Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Supermoto


chlebdzik

Rekomendowane odpowiedzi

Chce zaczac przygode z SM jednak jestem zielony chcialbym wam przedstawic co biore pod uwage i jestem ciekaw co byscie mi polecali chodzi glownie o niezawodnosc zebym nie musial spedzac popoludni w garazu bo sie na tym nie znam i nie lubie grzebac, po za tym liczy sie to zeby motorkiem mozna bylo rowniez uderzyc w teren wiec idealne by bylo tutaj przerobienie jakiegos enduro na sm i zachowanie kol terenowych i miejskich, mam około 20tys. najlepiej mlody rocznik:] moje propozycje:Husqvarna SM 510 R lub te 510(mój faworyt)Husaberg FS 550 eKTM 640 LC4 Supermoto lub 690smHonda CRF 450Jezeli macie cos jakies aukcje albo mozecie mi cos polecic czego nie uwzglednilem to prosze o pomoc:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 154
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie