onkel pyjter Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Siemka, bardzo podoba mi się ten model; bardzo prosiłbym użytkowników i kilka plusów i minusów dużej cebuli. Gdybyście też umieli porównać do wcześniej posiadanych sprzętów to byłbym przeszczęśliwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 miało być "prosiłbym użytkowników o kilka plusów..." :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madness Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Klasyka gatunku, przy wykorzystywaniu momentu obrotowego przygotuj się na dość częste wymiany zestawu napędowego i oponek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaa Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Wolał bym XJR 1300,ale o gustach się nie dyskutuje.kiedyś w Świcie motocyki był test XJR ,CB i jszcze jakiegoś moto i XJR wygrała w tym tescie.JA planuję kupno FJR,ale jak nie dozbieram kasy to kupię XJR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 A miałeś okazję przejechać się XJR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Nie wniosę nic w temacie co prawda, ale onkel nie rozważasz B-Kinga? Kiedyś się jarałem CB 1300, ale jeśli kasa nie gra roli to brałbym B-Kinga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Nie wniosę nic w temacie co prawda, ale onkel nie rozważasz B-Kinga? Kiedyś się jarałem CB 1300, ale jeśli kasa nie gra roli to brałbym B-Kinga.Trzeba jeszcze zapytać autora tematu, czy szuka czegoś w stylu UJM, czy mogą być jakieś inne high end'owe naked wydumki Wtedy możemy sypać modelami, jak z rękawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Mam kilka kryteriów co do następnego motocykla:naked, blisko UJM ale to nie jest najważniejszepojemność okołolitrowa (przy czym głównie zależy mi na sporym momencie w niższych i średnich obrotach)lekkie prowadzenie, nie chcę walczyć o życie na każdym zakręcie a obecny GSR jest dla mnie pod tym względem doskonałydobry komfort dla plecaczkaABSwtryskcena poniżej 15tys.Kilka sprzętów jest w moim kręgu: CB1300, XJR1300, GSX1400, B-King przy czym chyba tylko CB spełnia wszystkie moje zachciaki. XJR nie ma ABSu a wtrysk jest od 2007r wzwyż, GSX-a podejrzewam (bez sprawdzenia, uprzedzam) o lekką ociężałość w stosunku do reszty sprzętów a B-King ma imitację siedzenia dla pasażera i trochę jeszcze zbyt nowy (czyt. za drogi ). Na razie i tak nie mam kasy na zmianę motocykla no ale wiecie jak jest - pomarzyć nie zawadzi Może za 2-3 lata się uda a tymczasem gromadzę opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Mam kilka kryteriów co do następnego motocykla: lekkie prowadzenie, nie chcę walczyć o życie na każdym zakręcie a obecny GSR jest dla mnie pod tym względem doskonałyTo chyba nie ten segment Z pewnością dwie kolumny resorująco tłumiące nie ułatwią ci tego, co sobie zakładasz ;)No, ale nie można tutaj tez mówić o walce o życie.....o lekkości baletnicy z resztą też.Ale jak już, to cb 1300 lub zrx 1200 mogą cię do tego zbliżyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peri Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 GSX 1400 nie posiada ABS, ale żeby ociężały, no na pewno nie przy ruszaniu Kiedyś czytałem artykuł porównujący CB do, no właśnie nie pamiętam czy XJR i ZRX czy GSX1400. Poszukam.i poszukałem http://www.motocykl-online.pl/testy/kawasaki-zrx-1200-suzuki-gsx-1400-honda-cb-1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Peri - dzięki za artykuł, jakoś go wcześniej nie znalazłem.Jak już chyba kiedyś pisałem zdaję sobie sprawę że poręczności sześćsetki w tych sprzętach nie mam co szukać ale jazda testowa Banditem 1250 mnie przeraziła. On w ogóle nie chciał skręcać. Siła potrzebna do inicjacji skrętu była zdecydowanie za duża. Albo moto miało coś nie teges z ciśnieniem/łożyskiem albo ten typ tak ma.Jak będę miał okazję się kiedyś karnąć którymś mopkiem z mojej listy to się dowiem jak jest i się wypowiem konkretniej bo na razie wybrzydzam jak królewna na wieży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 To chyba nie ten segment Z pewnością dwie kolumny resorująco tłumiące nie ułatwią ci tego, co sobie zakładasz XJR z Ohlinsem zapomniałeś.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 XJR z Ohlinsem zapomniałeś..Tak, ale w poczatkowej fazie produkcji miały go tylko wersje SP.Spece z yamahy sami w końcu doszli do wniosku, że Ohlinsy będą w standardzie i tak chyba jest do dnia dzisiejszego, ale nie śledzę tego aż tak uważnie Nie wiem, jak to wygląda w obecnych modelach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomashtt Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Jedzilem 2 sezony gsx 1400 przed zakupem poruwnywalem go z zrx1200r i xjr1300 i pobil obie niemilosiernie, ma wtrysk a roczniki konkurencji w tym samym przedziale cenowym tego nie oferuja, poza tym przy moim wzroscie kolana nie miescily mi sie w wytloczeniach na baku xjr'ki co bylo malo komfortowe... A w kwesti estetyki gsx byl najladnieszy szegulnie w czarno czerwonym malowaniu ... A co do cb1300 wyglad silnika nie pasuje mi zbytnio do tego typu maszyny ... Zanim kupisz cokolwiek pojezdzij i poogladaj, ale z wlasnego doswiadczenia wiem ze poza xjr ciezko znalesc godny egzemplaz,tego typu sprzety byly w polsce sprzedawane za berdzo duze pieniadze jak na owe czasy i wiekszosc to sprowdzony zlom i poklejony super glue. Zrx1200r idealny wlasciwie w polsce nie wystepuje gsx'y sie zdazaja ale wtedy wlasciciel ceni sobie np. 2002r ok 18 tpln, cb1300 nie widzialem jeszcze w ogloszeniu w stanie " godnym " Ps sory za ortografie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ben10 Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Ten typ tak nie ma. Kiedy przesiadłem się na Bandita ze sporta to miałem wrażenie że kręci się nim jak rowerem. Może dlatego że ze sporta który generalnie skręca jak autobus przegubowy Podejrzewam problemy z ciśnieniem. Miałem podobnie stąd tak obstawiam. Nie przekreślaj zatem Bandita z tego powodu. jazda testowa Banditem 1250 mnie przeraziła. On w ogóle nie chciał skręcać. Siła potrzebna do inicjacji skrętu była zdecydowanie za duża. Albo moto miało coś nie teges z ciśnieniem/łożyskiem albo ten typ tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 @tomashtt - kurde, to ile masz wzrostu? @ben10 - bardzo chętnie widziałbym w garażu b1250 ale muszę się przejechać jeszcze raz innym egzemplarzem. W zasadzie ma wszystko co mi potrzeba no tylko to moje złe doświadczenie rzuciło na niego paskudny cień. Dziękuję wam wszystkim za rzeczową gadkę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaa Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 A miałeś okazję przejechać się XJR?Nie nie mailem niestety,oglądałem fajna na sprzedaż ale wybrałem FJR 1300.Jet Xjr wystawiona na Allegro wlasciciel jezdził nią od 6 czy pieciu lat.Fajnie utrzymana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.