Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Supermoto


chlebdzik

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 154
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

latam w skórze i tylko skóra. jak chcesz na sm kupić goretex to kup jeszcze wędke i jedź na ryby ;)nie jest skatowana, motor został kuipony w 2006 w dokonałym stanie i uwierz mi chłopak baaardzo żadko na nim jeździ. W zeszłym roku został tatą i od tego czasu stoi.a żeby z enduro zrobić sm to musisz tyle pieniędzy wsadzić że taniej jest kupić sm i koła enduro. NIE MA SENSU PRZERABIAĆ ENDURO NA SUPERMOTO, TO NIGDY NIE BĘDZIE TO SAMO CO FABRYCZNE SUPERMOTO I NIGDY NIE DOROŚNIE MU PIĘT!!! CHYBA ŻE NIE MASZ CO Z PIENIĘDZMI ROBIĆ ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dosyc wazy ponad 160 i stusunkowo malo mocy 38km ale ladny:] no i honda:] tylko tyle moge powiedziec co widze bo nie jezdzielm nie znam sie itd. Powiem tylko ze jak jechalem tym to myslalem ze umre z nudow moze i lekkie ale biegi musialem zmieniac czesciej niz w maluchu a przy 100km/h wpadal w taki rezonans ze balem sie ze z niego spadne:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo Ci zalezy na tym terenie? Bo w teren to najlepiej cos lzejszego ale wtedy cierpi pasazer. W sumie latwiej z enduro zrobic SM. Kola, tarcza np 320 mm z dystansem i dluzsze przelozenie i masz SM. Przy dobrej mozliwosci regulacji zawiasu mozesz go odpowiednio utwardzic ale tak jak mowil mendez do ostrego targania troche potrzeba bedzie podrasowac zawias i czesto geometria ramy sie rozni pomiedzy SM a enduro jak w przypadku DR-Z 400 S i SM ale z tym juz raczej nic nie zrobisz no chyba ze wymienisz rame. W sumie modyfikacje zawiasu sa dobre jak ktos powaznie mysli o współzawodnictwie w wyscigach SM, do amatorskiej jazdy nie potrzeba Ci ogromnych modyfikacji. Komplet kol SM z tarcza mozna juz kupic od 2500 zl w gore... Kolejny problem jesli chcemy zrobic z SM enduro to taki ze przedni i tylny hebel maja odlew w amorze/wachaczu pod wieksze tarcze wiec zeby zmienic kola z fabrycznego SM na enduro trzeba zostawic tarcze 320 z przodu i jakas tam fabryczna z tylu bo zmiejszyc dystans pod mniejsza tarcze to ciezka sprawa a zawiasu nie chcemy zmieniac non stop, coz trzeba bedzie poprostu uwazac przy hamowaniu przodem bo tarcza pod SM jest za ostra w teren.FMX - tak jak Mendez pisze. Stary silnik z XR 650 L z drobnymi modyfikacjami, dosc slabawy, dobry motocykl na poczatek ale jesli chodzi o moc to husqa badz KTM LC4 wypadaja o wiele lepiej. Ciezki slaby ale wygodny i trwaly.Skora czy goretex? Ja jezdze w goretexie bo nie mam kasy na skore ale proponuje Ci kupic skorzany stroj. O glebe w tym sporcie nie trudno a goretex tego nie wytrzymie. Takze ja napewno kiedys jak bedzie kasa kupie Skore. Goretex jest dobry na miasto i w dalsze trasy.ja bym Ci proponowal kupic LC4 640 Supermoto badz jesli faktycznie chcesz w terenie smigac to LC4 640 enduro z kolami SM ale juz z silnikiem High flow.WR 250 X to jest dobre na poczatek. Pewnie jezdziles u Yamahy na jazdach testowych. Oni maja te maszyny poblokowane. Odblokowana daje frajde i nie ma co porowynywac bo moja DR 350 byla o wiele mocniejsza od fabrycznego WR 250 X, poogladaj filmiki na youtubie. Dopiero po przesiadce na WR 450 sie czuje co to moc Pozdro i fajnie ze temat sie rozwija bo dla mnie ostatnio tylko ten temat jest warty zabrania glosu...Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaca jezeli chodzi o teren to nie ma byc to teren ostry i tez nie taki zebym 1/2 trasy spedzal w powietrzu, chodzi naprzyklad oto zebym mogl sobie sciagnac tablice i smignac do lasu po jakims szuterku na przyklad odemnie z giszowca przez las murckowski do tychow zadnego ostrego terenu nie chcialbym zmieniac zawiasow itd. tylko kola i tarcze i smigac amatorsko w terenie, natomiast jezeli chodzi o SM to juz bardziej po walczyc na asfalcie po uczyc sie slizgow i tym podobnych rzeczy ktore pozwalaja uczyc sie prawdziwej jazdy motocyklem:]Jezeli chodzi o stroj to mam o ile ubezpieczalania mi nie zabierze jeszcze z fazerka co prawda to tylko stroj z "ciula" ale ja tam bylem zadowolony no i zycie mi uratowal:]a tak naprawde to strasznie mnie napalil i przekonal do SM oprocz mojego kumpla jeszcze filmik ktory w necie znalazlem pewnie wszyscy w temacie go znaja ale tak czy siak robi wrazenie na mnie za kazdym razem jak go ogladam i powiedzcie mi tylko na czym oni leca, to sa husky?a jezeli chodzi oto forum to jest godne pozalowania bardziej przypomina czat dla gejow niz forum z prawdziwego zdazenia:]Pozdro i dzieki za porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego filmiku ten pierwszy motocykl to jest husqvarna SM 610S http://www.motorcyclespecs.co.za/model/hus...arna_sm610s.htmJeden z moich ulubionych klipow Co do tematu to kupuj LC4 640 Supermoto. Naprawde nie ma sie co zastanawiac, najlepiej spelni Twoje oczekiwania. Szutr da rade ale trzeba uwazac, zwlaszcza na mokrej trawie Jak chcesz poogladac filmiki SM to wlaz na moj profil http://www.youtube.com/user/JackPL13Ten filmik powinien Cie jeszcze bardziej napalic:

a jezeli chodzi oto forum to jest godne pozalowania bardziej przypomina czat dla gejow niz forum z prawdziwego zdazenia:]Pozdro i dzieki za porady.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za dużo byś chciał niema moto do wszystkiego tak jak ja miałem z banditem chciałem go mięć od gówniarza no i może jeszcze zz-r 1100 94 miał takie piękne wyprofilowane migacze w owiewki i ten wiśniowy kolor .... a sie rozmarzyłem . Bandit właśnie taki jest do wszystkiego chodź brakuje mu w każda stronę nie jest to sport , nie jest to turystyk itd. ale piekna z niego maszyna i wdzieczna i och ach. O moc w takim kTm się nie martw nie moc jest najważniejsza (chodz lepiej jak jest wiecej ) stwierdzam po tym ze na niby 40 km co ma drz da się pojeździć z dzika przyjemnością a jak chcesz czasem na jakis szuter wskoczyć to nawet na oponach typowych się da lub o bardziej wyrafinowanym bieżniku Co do stroju ja np mam cały ubór z poprzedniego moto kurtka skórzana i spodnie tekstylne spodnie mnie trochę drażnią niewygodnie mi się jeździ . Ale przymierzam sie do do kombika cos taiego : http://moto.allegro.pl/item625178063_kombi...rmoto_nowy.htmlale narazie kupie se majty http://www.sklep.motox.com.pl/product_info...?products_id=62 i nakolaniki http://www.sklep.motox.com.pl/product_info...roducts_id=1043mnie sie ten podoba :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od miesiaca ujeżdzam ktm duke i po przesiadce z horneta moge powiedziec ze frajda z jazdy jak narazie jest porównywalna ale jeszcze duzo nauki sm-owca przedmna. Narazie staram sie ogarnac gumowanie od podstaw czyli z 1 z gazu a potem bym chcial cos takiego miec opanowanego

