swirekk Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Jak dbacie o swoje filtry powietrza?Które preparaty używacie?Czym czyścimy, czym smarujemy?Może coś takiego VALVOLINE AIR FILTER OIL (tylko nie wiem czy się nada do smarowania) mam co do tego drobne wątpliwości dlatego wole zapytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Masz filtr papierowy czy typu K&N?Papierowy to wymiana wg instrukcji.Jak niewymienny, to np.: http://knfilter.pl/KN_Filter_Clean_PL.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swirekk Opublikowano 23 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Masz filtr papierowy czy typu K&N?Papierowy to wymiana wg instrukcji.Jak niewymienny, to np.: http://knfilter.pl/K...er_Clean_PL.htmniewymiennyi właśnie bałem się tej odpowiedzi Czemu wszystko skupia się na jednym produkcie?Nie ma lepszych?Czekam na dalsze sugestie i propozycje czego używacie, co polecacie a czego nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAMS86MCE Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Wymień na standardowy i masz problem z głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 i właśnie bałem się tej odpowiedzi Czemu wszystko skupia się na jednym produkcie?Nie ma lepszych?Hm, bo tylko ten znam. I chyba jest najbardziej znany. Sprawdziłem w Louisie i do mojego kosztuje 85 €, a są dwa , a więc jakby z mojej strony małe zainteresowanie. Poza tym mocy w moto mam pod dostatkiem, jak dla mnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 tylko K&N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 ja mam K&N wymiennego, czyszczę od długiego czasu letnią wodą.Smaruje Castrolem- polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 do K&N jest specjalny zestaw do czyszczenia, zwykly filtr to tylko wymiana.jest jeszcze BMC, ale drozszy niz K&N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swirekk Opublikowano 23 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 widzę że nie ma co wydziwiać i chyba zainwestować w ten k&N a może zaryzykować z tym VALVOLINEużywał ktoś tego czegoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vagon Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 K&N i masz problem z glowy. Od czasu do czasu przeplukac w letniej wodzie a potem nasaczyc olejem i po ptokach. Dodatkowo daje pare KM wiecej......podobno!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Te zestawy do czyszczenia K&N to zwykły pic na wodę fotomontaż. Nie opłaca się tego kupować. Najlepiej daje radę letnia woda z bardzo, ale bardzo bardzo lekkim roztworem zwykłego mydła i wszystko gra. A co do oleju to polecam Castrola w dużej puszce, niedrogi a bardzo wydajny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylaD-Team Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Te zestawy do czyszczenia K&N to zwykły pic na wodę fotomontaż. Nie opłaca się tego kupować. Najlepiej daje radę letnia woda z bardzo, ale bardzo bardzo lekkim roztworem zwykłego mydła i wszystko gra. A co do oleju to polecam Castrola w dużej puszce, niedrogi a bardzo wydajny.Hmmm , czy przeprowadziłeś jakieś badania laboratoryjne , że do filtra K&N jest lepsza letnia woda z mydłem i Castrol który notabene jest do filtrów gąbkowych ( a filtr gąbkowy od filtra K&N rózni sie znacząco i tu nie trzeba być geniuszem żeby to zrozumieć ) od środków K&N do filtró K&N ?nie żeby mnie to przejmowało , bo jak Ci pasuje to smaruj i masłem osełka , ale