ADAMS86MCE Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 1. Na warunki polskie bym przyjął 40 kkm max. W moim autku filtr powietrza niby jest na 40kkm, ale wymieniam po 20, wyglada wtedy jak po uzytkowaniu w DE po 40. I tez do tego wysypuję z filtra garstkę "czastek stałych".2. Sorry, ale na łatanej oponie chcesz jeździc? W PL nie ma zadnej odpowiedzialności, więc Ci ja jakiś macher i ją polepi, ale to sie nadaje do wymiany!!!3. Nie zawsze, ale zazwyczaj .4. Czy, według Ciebie, w Tutku był trotyl? Co do punktu 2 to powiedz mi jaka jest wg Ciebie główny powód nie łatania opon motocyklowych? Bo tak na logikę jaka jest różnica między oponą która została załatana i łata/kołek/czy co tam będzie puści podczas jazdy, w porównaniu do świeżego przebicia opony podczas jazdy? Żeby nie było że jestem zwolennikiem łatania gum, ale wg mnie na logikę nie ma żadnej różnicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.