brutus333 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Czyli sprawa rozwiązana, jak kupi to się pewnikiem pochwali. No to życzę udanego zakupu, tylko tyle pozostało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElectroOne Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Co do jazdy na gumie - RSV ma suchą miskę olejową, więc jazda na kole nie szkodzi jej tak jak rzędówce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domynik Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Co do jazdy na gumie - RSV ma suchą miskę olejową, więc jazda na kole nie szkodzi jej tak jak rzędówce.moze inaczej... zadne Vki nie lubia jazdy na gumie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
! Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 ... w skrócie g**** prawda mi wszystkie pojazdy ktore miałem brały olej:)Bo to jest jak najbardziej naturalne. Normalne, że olej który pracuje w jakiś ilościach się zużywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Mój nie bierze oleju. Przynajmniej nie tyle, żeby trzeba bylo dolewac miedzy zmianami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 moze inaczej... zadne Vki nie lubia jazdy na gumieTaa... a Ziemia stoi w miejscu i słońce się kręci V-ki same wchodzą na koło! Ale skoro Twoim zdaniem tego "nie lubią", to już wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Taa... a Ziemia stoi w miejscu i ślońce się kręci V-ki same wchodzą na koło! Ale skoro Twoim zdaniem tego "nie lubią", to już wszystko jasne. lol padlem, rsv nie lubi jazdy na gumie i plowania sami znawcy sie znalezli po pierwsze primo sucha miska olejowa wiec mozesz latac na gumie dowoli primo dwa ten silnik ciezko przegrzac przy 3 chlodnicach poprostu on jest stwozony do palowania co do przesiadki na v2 litra, to ja przesiadlem sie dwa sezony ze 150ccm na aprilke falco, po kilku latach przerwy i wczesniejszej jezdzie na weteranach i jakos daje rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 lol padlem, rsv nie lubi jazdy na gumie i plowania sami znawcy sie znalezli po pierwsze primo sucha miska olejowa wiec mozesz latac na gumie dowoli primo dwa ten silnik ciezko przegrzac przy 3 chlodnicach poprostu on jest stwozony do palowania co do przesiadki na v2 litra, to ja przesiadlem sie dwa sezony ze 150ccm na aprilke falco, po kilku latach przerwy i wczesniejszej jezdzie na weteranach i jakos daje rade Whiplash - jeśli nie miałeś GSa 500 i nie jeździłeś nim na gumie i bez gumy to nie jesteś motocyklistą. Aprilka Cie zabije. Jeśli dodatkowo nie jeździsz na Chudów to nawet nie jesteś " prawdziwy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 trzeba dac jeszcze ze jak nie masz oczojebnej kamizelki i nie machasz na przemian lewa prawa gorna i dolna konczyna jak przrjrzdza prawdziwy motocyklista to niejetses jescze bardziej prawdziwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 trzeba dac jeszcze ze jak nie masz oczojebnej kamizelki i nie machasz na przemian lewa prawa gorna i dolna konczyna jak przrjrzdza prawdziwy motocyklista to niejetses jescze bardziej prawdziwymam oczojebna kamizelke ale mi sie juz znudzila i zainwestowalem w oczojebne kombi i to nie jest zart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 mam oczojebna kamizelke ale mi sie juz znudzila i zainwestowalem w oczojebne kombi i to nie jest zart To jednym odnużem jesteś już u prawdziwych a co z resztą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
! Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Mój nie bierze oleju. Przynajmniej nie tyle, żeby trzeba bylo dolewac miedzy zmianami.Ale zużywa bankowo - tylko małe ilości.Po 1 bo masz duża pojemność + twoja waga piórkowa to za bardzo pieca nie obciążysz a wiadomo czym większe obciązenie tym większe zużycieaaa po 2 to ciężko ocenić czy bierze czy nie z tego co pamiętam to nabiłeś 3tyś w sezonie to raczej ciężko jakieś wnioski wyciągnąć co do zużycia oleju.Ale jak zwykle wiesz najlepiej bezy urazy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 A ja byłem dzisiaj w Krakówku, w serwisie autoryzowanym Aprilii. Ceny części są powalające, ale oryginalnych. Zamienniki w normalnych cenach. Dla przykładu: Klocki hamulcowe na tył 260zł, przód 580zł, szyba 749zł. Ale jak ktoś chce się wyróżniać to niestety kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Whiplash - jeśli nie miałeś GSa 500 i nie jeździłeś nim na gumie i bez gumy to nie jesteś motocyklistą. Aprilka Cie zabije. Jeśli dodatkowo nie jeździsz na Chudów to nawet nie jesteś " prawdziwy" Ja z XJ600N (pierwsze moto i jak go odbierałem to nawet nie wiedziałem jak się jeździ)na sc33 streeta a potem na 1000RR to chyba ne jestem prawdziwym motocyklistą.Na gumie to latam tylko w terenie bo na drodze jakoś za dużo ryzyka wiec jestem chyba w 50% motocyklistą Miałem 2 wypadki (2005 wymusenie i 2007 wylot na kolanku z winkla) wiec w ilu procentach jestem motocyklistą?Na chudów chyba przestane jeździć bo juz mi nie zależy zeby być prawdziwym motocyklistą skoro są takie kryteria A whisplash jeździ za to na Bora w Krakowie a tam to nie jest wyznacznikiem bycia motocyklistą tylko niezły lansik i blachary, które można wyrwać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlesiakowski Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 klimat sie poprawil hehea ja i tak kupie rsv 1000 na moto jezdze od 10 roku zycia wiadomo od motorynki sie zaczynało, czyli 20 lat wiec mysle ze dam rade!! f4 nie zrobila na mnie wrazenia :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domynik Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 to ze silniki rotaxa sa bardzo odrporne to wie kazdy...ale niemowcie mi Per panowie znawcy ze vki lubia odkrecanie na wolnych obrotach to odciecia. .. bo sam bylem swiadkiem jak w falco z tego co wiem to prawie identyczny silnik co w rsv jebla panewka . bylem rowniez swiadkiem jak kolega koledze pokazywal w Tls jaki ma fajny dzwiek i spotkała sie głowica z tłokiem...to ze motocykl ma wytrzymały silnik nieznaczy ze jest odporny do jazdy na kole. jest jeszcze wiele roznych czynnikow ktore składaja sie na tego rodzaju jazde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domynik Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Ja z XJ600N (pierwsze moto i jak go odbierałem to nawet nie wiedziałem jak się jeździ)na sc33 streeta a potem na 1000RR to chyba ne jestem prawdziwym motocyklistą.Na gumie to latam tylko w terenie bo na drodze jakoś za dużo ryzyka wiec jestem chyba w 50% motocyklistą Miałem 2 wypadki (2005 wymusenie i 2007 wylot na kolanku z winkla) wiec w ilu procentach jestem motocyklistą?Na chudów chyba przestane jeździć bo juz mi nie zależy zeby być prawdziwym motocyklistą skoro są takie kryteria A whisplash jeździ za to na Bora w Krakowie a tam to nie jest wyznacznikiem bycia motocyklistą tylko niezły lansik i blachary, które można wyrwać tazzman zeby byc prawdziwym motocyklista musisz jezdzic na gumie kolo przystanków autobusowych i zaliczac kazdy mc donald w okolicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Ale jak zwykle wiesz najlepiej Heh, Twoja wypowiedź w ogóle nie zaprzeczyła mojej, tak że nie wiem, skąd to szyderstwo Robiłem na razie jedną wymianę oleju i chłopaki w