nie opowiadaj że to jest najlepsze bo nie ma takich dowodów .Jeżeli ktos kupuje filtr K&N to warto o niego dbac - jak zaleca producent ( analogia jak z olejem silnikowym :też można znaleźć jakiś tańszy , po co przepłacać skoro olej to olej i też smaruje - a jednak podejżewam że nie wlewasz kujawskiego lub samochodowego do motocykla) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Hmmm , czy przeprowadziłeś jakieś badania laboratoryjne , że do filtra K&N jest lepsza letnia woda z mydłem i Castrol który notabene jest do filtrów gąbkowych ( a filtr gąbkowy od filtra K&N rózni sie znacząco i tu nie trzeba być geniuszem żeby to zrozumieć ) od środków K&N do filtró K&N ?nie żeby mnie to przejmowało , bo jak Ci pasuje to smaruj i masłem osełka , ale nie opowiadaj że to jest najlepsze bo nie ma takich dowodów .Jeżeli ktos kupuje filtr K&N to warto o niego dbac - jak zaleca producent ( analogia jak z olejem silnikowym :też można znaleźć jakiś tańszy , po co przepłacać skoro olej to olej i też smaruje - a jednak podejżewam że nie wlewasz kujawskiego lub samochodowego do motocykla).No, cos w tym jest. Tylko ja nie zwracam uwagi na takie "kombinacje" - wymieniam wszystko wg instrukcji w czasie podanym przez instrukcje. Jak to mówia Niemcy - jestem zbyt biedny, zeby oszczędzać . Zresztą warto czasami przeliczyc, czy te 50 PLN na wymianie oleju na 10 - 15 kkm przebiegu to ma jakies znaczenie? Raz kupiłem w markecie płyn do chłodnic BASFna dolewki i nie wymieniałem wg instrukcji i ... mam w autku nowa chłodnicę. Dokładnie srodek rdzenia skorodował i wyleciał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vagon Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Hmmm , czy przeprowadziłeś jakieś badania laboratoryjne , że do filtra K&N jest lepsza letnia woda z mydłem i Castrol który notabene jest do filtrów gąbkowych ( a filtr gąbkowy od filtra K&N rózni sie znacząco i tu nie trzeba być geniuszem żeby to zrozumieć ) od środków K&N do filtró K&N ?nie żeby mnie to przejmowało , bo jak Ci pasuje to smaruj i masłem osełka , ale nie opowiadaj że to jest najlepsze bo nie ma takich dowodów .Jeżeli ktos kupuje filtr K&N to warto o niego dbac - jak zaleca producent ( analogia jak z olejem silnikowym :też można znaleźć jakiś tańszy , po co przepłacać skoro olej to olej i też smaruje - a jednak podejżewam że nie wlewasz kujawskiego lub samochodowego do motocykla) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Hmmm , czy przeprowadziłeś jakieś badania laboratoryjne , że do filtra K&N jest lepsza letnia woda z mydłem i Castrol który notabene jest do filtrów gąbkowych ( a filtr gąbkowy od filtra K&N rózni sie znacząco i tu nie trzeba być geniuszem żeby to zrozumieć ) od środków K&N do filtró K&N ?nie żeby mnie to przejmowało , bo jak Ci pasuje to smaruj i masłem osełka , ale nie opowiadaj że to jest najlepsze bo nie ma takich dowodów .Jeżeli ktos kupuje filtr K&N to warto o niego dbac - jak zaleca producent ( analogia jak z olejem silnikowym :też można znaleźć jakiś tańszy , po co przepłacać skoro olej to olej i też smaruje - a jednak podejżewam że nie wlewasz kujawskiego lub samochodowego do motocykla) Pozdrawiam.A jakie testy Ci są potrzebne skoro środki do czyszczenia K&N mają za zadanie rozpuścić tłusty smar jakim nasączany jest filtr? To samo uzyskuje się mydłem i wodą, które jakby na to nie patrzeć mają mniej kwasowy odczyn pH niż środki proponowane przez firmę.Porównanie z olejem silnikowym to jakieś nieporozumienie, a przecież powinnaś to wiedzieć skoro prowadzisz sklep z artykułami z branży .Jeżdżę na Castrolu 3 rok, filtr czyszczę regularnie 3x w sezonie i jakoś nie zaobserwowałem uszkodzenia czy zapchania przestrzeni między włóknami, więc jak już napisałem- mogę śmiało polecić.Vagon- pracujesz we Fiacie? . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vagon Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Nie gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Hm, to gdzie? . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylaD-Team Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 do Vagon : Nie popadajmy w paranoje że cały świat chce nas wyruchać na kase, bo daleko nie zajedziemy. Idąc Twoim tokiem myślenia trzeba by było wypowiedzieć wojnę wszystkim dużym korporacjom , czyli na przykład rezygnować z gwarancji - bo po co - przecież tu także można pomyśleć że ktoś nas "robi" na kase z przeglądami gwarancyjnymi bo np. trzeba uzywać oryginalnych filtrów oleju itd. , a nie K&N czy japońskiej Meiwy , które na pewno gorsze nie są .Tego jednak nie zmienimy , tak to teraz działa i już , a jak się komuś nie podoba , może zostać anarchistą ,wypowiedzieć wojnę światu, nie kupować np. pralki jak się stara spierniczy i prać w rzece , bo przecież korporacje robią kasę , a w rzece też wypierzesz Co do Filtra K&N , jakoś blado widzę to czyszczenie co 30 tyś km. , ponieważ w naszym motocyklu jest założony filtr BMC i po 12 tys. km . jest już do wyczyszczenia .Wracając jednak do filtra powietrza K&N :do Kivan:Czyszczenie to najmniejszy problem . Bardziej interesuje mnie tutaj , nasączanie olejem. Zobacz sobie jaką budowę ma filtr gąbkowy a jak zbudowany jest filtr K&N , w którym zastosowane są włókna bawełny.Chyba jest różnica : w strukturze , możliwościach chłonnych i przepustowości tych materiałów.Też posiadalismy CBR 600 F4 z filtrem K&N , przez 3 sezony . Po 1 sezonie mozna było w filtrze znaleźć od drobnego syfu przez owady aż po kawałki liści , na pewno nie ryzykowałabym , aby ten drobniejszy syf znalazł się w gaźnikach , przez nieodpowiednie nasączanie.Moje porównanie dot. olejów silnikowych , jest jak najbardziej na miejscu - analogiczny "problem".Dalej nie przekonuje mnie to że Ty użytkujesz tak 3 lata .Poza tym , jak dlugo mam do czynienia z tą branżą , tak jeszcze nie spotkałam się by któryś z poważnych mechaników lub serwisów tak traktował K&N . Przecież dla serwisu byłoby taniej , a idąc dalej Waszą teorią spiskową , można by lepiej skroić klienta.Niestety , filtr K&N nie został wymyślony po to żeby był tani dla Polaków i traktowany byle czym. Zasmucę Was jeszcze jednym , nie jest tak że każdy kto prowadzi serwis lub sklep w tej branży , chce wszystkich "wy*ujać " i akurat moja wypowiedź tutaj znalazla się dlatego , że przez tego typu rózne "dobre rady z forum" ludzie potem mają problemy ze sprzętami .Sorry ale motocykle to hobby , nie obowiązkowe i nie tanie ... tanie nigdy nie będzie , niestety wiele ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy i jak LBG napisał : kto oszczędza - ten wydaje 2 razy więcej.Na końcu jeszcze dodam , że ja nie chcialabym kupić motocykla który jest serwisowany "po kosztach" , niby wszystko robione, ale najlepiej jak najtaniej i obchodząc wszystkie procedury .To tyle ode mnie jeżeli obstajecie przy swoim - to pozostańcie .