Gość Mr.Cookie Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 GSX 1100F. po puszczeniu kierownicy zaczyna stopniowo lapac shimmy, przy okolo 50-60 km/h i wzwyz. Jakies przyczyny ?Wymienione :-Olej w teleskopach- Lozysko glowki ramy ( przejechane ~1500 km, musialem dokrecic, byl wyczuwalny luz ruszajac lagami .- Kolo dzisiaj wywazone nic nie mowili ze krzywe, wiec OK.- Opony maja 2 lata, najechane ~12 000 km.Moto prowadzi sie jak po sznurku, w zakrety wchodzi jak w maselko, ogolnie nie ma sie do czego przyczepic. Wystarczy delikatnie przytrzymac palcem kierownice i nie ma tego efektu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo88 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 a jakie masz ciśnienie w przedniej oponie? Jak zejdzie trochę powietrza to tak się dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 a oponka nie jest wyzabkowana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 + regulacja zawieszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Tylna opona wali w osi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 tylna opona wali w osi tzn ? Jesli chodzi Ci o prawidlowe ustawienie, to jest rowno na znakach ustawiona.Cisnienie takie jak fabryka przykazala.Dzisiaj pompowane kola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Gdalem z chlopakiem ktory rowniez ma gsxf, jemu rowniez po puszczeniu kierownicy lapie shimmy . Czyli wychodzi na to ze te typy tak jednak maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Nie wierzę.Co prawda żaden ze mnie autorytet, ale dam se palec uciąć że żadne nowe moto (jak puszka czy łódka) nie wykazuje, albo nie powinna wykazywać, żadnych niepokojących zachowań.Od tego jak się motong prowadzi zależy Twoje, i nie tylko, bezpieczeństwo.Wyeliminuj shimmy, dobrze radzę, nawet kosztem pomiaru ramy...Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Unfamiliar wiesz, shimmy nie ma w ogole przy normalnej jezdzie chocby z palcem na kierownicy, mozna nim leciec 2.5, 2.6 zlotego, nie ma problemu, w zakrety wchodzi elegancko, jedzie prosto, nie sciaga nic z tych rzeczy, co do pomiaru ramy w sumie czemu nie? Mozna by zrobic, w bielsku terminy maja rozlegle? nie orientujecie sie? Wiesz, troche dziwny przypadek, chopak ma nowe opony, moto nie bylo bite i tez mu to wystepuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Byłem na pomiarze 2 tyg temu. Czekałem koło tygodnia na termin. Koszt z prostowaniem półek 340 zeta.Piszesz "moto nie było bite" - cóż, z tym bywa różnie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 A ile Ci trzymali moto ? Co do polek jesli byly by krzywe nie zalozylbys ich przeciez.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Od wjazdu do wyjazdu - 3 godziny.Rozłożenie, pomiar, czyszczenie i smarowanie łożysk, elektryki, prostowanie i złożenie.Asystowałem, więc czas zleciał błyskawicznie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 a nie wiesz ile ew zajmuje prostowanie ramy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Pytałem. Z czystej ciekawości, bo mam zwichrowany zadupek.Gość twierdzi że około 40 min + rozbrojenie i złożenie moto. To kolejna godzina, może półtorej.Zaznaczył jednak, że prostuje na poczekaniu tylko te niewielkie odstępstwa od normy. W innym wypadku zostawiasz sprzęt na dwa dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 A ile przyjemnosc prostowania ramy kosztuje ? Dasz namiar na goscia ? I jaka cena ? Moze komus sie jeszcze to info sprzyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Gość to Stanisław Pasko, tel 509 197 357.Dojazd bezproblemowyKtoś rzucił złą o nim opinie, ja jednak polecam go z całą stanowczością. Szybko, konkretnie i bez czarowania.Powołaj się na niebieską XJR-kę z Gliwic:)))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 a ma przyrzady ? czy robi to wiesz za pomoca "sznurka" konretny warsztat? czy jakas obora. Daja jakas gwarancje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetboy Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Panowie moja XJ ma identyczne objawy,na razie przyczepiłem się do opony,bo stara z 2006 roku i łysa już,więc zakupiłem nową i czekam na pogodę,żeby założyć,zobaczę,czy objaw ustąpi.Również wymieniałem olej w lagach,nie wiem,czy to ma znaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 a lozysko w glowce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetboy Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 powiem Ci,że nie mam luzów,ani żadnych dziwnych dźwięków podczas skręcania linkiery.Zobacze jak będzie po wymianie oponki,a Ty jak dojdziesz do tego co dolega Twojej maszynce,to napisz dla potomnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonasz Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Miałem, (mam) ten sam problem. Generalnie zostało zrobione, co tylko zrobione być mogło. W przedziale prędkości 80-60km/h telepie. Po wymianie gumek, problem jakby ustał. Tzn. na zimnych gumach dalej d..a. Po rozgrzaniu, przejechaniu kilku km jest idealnie. przestalem się już tym przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetboy Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 no niby można się przyzwyczaic,ale wkurza mnie,że nie mogę puścić kierownicy ani na chwilę ze strachu.Taka motywacja do stałej kontroli kierunku jazdy,hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Nisko mnie oceniasz sugerując pomiar ramy za pomocą sznura...Nie wiem czym sobie zasłużyłem.Hmm.Nie. Nie za pomocą sznurka. Pomiar ramy laserowy, a osprzętu na "tokarce". Oprogramowanie aktualizuje, a ma nawet dane do pomiaru Hondy CB 400 z 1980 roku. Wim bo kumpel ma taką cafe i prosił o info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mr.Cookie Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Nie oceniam nisko,mam szacunek do Twojej osoby i niczym nie zasluzyles, poprostu chcialem wiedziec co to za warsztat nim oddam im moje malenstwo .No a jak z cenami ? Ile ogolnie sam pomiar ile prostowanie ramy ? Czy to indywidualnie sie dobiera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Chyba pisałem... pomiar 250 (z rozebraniem i złożeniem).Samo prostowanie prawdopodobnie do dogadania z gościem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.