Galtrhan Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 hmm, no narazie mój typ padł na kawasaki en500. Zobaczymy czy sie pozmienia:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anka Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 hmm.. a dla mnie??? jestem w takiej samej sytuacji jak kolega )) robie prawko.. i szukam czegos dla siebie... nie mam jak kolega ponad 180 cm hehe raczej 164 90 kg tez nie waze wiec.. mam problem z dobraniem motocykla dla siebie ((( co wy polecacie???? cos raczej sportowego.. ) pomóżcie please Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylaD-Team Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 hmm.. a dla mnie??? jestem w takiej samej sytuacji jak kolega )) robie prawko.. i szukam czegos dla siebie... nie mam jak kolega ponad 180 cm hehe raczej 164 90 kg tez nie waze wiec.. mam problem z dobraniem motocykla dla siebie ((( co wy polecacie???? cos raczej sportowego.. ) pomóżcie please Jak w sporcie to CBR 600 F2 lub F3 moim zdaniem jest dosyć przyjazna , zależy ile chcesz przeznaczyć na motocykl.Ewentualnie zacząć jeden sezon na jakims motocyklu klasy 500 ( gs500, cb500 ) a potem przesiąść się na jakiegos sporta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
farow Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Anka dla Ciebie na poczatek najlepiej jednak GS500, jest lekki i zwrotny CBR troszke trudniejsza do opanowania, ale tez sie da, najlepiej przejedz sie i ogladnij oba moto! A zamiast kawasaki ER-5 poszukałbym w tej samej cenie ciut starszej Hondy CB500 Pozdrowionka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anka Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 szukam i szukam i sama juz nie wiem... jest tego tyle.. ze mozna dostac do głowy )) a swoja drogą... CBR ma chyba za duzo koni.. nie sadzicie?? ze jak bedzie ponad 10 to będzie mi cieżko?? motocykl sam w sobie troche wazy.. :/ Jakbyście znaleźli cos fajnego albo ktos z waszych znajomych miałby na zbyciu swoje pierwsze moto.. dajcie znac )) ja mimo wszystko sprawdze wasze propozycje.. )) bo jakby znacie sie bardziej w temacie niz ja nowicjuszka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anka Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 100km miało być )) jedno zero mi sie straciło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abaddon Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 a swoja drogą... CBR ma chyba za duzo koni.. nie sadzicie?? ze jak bedzie ponad 10 to będzie mi cieżko?? motocykl sam w sobie troche wazy.. :/ Eeeee no... bez przesady- 10 kucy chyba ogarniesz EDIT: Zdążyła się poprawić Konie nie są tak ważne, jak moment obrotowy- czym większy, tym moto bardziej wyrywne.Jak pisali poprzednicy- trzeba szukać czegoś w 500-tkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galtrhan Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 ja słyszałem, że cebulka potrafi więcej spalić - nawet do 7-8 litrów - niż ten silniczek kawasaki co w er5,en5 jest. Stąd mój wybór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anka Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Eeeee no... bez przesady- 10 kucy chyba ogarniesz EDIT: Zdążyła się poprawić Konie nie są tak ważne, jak moment obrotowy- czym większy, tym moto bardziej wyrywne.Jak pisali poprzednicy- trzeba szukać czegoś w 500-tkach. hahaha chciałes mnie przyłapac hahaha no wiesz mysle ze 10 to nie taka tragedia dla mnie ))) ale 100.... ja sugeruje sie opiniami tych, którzy wypowiadaja sie na forach... bo sama jestem zielona w tym temacie i różnie mowia... 100 to będzie za duzo... a ja tak faktycznie to nie wiem.. ile będzie tak ok żebym dożyła następnego sezonu ))))))) bo bardzo bym tego chciała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mongo Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Kuce i momenty są ważne. Czasem jedyny ratunek to dać siarczyście z garści.A za tego chińskiego Junaka tobym kogoś nawlekł na pal po zrobieniu kęsim. I jeszcze mają czelność reklamować "legenda polskiej motoryzacji powraca" - Toż to nawet koło Junaka nie leżało. Nie kupować, może padnie i zwolni logo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fatboy Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Moim 1 motocyklem był chiński czoper-był piękny ale tylko z wyglądu po 3 miesiącach wszystko zaczęło się sypac.Po 6 miesiącach oddałem go w rozliczeniu .Mój wybór padł na hondę hornet i nie wyobrazam sobie innego moto.Przede wszystkim nauczył mnie pokory do mocy!!!.Podsumowując-nie kupujcie chińskiego badziewia.Hornetka ma 7lat a wygląda i jeżdzi jak nówka.Moim zdaniem