czyli ze zmianami biegów na kole. Tylko czy w lc4 mozna zmieniac biegi bez sprzegła?a filmiki np:
i niesamowite slidy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem tak samo czy moze byc bardziej uniwersalny motorek jak fazer hehe jednak potem sie okazalo ze nie jest wcale uniwersalny, frajda w miescie sie zaczynala jak lecialem powyzej 150 bo mogl mi tak naprawde dac tylko predkosc, jednak stwierdzilem ze predzej czy pozniej tym sposobem sie zabije, nie chce gumowac z jedynki bo go rozwale albo siebie, jest za ciezki zeby nim szalec za wolny zeby zapier.. po autostradzie i tak jak mowisz nie ma uniwersalnych motocykli ale jak zobaczylem kolesi na SM ktorzy na winklach robia kolesi na sportach i tamci mogli tylko odzyskiwac przewage na prostej to sie zakochalem bo wlasnie oto chodzi w jezdzie motocyklem aby wyciagnac z niego 100% i móc robic to czego nie zrobi nawet ferarri czyli posmigac po lesie chodnikach typowo miejsko, omijac korki itd. co mi z tego ze jestem zakochany w R1 od dziecka(nie jestem dresem:P) jak jechalem na tym i prujac nawet 300 na autostradzie nie wykorzystuje 1/10 potencjalu tego motocykla to typowy wyczynowy motocykl na tor a na miescie czy na trasie nic nim nie zdzialam tym bardziej na polskiej nawierzchni. Czuje ze wlasnie SM moze mi dac to frajde ktorej szukalem w innych sportach czy turystykach, a z racji tego ze moja Panna lubi jezdzic ze mna i lubi weekendowe wypady na piwko to musze szukac czegos rowniez pod Nia skrojonego(taki pantoflasz ze mnie) bo tak to bym juz dawno kupil 525, a nie stac mnie na dwa. Jezeli chodzi o 640 lc4 to jestem zdecydowany teraz tylko sledze aukcje i czekam przede wszystkim na kase z ubezpieczalni bo strasznie zwlekaja z wyplata:/jeszcze raz dzieki.P.S. wszystkie juz te filmiki widzialem bo czasami sie nudze w pracy ale spox:]edit: jeszcze jedno jaki kask zostawic sobie moj integralny Icon z turystyka czy polecacie te kaski co maja chlopaki na enduro i jaka jest ich zaleta że wiekszosc je stosuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe szuter  i lc4 lajt sie  jeszcze miało lc4 to nawet hałdy mu straszne nie były..awaryjnosc i serwis hmm.. lc4 poza olejem i filtrami co 6 k km nie robisz nic sprzet otalnie bezobsłgowy i bezawaryjny  jeżeli wiemy jak go użytkowac. a co do sprzetów typu 525 530 no cóz typowy wyczyn  i tu koszta rosną olej i filtry co 15mh  i  najwyekszy wydatek to co sezonowy remont silnika ale tragedi nie ma. A co do rpzerabiania enduraka na SM hmm... no lekko idzie wsadzić w motocykl druga jego wartosc, i ti nie szalejac z czesciami ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najchetniej tez bym jego wybral no i w dodatku najlepiej by bylo czekac na zime i kupic cos za lepsze pieniadze, ale jak ma mi sezon przeleciec to mnie na sama mysl cos trafia:/ juz teraz mnie skreca(ile mozna ogladac youtube) i dzownie do ktm na jazde probna sie umawiac zeby cokolwiek posmigac i sprobowac swych sil na jakims potworze:]wersja prestige to tylko wizulana roznica, rozumiem jakies oslonki i inne owiewki obudowa pod silnik i tego typu rzeczy z technicznego punktu widzenia chyba nie ma roznicy?Edit: jeszcze jezeli chodzi o 3 to przekonuje mnie to ze koles robil kompletny remont silnika i inne naprawy co swiadczy na plus motocykla bo nie powinno byc z nim klopotow no chyba ze ma jakies inne wieksze wady.P.S. wracajac do filmikow widzieliscie

?Moze to ktorys z was bo koles smiga na witosa czesto go widze jak śpie u laski, jak szarpie w weekendy:]i jeszcze jeden gdzie sa kurcze takie drogi?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Refresh polecam panowie kliknac jeszcze raz w numerek 4 jednak miales racje to jest 2004 rok ale fajniutki dodatek tlumik, crash itd. tyle ze sprowadzany:/ nie mam zaufania do handlarzy jednak po zbiciu ceny tak do 16 moze ciutke mniej chyba by byl wart swej ceny nie wiem dzownie do kolesia i sie umawiam na wstepne ogledziny, jak macie jakies zastrzezenia to chetnie sie dowiem albo jakies wskazowki...?jeszcze jedno za tego koles chce 15tyś co Wy na to? tylko ze gdansk:/i jest jeden znaleziony prestige i jak myslicie troszke kosztuje nie wiem czemu nie ma handbarow ale ogolnie wyglada ladnie?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Refresh polecam panowie kliknac jeszcze raz w numerek 4 jednak miales racje to jest 2004 rok ale fajniutki dodatek tlumik, crash itd. tyle ze sprowadzany:/ nie mam zaufania do handlarzy jednak po zbiciu ceny tak do 16 moze ciutke mniej chyba by byl wart swej ceny nie wiem dzownie do kolesia i sie umawiam na wstepne ogledziny, jak macie jakies zastrzezenia to chetnie sie dowiem albo jakies wskazowki...?jeszcze jedno za tego koles chce 15tyś co Wy na to? tylko ze gdansk:/i jest jeden znaleziony prestige i jak myslicie troszke kosztuje nie wiem czemu nie ma handbarow ale ogolnie wyglada ladnie?!
jak chcesz sie konkretnych info na temat konkretnego egzemplarza dowiedzieć popros gościa o numer vin i bij do ktm'a w dilernecie jest wszystko ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.