Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Wypadek na egzaminie WORD Katowice


Mateusz Orpych

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko odpowiedz na pytanie jak było do tej pory? Kurs odbywał się na sprzętach o pojemności 125/250 a po egzaminie 95% ludzi kupowało pojemności 2/3x wyższe. Teraz zasiadając za mocniejszym sprzęcie kierowca nabierze trochę respektu do maszyny. Przynajmniej tak być powinno, bo nie wierzę, że jak ktoś się wywali 5x na gladiusie to kupi na pierwszy motocykl jakiegoś sporta 600+, no chyba że jest poj..

 

 

 

Jak było do tej pory wiemy. jak jest teraz? gladius o pojemności 650 służy zarówno do egzaminowania dla potrzeb A2 jak i A. Wersja A i A2 różni się tylko mocą. Waga ta sama, moc różna. Kop z dołu ten sam. Zachowanie do 50km/h bardzo podobne. A przecież A2 powstała z myślą o kierowcach którzy nie ogarniają, bądź nie chcą ogarnąć czegoś mocniejszego, a być może cięższego.

Gdzie sens zakupu tych maszyn pod egzamin?

Gdy dziewczyna, która nie daje rady podnieść 600 i chciałaby mieć A2,żeby jeździć na 250 lub 400 musi zdawać na 650, który jest zwyczajnie ciężki, to zakrawa na kpinę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N

Tylko odpowiedz na pytanie jak było do tej pory? Kurs odbywał się na sprzętach o pojemności 125/250 a po egzaminie 95% ludzi kupowało pojemności 2/3x wyższe. Teraz zasiadając za mocniejszym sprzęcie kierowca nabierze trochę respektu do maszyny. Przynajmniej tak być powinno, bo nie wierzę, że jak ktoś się wywali 5x na gladiusie to kupi na pierwszy motocykl jakiegoś sporta 600+, no chyba że jest poj.....

Dodaj do tego mądrego działania 125/250 + stres =?  a teraz 650 (open/ 25kw) + stres?^^  Nawet R1 na własnym podwórku daje mniej stresu niż egzamin i wszystko co z nim związane.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jeżeli mogę się wypowiedzieć to przepisy dotyczące szkolenia i egzaminowania są na chwilę obecną fatalne. Jak można zmuszać osoby zdające do zdawania egzaminu w obuwiu sznurowanym na płaskiej podeszwie - nie próbujcie przyjść na egzamin w profesjonalnych atestowanych butach motocyklowych bez sznurówek bo was egzaminator nie dopuści do egzaminu. Jest naprawdę wiele absurdów w tych przepisach. Ten kto wymyślił te przepisy żyje w Matrix-e. Nie chcę być przewidywalny ale dopiero się obudzą z ręką w nocniku jak się ktoś na egzaminie zabije albo zostanie kaleką. Odpowiedzcie sobie na pytanie ile jest takich ośrodków szkolenia kierowców które dysponują bezpiecznym placem manewrowym o co najmniej 150 metrowym rozbiegu bo tyle jest w Katowicach w Rybniku 180 metrów jak z sześciu ośrodków egzaminowania tylko 2 egzaminują na kategorie motocyklowe i spełniają wymogi. Jako wieloletni motocyklista i instruktor nauki jazdy zwracam się do Was z prośbą pomóżmy tym którzy chcą legalnie poruszać się na motocyklach zbieżny się w całość i zablokujmy nie wiem Warszawę pokażmy że nam się to nie podoba. W sprawie A4 mogliśmy się skrzyknąć to wydaje mi się w tak poważnym temacie tym bardziej damy radę. Zróbmy protest ogólnokrajowy nie pozwólmy żeby na egzaminach gineli motocykliści. Zwracam się do administratora żeby rozpowszechnić moją prośbę. Wiem że wielu z nas temat nie jest obojętny zróbmy protest na skalę krajową może ktoś w końcu puknie się w głowę. Proszę was wszystkich o pomoc.

www.osk-les.pl

https://www.facebook.com/adam.lesnik.3?ref=tn_tnmn

https://www.facebook.com/rudaslaskales?ref=hl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.