Boosterze powiedzieli, że stan oleju był w normie. Dlatego napisałem, że jak bierze, to tak śladowe ilości, że nie trzeba dolewać ;)Tylko czy nie dolewając oleju jestem prawdziwym motocyklistą? Staram się być na każdym Chudowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Eh z podobnym przekonaniem mozna by powiedziec ze kto nie jedzi na chudow ten gej Kazdy jezdzi z innego powodu: jedni zeby sie pokazac, a inni po prostu po to zeby sie spotkac ze znajomymi z okolic bo kiedy indziej nie ma na to czasu.A w aprilce moim zdaniem warto patrzec przede wszystkim na poprzedniego wlasciciela zreszta jak przy kazdym pojezdzie ktory sie kupuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 nie wiem kolego kim jestes i nieobrarzaj mnie !!wydaje mi sie ze jestes jednym z wielu pismakow na forach ktorzy chyba nawet moto nie mają albo nie wiedzą gdzie sie olej wlewa !!!co do vt 500 sie nie wypowiadaj jak nie masz pojecia o czym piszesz!!!!! a vn 1500 hehe jak by ktos czegos do silnika nasypal i wiem co pisze !! co do kawek wiadomo co to za moto są przynajmniej te starsze hehemasz szczscie ze mam kuzyna z Rudy bo bym cie odpowiednio skwitowal !!pozdro dla v-lek:>Jutro fota znika bo nie wiedziałem że mnie sława nie minie i nie założyłem białej koszuli.Nawet chyba wiem gdzie jest fajna ale znajdź se sam.http://img163.imageshack.us/img163/5746/rljspk.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roy Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Kawasaki jest do dupy?? Połowa z Was nie widziała na oczy Kawasaki a gadacie głupoty! Ja swoim wulkanem robie po 4-5 tys. km w sezonie i nawet nigdy jeszcze oleju nie dolałem. W ogóle nie bierze! a chodzi jak chodzi tłucze się bo się tłucze ale bandit też się tłucze i co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Może jak zaczniesz robić przynajmniej 15 tys.km w sezonie, to zacznie brać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roy Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 nie trzeba robić 15 tys. km by się przekonać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaduła Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 TAK CZYTAM TE WYPOWIEDZI I NASUWA MI SIĘ PYTANIE ILU Z WAS JEŹDZIŁO RSV??ja latam tym sprzętem od 2 lat i jedyne co mi padło to sprzęgiełko rozrusznika co akórat w tym sprzęcie zdaża się powiedzmy co 5 lat, a co do jazdy na gumie to jak jest pogoda to praktycznie codziennie katuję tego sprzęt na GUMIE 1 czy 2 nie ma różnicy maneta i leci się. W zeszłym sezonie przez tydzień latałem na gumie po legnickim lotnisku aż wachy brakło a padł jedynie łańcuch ;p. Na jedynce wale ją non stop z około 1500 obrotów i nic się nie dzieje poza tym że można szybciej plecy zaliczyć :)moto mam na wyczynowym układzie GPR i "racing map" A PANEWA PUJDZIE CI W KAŻDYM SPRZĘCIE JEŚLI WLEJESZ SYF NIE OLEJ A Vała MA TO DO SIEBIE ŻE LUBI NA NAJLEPSZYCH OLEJACH ŚMIGAĆ, KUMPLOWI TEŻ DO APRILKI WLALI BYLE GÓWNO SYNTETYCZNE I NA PROSTEJ PANEWA PADŁA, A CO DO TLS CZY TLR TO NIE PORÓWNÓJMY TEGO W ŻADEN SPOSÓB DO RSV BO TO ZUPEŁNIE RÓŻNE SPRZĘTY WIEM CO MÓWIE BO OBLATAŁEM JE WSZYSTKIE VAŁA W WYDANIU SUZY TO PORAŻKA TOTALNA I TA WŁAŚNIE ANI DO GUMY ANI DO JAZDY TURYSTYCZNEJ SIE NIE NADAJE, TLS i R PO KILKU JAZDACH NA GUMIE ZDYCHA PRZEDNI GAR, PRZYCZYNA PROSTA JEST TO V90 ZE ZWYKŁĄ MICHĄ A APRILKA TO V60 Z SUCHĄ MICHA JAK KTOŚ SŁUSZNIE ZAUWAŻYŁ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XŁysy21 Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 No gaduła ma racje też posiadam RSV japonia jest daleko w tyle pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.