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vagon Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Hm, to gdzie? .Faurecia......pewnie jeszcze nigdy nie slyszales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vagon Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 do Vagon : Nie popadajmy w paranoje że cały świat chce nas wyruchać na kase, bo daleko nie zajedziemy. Idąc Twoim tokiem myślenia trzeba by było wypowiedzieć wojnę wszystkim dużym korporacjom , czyli na przykład rezygnować z gwarancji - bo po co - przecież tu także można pomyśleć że ktoś nas "robi" na kase z przeglądami gwarancyjnymi bo np. trzeba uzywać oryginalnych filtrów oleju itd. , a nie K&N czy japońskiej Meiwy , które na pewno gorsze nie są .Tego jednak nie zmienimy , tak to teraz działa i już , a jak się komuś nie podoba , może zostać anarchistą ,wypowiedzieć wojnę światu, nie kupować np. pralki jak się stara spierniczy i prać w rzece , bo przecież korporacje robią kasę , a w rzece też wypierzesz Co do Filtra K&N , jakoś blado widzę to czyszczenie co 30 tyś km. , ponieważ w naszym motocyklu jest założony filtr BMC i po 12 tys. km . jest już do wyczyszczenia .Wracając jednak do filtra powietrza K&N :do Kivan:Czyszczenie to najmniejszy problem . Bardziej interesuje mnie tutaj , nasączanie olejem. Zobacz sobie jaką budowę ma filtr gąbkowy a jak zbudowany jest filtr K&N , w którym zastosowane są włókna bawełny.Chyba jest różnica : w strukturze , możliwościach chłonnych i przepustowości tych materiałów.Też posiadalismy CBR 600 F4 z filtrem K&N , przez 3 sezony . Po 1 sezonie mozna było w filtrze znaleźć od drobnego syfu przez owady aż po kawałki liści , na pewno nie ryzykowałabym , aby ten drobniejszy syf znalazł się w gaźnikach , przez nieodpowiednie nasączanie.Moje porównanie dot. olejów silnikowych , jest jak najbardziej na miejscu - analogiczny "problem".Dalej nie przekonuje mnie to że Ty użytkujesz tak 3 lata .Poza tym , jak dlugo mam do czynienia z tą branżą , tak jeszcze nie spotkałam się by któryś z poważnych mechaników lub serwisów tak traktował K&N . Przecież dla serwisu byłoby taniej , a idąc dalej Waszą teorią spiskową , można by lepiej skroić klienta.Niestety , filtr K&N nie został wymyślony po to żeby był tani dla Polaków i traktowany byle czym. Zasmucę Was jeszcze jednym , nie jest tak że każdy kto prowadzi serwis lub sklep w tej branży , chce wszystkich "wy*ujać " i akurat moja wypowiedź tutaj znalazla się dlatego , że przez tego typu rózne "dobre rady z forum" ludzie potem mają problemy ze sprzętami .Sorry ale motocykle to hobby , nie obowiązkowe i nie tanie ... tanie nigdy nie będzie , niestety wiele ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy i jak LBG napisał : kto oszczędza - ten wydaje 2 razy więcej.Na końcu jeszcze dodam , że ja nie chcialabym kupić motocykla który jest serwisowany "po kosztach" , niby wszystko robione, ale najlepiej jak najtaniej i obchodząc wszystkie procedury .To tyle ode mnie jeżeli obstajecie przy swoim - to pozostańcie .Pozdrawiam He he i rozwinal nam sie tutaj temat Po pierwsze co do tych 30 tys km to sie pomylilem!!! To nie jest 30 ale 80 tys km (slownie: osiemdziesiat tysiecy kilometrow) Jak juz wczesniej pisalem nie lubie pisac pierdol ktorych nie sprawdzilem. Jezeli umiesz troche po niemiecku to tu masz linka do Louisa. Solidna firma zajmujaca sie sprzedaza wyposazenia do motorow, od ciuchow po tuning i czesci zamienne. Przeczytaj