Furek Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 http://moto.onet.pl/4954608,32,4,filmy.html?node=32Co o tym myślicie? Bo ja szczerze sam nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz1985 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 widziałem to na tvn turbo i działa jak dobry komar tylko wolniejszy ale za to ma dzwiek podobny wiec jest szansa ze powstana moto na powietrze i bede grac jak dzisiejsze przecinaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MEFIU_ Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 ten facet to mi na studenta nie wyglada,niech to do polski przywiozom, wreszcie bede miał kogo wyprzedac na ogarku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik93 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 słabe dla kowaleonata indyjska wydumka to nieporozumienie, taki pojazd ma swą maksymalną moc wtedy gdy butle z powietrzem są na maxa nabite, bo wtedy masz te ciśnienie które było by w stanie umożliwić wjechanie takim "motocyklem" na jakiekolwiek wzniesienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowaleon Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Pewnie nie utrzymam poziomu dwóch ostatnich wypowiedzi, ale mimo wszystko skomentuję Taki sprzęcik to fajna ciekawostka, ale nie podano ważnych informacji dotyczących wydajności itd. Przy tej prędkości, może zastąpić chyba tylko rowery, bo każdy inny pojazd radzi sobie lepiej...Popracują nad tym i może się przyjąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furek Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 słabe dla kowaleonata indyjska wydumka to nieporozumienie, taki pojazd ma swą maksymalną moc wtedy gdy butle z powietrzem są na maxa nabite, bo wtedy masz te ciśnienie które było by w stanie umożliwić wjechanie takim "motocyklem" na jakiekolwiek wzniesienie.Pewno, Fizyk się znalazł. To może napisz jakieś dane techniczne co? Co do tematu: Mam nadzieję że jakoś to dopracują, bo w końcu to jakaś alternatywa, może nie dla motocykli sportowych ale dla miejskich lodóweczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwetop Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 pomysł przedni mnie się podoba kłania się ekologia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwetop Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 pomysł przedni mnie się podoba kłania się ekologia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruuda_ Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Silniki na sprężone powietrze znane są już od dawna, więc skoro do dzisiaj jacyś prawdziwi inżynierowie nie zajęli się ich ulepszaniem to znaczy, że prawdopodobnie do niczego się nie nadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:BadMan:. Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Silniki na sprężone powietrze znane są już od dawna, więc skoro do dzisiaj jacyś prawdziwi inżynierowie nie zajęli się ich ulepszaniem to znaczy, że prawdopodobnie do niczego się nie nadają.Ja jednak sądzę, że istnieje teoria spiskowa- alternatywne źródła napędu są już od dawna znane ale wprowadzenie ich do seryjnej produkcji wiązałoby się z "zabiciem" sektora naftowego i samochodowego a to oznacza stratę ogromnych pieniędzy i ogromny wzrost bezrobocia. Dopóki będzie ropa to poważne wynalazki nie ujrzą światła dziennego- czy myślicie, że grupa "studentów" z Indii w szopie jest tak genialna i przewyższa wiedzą sztab inżynierów projektujących nowoczesne rozwiązania dla audi czy bmw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruuda_ Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Zgadza się, ale jednak słyszy się tu i ówdzie o jakiś prototypach samochodow elektrycznych czy na wodór a o powietrzu nic , przepuszczam że poprostu uzyskanie z nich wyższej mocy jest praktycznie bardzo trudne i nadaje się co najwyzej do napedzania rowerów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 słabe dla kowaleonata indyjska wydumka to nieporozumienie, taki pojazd ma swą maksymalną moc wtedy gdy butle z powietrzem są na maxa nabite, bo wtedy masz te ciśnienie które było by w stanie umożliwić wjechanie takim "motocyklem" na jakiekolwiek wzniesienie.Pedzioł co wiedzioł Zgadza się, ale jednak słyszy się tu i ówdzie o jakiś prototypach samochodow elektrycznych czy na wodór a o powietrzu nic , przepuszczam że poprostu uzyskanie z nich wyższej mocy jest praktycznie bardzo trudne i nadaje się co najwyzej do napedzania rowerów .Nie ma żodnyj teorii spiskowej.Silniki na powietrze montowane som do puszek, pojazdów warsztatowo/magazynowych , motocykli(prototypy), ba nawet samolotów .Co do mocy nie jest wcale tak trudno zrobić mocniejszy silnik.Problemem jest gęstość energii na kilo masy , i objętość baku.Dwa lata żech walczył o kasa na skutra na luft...Silnik(obrotowy) mojego pomysłu można zbudować za grosze(max kilkaset złotych) , ale bak to już inno historia.Potrzebne som zbiorniki na kilkaset atmosfer tak że wiecie .Ostatecznie zająłech się sztromem , bo tam jest przyszłość.Te wszystkie wodory,metanole i inksze wynalazki , to ślepe zaułki.Ekonomia jazdy na luft jest podobno do sztromu , lub nawet trocha tańszo.Zależy od założeń początkowych i skali.Jako ciekawostka podom że w paryżu kiedyś brusiły bany na luft , konstrukcji polskiej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mu-H Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 hmm goorny przyznaj sie lepiej, ze byles jednym z tych studentow w indiach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 No sorry , ale jo by takiego "złomowca" nie stworzył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejw Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 przepuszczam że poprostu uzyskanie z nich wyższej mocy jest praktycznie bardzo trudne i nadaje się co najwyzej do napedzania rowerów .i podobnie jest z silnikiem Wankla który choć znany już dawno, niedawno dopiero doczekał się pokonania wszystkich przeciwności i jest produkowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Co tu duzo dyskutowac,Respekt. Poczatki sa zawsze ciezkie,aleeeee dla pesymistow i tych co nie wiedza Indje z Angielsko Kooperacja skastruowali pierwszy na swiecie motocykl z silnikiem Diesla Z poczatku bylo duzo smiechu "Co za Dziadostwo" najszybsz to to nie jest , ale w tych sprzetach nie chodzi o szybkosc tylko o przyjemnosc spokojnej jazdy no i oczywiscie oszczednosci w spalaniu bo kto z Nas moze powiedziec o swoim sprzecie ze spala od 1.5l do 2.8 l na 100km Chyba Taki sie nie znajdzie , a teraz jak pomysle ze mozna smigac na Powietrzu to juz taniej chybo nie mozna nie wspomne o Ochronie Srodowiska.Co do diesla o ktorym wspomnialem obecnie kosztuje okolo 7500 Elro i pol roku czekania.A z tego co wiem to te sprzety ida jak Cieple Pieczywo.Jeden minus to "????? robia problemy ze wzgledu wielkiego zanieczyszczenia powietrza przez te sprzety" wiadomo o co chodzi.Acha. Przecietne spalanie miesci sie w 1.7l Dieslahttp://www.enfield.homepage.t-online.de/gesp%7E1.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Kiedyś my to z kumplami liczyli.Na jednym baku przeszło tysiąc kilometrów .Tankujesz w maju , i w lipcu dziwisz się czemu hebel stanął . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Kolega Zlota Raczka tez ma takiego ktorego troche przerobil technicznie , obecnie tankuje przefiltrowany domowym sposobem stary Olej Roslinny ktory dostaje za darmo w MacDonaldach , co prawda jak jedziesz za nim to pachnie na Frytki Krutko mowiac jezdzi za darmo Ps.Swoja Puszke Diesla tez przerobil na Frytki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 to brzmi jak www.joecell.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 to brzmi jak www.joecell.plAkurat joe to ściema.Z drugiej strony samo zasada działania mimo że "chybotliwo " jest możliwo.Teroz nowe akusie np lifepo4 , to już prawie finał.Wszystko to kwestia kasy.Zrobienie moto kilkanaście/kilkadziesiąt kilowat , z zasięgiem kilkaset kilosów , ładowanym w 2 godziny , to koszt (strzelom)15 tysiaków.Prąd jest niezbyt dobry jeśli chodzi o odzysk energii.Na tym polu luft jest bezapelacyjnie bezkonkurencyjny .No i klank z tych silników jest ok.Spalinówki moim skromnym zdaniem kończą już swój żywot.Obejżyjcie sie wiela w tych cheblach jest napakowane.I to ino (ponoć) po to coby były bardziej bezawaryjne .Dyć jakby teroz zrobić choćby tako mućka jak moja piękno , z nowoczesnych materiałów , to pewnie by szło zrobić 100000000 kilosów bez remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.