tym minusem a dwoma pozostałymi kabelkami przy okazji możesz odkręcić czujnik bo pewnie jest na dwie 10, przeczyścić gładź i zobaczyć czy nie pomogło przy samym czujniku kabelki ok? a i wtyczki przy liczniku i czujniku oczywiście włożone (nie zrób zwarcia)
  7. Wstępnie zobacz wtyczkę przy czujniku prędkości F na obrazku, poczyść i daj znać. http://wrzucaj.net/image/oPop5
  8. napisz mi dokładnie jaki masz model swojego moto bo w manualu widzę trochę inne wtyczki
  9. w gsxr pod siedzeniem. Jak nie wiesz który to załącz kierunek i sprawdź palcem (będzie czuć i słychać jak tyka). Na alledrogo znajdziesz jakiś przerywacz tylko odpowiednio zamocować i wpiąć. Jest jeszcze opcja wpięcia rezystora.
  10. no raczej nie tu Ja osobiście polecam PM Motors w Pilchowicach
  11. swirekk

    CBR 600f4

    prędzej podnóżek urwiesz w niej ^^
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.