sobie punkt drugi z opisu!!!http://www.louis.de/_10908d6880c0e178b34ceb00ed3010cab0/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10050166Dla tych ktorzy nie umia po niemiecku przetlumacze:"Filtr czysci sie dopiero wtedy gdy na jego powierzchni utworzy sie 2/3 milimetrowa warstwa brudu. Przy normalnej eksploatacji czyszczenie powtarza sie co 80 tys km"Wydaje mi sie ze sprzedajac ten produkt Louis nie nabijal by ludzi w butelke podajac nieprawdziwe informacje. Taka firma jak Louis nie moze sobie pozwolic na utrate reputacji!!!! Chyba ze Ty jestes lepiej poinformowana!!!!Co do paranoi to sami ja sobie stwarzamy. Zamiast uruchomic szare komorki i zaczac myslec racjonalnie poddajemy sie sugestiom wplywom innych. Powiedz mi z reka na sercu ktory warsztat nie probowal kiedys wyruchac klienta na kase? Dosyc czytam tu postow w ktorych ludzie pisza "przyjechalem do warsztatu zeby zalatac opone a gosciu chcial mi na chamca sprzedac nowa" Sami sobie wyrobiliscie taka opinie i nie czarujmy sie nie ma uczciwych warsztatow. Sa tylko tacy ktorzy mniej albo wiecej ruchaja klienta.Oczywiscie jak mi sie pralka popsuje moglbym pojsc nad rzeke i wyprac pranie w rzece ale tu nie o to chodzi!!! Po prostu nie zawsze wszystko jest tak jak pisze w instrukcji obslugi. Do cholery mojego swetra nie musze prac w Perwoll tylko moge do tego wziac inny plyn do prania.Nikogo tutaj nie namawiam by nie jezdzic na przeglady albo zamiast dobrego oleju silnikowego nalac oleju rzepakowego do silnika!!! Chce tylko chlopakom doradzic ze jeden (drozszy) produkt mozna zastapic innym (tanszym) Fakt motor to nie jest tanim hobby, ale nie powinnismy z niego robic niepotrzebnie jeszcze drozsze!!!Jeszcze co mnie najbardziej wku**lo to to ze sugerujesz mi ze wciskam bale i ze przez moje " dobre " rady ludzie maja problemy ze sprzetami......jak to nazwalas. Nigde nie pisze czegos co nie jest sprawdzone albo czegos czego nie wiem. W przeciwienstwie do Ciebie zanim cos napisze zawsze staram sie zasiegnac "rady" eksperta albo pisze cos co sam sprawdzilem!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 1. "Filtr czysci sie dopiero wtedy gdy na jego powierzchni utworzy sie 2/3 milimetrowa warstwa brudu. Przy normalnej eksploatacji czyszczenie powtarza sie co 80 tys km"2. Dosyc czytam tu postow w ktorych ludzie pisza "przyjechalem do warsztatu zeby zalatac opone a gosciu chcial mi na chamca sprzedac nowa" Oczywiscie jak mi sie pralka popsuje moglbym pojsc nad rzeke i wyprac pranie w rzece ale tu nie o to chodzi!!!3. Po prostu nie zawsze wszystko jest tak jak pisze w instrukcji obslugi. Do cholery mojego swetra nie musze prac w Perwoll tylko moge do tego wziac inny plyn do prania.1. Na warunki polskie bym przyjął 40 kkm max. W moim autku filtr powietrza niby jest na 40kkm, ale wymieniam po 20, wyglada wtedy jak po uzytkowaniu w DE po 40. I tez do tego wysypuję z filtra garstkę "czastek stałych".2. Sorry, ale na łatanej oponie chcesz jeździc? W PL nie ma zadnej odpowiedzialności, więc Ci ja jakiś macher i ją polepi, ale to sie nadaje do wymiany!!!3. Nie zawsze, ale zazwyczaj .4. Czy, według Ciebie, w Tutku był trotyl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swirekk Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 no właśnie o to mi chodziło Czy to w ogóle ma sens taki zestaw czy to tylko pic na wode Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vagon Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 1. Na warunki polskie bym przyjął 40 kkm max. W moim autku filtr powietrza niby jest na 40kkm, ale wymieniam po 20, wyglada wtedy jak po uzytkowaniu w DE po 40. I tez do tego wysypuję z filtra garstkę "czastek stałych".2. Sorry, ale na łatanej oponie chcesz jeździc? W PL nie ma zadnej odpowiedzialności, więc Ci ja jakiś macher i ją polepi, ale to sie nadaje do wymiany!!!3. Nie zawsze, ale zazwyczaj .4. Czy, według Ciebie, w Tutku był trotyl? Napisalem tu tylko zalecenia producenta. Wiadomo kazdy dba o sojego sprzeta i nie dopuszcza do sytuacji ekstremalnych. Chociaz wydaje mi sie ze nawet na polskie warunki taki filtr tez by te 80 tys km wytrzymal.Po pierwsze ta dziura w oponie miala sluzyc tylko jako przyklad a po drugie naprawde czytalem tutaj takie posty zobacz sobie na (Friendly and unfriendly - Ratka Motocykle - post od kosma z 15.09.2009 godz 14:00 )A tak ogolnie to takie fora jak FSM powstaja dlatego zeby ludzie z podobnymi hobby mogli wymienic sie swoimi doswiadczeniami, pomoc sobie nawzajem, zorganizowac wspolnie jakas impreze albo wypad na mopach. Zauwazylem jednak ze tutaj przybiera to troszeczke komercyjny obrot.Na mopie jezdze juz wieksza polowe mojego zycia i jakies tam doswiadczenie juztam mam. Staram sie zawsze pisac na te tematy o ktorych mam pojecie. Jak czegos nie wiem to nie wypisuje pierdol. Niekiedy jak czegos nie wiem to sam szukam tu (albo gdzie indziej) porady. W koncu czlowiek uczy sie przez cale zycie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Napisalem tu tylko zalecenia producenta. Wiadomo kazdy dba o sojego sprzeta i nie dopuszcza do sytuacji ekstremalnych. Chociaz wydaje mi sie ze nawet na polskie warunki taki filtr tez by te 80 tys km wytrzymal.Po pierwsze ta dziura w oponie miala sluzyc tylko jako przyklad a po drugie naprawde czytalem tutaj takie posty zobacz sobie na (Friendly and unfriendly - Ratka Motocykle - post od kosma z 15.09.2009 godz 14:00 )A tak ogolnie to takie fora jak FSM powstaja dlatego zeby ludzie z podobnymi hobby mogli wymienic sie swoimi doswiadczeniami, pomoc sobie nawzajem, zorganizowac wspolnie jakas impreze albo wypad na mopach. Zauwazylem jednak ze tutaj przybiera to troszeczke komercyjny obrot.Na mopie jezdze juz wieksza polowe mojego zycia i jakies tam doswiadczenie juztam mam. Staram sie zawsze pisac na te tematy o ktorych mam pojecie. Jak czegos nie wiem to nie wypisuje pierdol. Niekiedy jak czegos nie wiem to sam szukam tu (albo gdzie indziej) porady. W koncu czlowiek uczy sie przez cale zycie. Wiesz, że chyba masz racje . O RM słyszałem też troche krytycznych uwag, i to z pierwszej reki.Drogi polskie są znacznie brudniejsze od niemieckich, wierz mi, Tam mogłem nie myć auta po 3-4 miesiace, a potem go tylko płukałem za 2 DN na myjni bezdotykowej. I to obojetnie lato czy zima. I po deszczu auto było czyste. Nawet się kiedys zastanawialiśmy, kiedy oni te drogi i autostrady sprzataja, bo nigdy nie trafialismy na jakąś akcje sprzatania.A w doborze róznych zamienników wazny jest zdrowy rozsadek, tak jak piszesz i dociekanie. A ja jeżdzę na 2oo letko 40 lat . Od Simsona SR2 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vagon Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 eee tam kichac to wszystko lepiej popatrzmy jak chlopaki szalejaNie ma z filtrem nic wspolnego ale i tak fajnie oko zawiesic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.