na 1 moto to jakaś 500-ale ja zaryzykowałem - kupiłem 100KM i jestem bardzo zadowolony-tylko że mam 46lat i już nie mam tak gorącej głowy jak kiedys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 ja słyszałem, że cebulka potrafi więcej spalić - nawet do 7-8 litrów - niż ten silniczek kawasaki co w er5,en5 jest. Stąd mój wybórTyle to mi Beema spaliła i myślałem że dużo GSX-R 1000 palił 5 - 5,5 litra przy 200 km/h non stop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotroz Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 ja słyszałem, że cebulka potrafi więcej spalić - nawet do 7-8 litrów - niż ten silniczek kawasaki co w er5,en5 jest. Stąd mój wybórNo jak sie jeździło na motocyklu, który regulacje widział w zeszłym stuleciu to może...Moja nigdy nie spaliła więcej niż 6l/100km przy ostrym dawaniu w palnik, a przy spokojnej jeździe to zwykle brała 4,5.Mało osób zwraca uwagę, że CB ma praktycznie 2 razy dłuższe okresy międzyserwisowe w porównaniu do er5 i gs 500, gdyż zwykle jeździ nią nie dłużej niż jeden sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
farow Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Dokładnie, moja CB500 jezdzac samemu to okolo 5 litrów, z kumplem, we dwojke, po autostradzie, non stop na pelnym gazie pożarła 7,5 litra ale miała co ciagnac jakies 180 kg i ful gaz.Poza tym łatwiej pozniej sprzedac niz Kawę, mniej awaryjna, łatwiejszy dostep do czesci, wieksza kultura pracy silniczka itp itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Witam wszystkich, jestem nowa na forum. Jestem na etapie kursu na prawko w maju planuję mieć egzamin i kupować motor. Do tej pory myślałam standardowo o HondaCB500 ale zaczęłam się zastanawiać nad chopperem(na pewno w przyszości przesiądę się na coś takiego) i chcę dowiedzieć się czy nie nadawałaby się na poczatek np Honda Shadow? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
victoryMP Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Witam wszystkich, jestem nowa na forum. Jestem na etapie kursu na prawko w maju planuję mieć egzamin i kupować motor. Do tej pory myślałam standardowo o HondaCB500 ale zaczęłam się zastanawiać nad chopperem(na pewno w przyszości przesiądę się na coś takiego) i chcę dowiedzieć się czy nie nadawałaby się na poczatek np Honda Shadow? Pozdrawiam.witaj.ale moglabys cos o sobie napisac.masz dobry gust. tylko choper.shadow 650 jest ok.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cider30 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Choper ponad wszystko. Motor z duszą. Taki wybór malwiś jest najlepszy.ps. a skąd jesteś malwiś??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 mhm, pytałam czy się nadaje na pierwszy moto czy lepiej sobie na razie odpuścić i zostać standardowo przy cb500 albo gs500.. ja na kursie pierwszy raz miałam stycznosć z motorem więc nie mam doświadczenia :/ ucze sie na honda cbf250mam 170cm, <55kg, jeżdżę autem od 6lat nie wiem co jeszcze z konkretów..P.S. jestem z żywca ale na razie mieszkam w krk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cider30 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 No to pozdrowienia dla Żywca I Krakowa. Trzymaj się i LwG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abaddon Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Eeee tam... co będziesz sobie zawracać głowę armaturą... 500- tka to dobry wybór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukkce Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Ci co zaczynaja od mocnych maszyn zwykle gowno umieja, 500 a nawet 250/125 to najlepszy wybor zeby wszystko ogarnac wiem po sobiet gdzie po krotkim czasie umiem wiecej z moto zrobic niz nie jeden co jezdzi 3 sezony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 wszystkie o których myślę to 500, nie chcę większego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cider30 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Eeee tam... co będziesz sobie zawracać głowę armaturą... 500- tka to dobry wybór Nieeeeeeeeeee no ręce mi opadają Malwiś lepsza super armatura niż PLASTIKOWY TABORET Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abaddon Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Ehehehe... rurki to się w wodno-kanalizacyjnym kupuje, a nie jeszcze latać na tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cider30 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Ehehehe... rurki to się w wodno-kanalizacyjnym kupuje, a nie jeszcze latać na tym E no! lepszy twardy lśniący metal niż odpustowe "moto"rowerki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.