Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Dylemat Z Wyborem Moto Do 9 000 Zł.!


mafiozo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich serdecznie Szukam moto w miarę wygodnego na dalsze trasy z większym zacięciem sportowym Mam na oku cztery moto jak w tytule w granicach rocznika od 1997 w cenie do 9000 zł. :Honda CBR 600 F3Honda VFR 750Yamaha YZF 600 Thundercat Yamaha YZF 1000 Thundercat Prosił bym użytkowników owych motocykli o jakieś informację jak się sprawują podczas użytkowania czym się sugerować podczas sprawdzenia przy kupnie tych modeli, w YZF wiem, że unikać problemów z drugim biegiem, co do CBR oraz VFR nic nie wiem Z góry dziękuję za udzieloną mi pomoc co do tych modeli.Pozdro !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanow sie na ile sportowo chcesz sie poruszac tym motocyklem:jesli ma to byc turystyka + wygoda radzilbym rozejrzec sie za Fazerem.jesli ma byc troszke wiecej plastikow i nieprzemijajacy wyglad mozna myslec o Thundercacie ( za 9 ktys mozna wyrwac bardzo dobry rocznik )jesli chodzi o F3 zrobilem na takim sprzecie 30 tys km i negatywnych stron nie zauwazylem ( moze tylko brak bagazniczka pod siedzonkiem ). W kazdym z tych sprzetow trzeba kierować sie stanem technicznym, a co wybierzesz to mysle ze przyjdzie samo po przymierzeniu sie do kazdego z nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Wszystkim za wypowiedzi biorę wszystkie pod uwagę.Kieruję się tylko tymi markami z którymi widzę na co dzień czyli Honda, Yamaha, z pozostałymi markami nie miałem możliwości się zapoznać moi znajomi mają praktycznie same Hondy tylko poprzerabiane na streeta i wiem ze są one na prawdę wytrzymałe Na dzień dzisiejszy mam w głowie tylko modele YAMAHA YZF THUNDERACE i HONDA CBR F3kusi mnie na YAMAHA YZF THUNDERACE 1000 ale nie wiem czy jest sens brać aż 1000 pojemność wiadomo utrzymanie jest większe niż YZF 600. na takie opinie właśnie czekam.Jak już kupię kolejne moto to już mi zostanie aż osiwieje a potem coś z Hondy SHADOW. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam thundercata i nie mogę powiedzieć złego słowa. Ktoś tu wspominał o nieprzemijającym wyglądzie...coś w tym jest. postaw obok siebie Thundercata i F3....jak dla mnie ogromny plus dla Yamahy. Wygodny do turystyki dalekiej tudzież bliskiej (nawet przy zapakowanym i obładowanym moto + 2 osoba) a poganiać też się da jeżeli masz ochotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mogę powiedzieć co nieco o VFR 750kupiłem ten motocykl jako swój pierwszy i nie żałuję, może na początku trochę masa przerażała ale to idzie opanować, trzeba też uważać bo ciągnie z dołu niesamowicie i moc oddaje dość równomiernie w całym zakresie, nie trzeba jej kręcić po obrotach, ja w zasadzie żadko przekraczam 6000rpm i to w zupełności wystarcza do dynamicznego poruszania się, jechałem różnymi "600" i tam to 6000rpm wzwyż to jest norma, mogłaby mieć nieco twardsze zawieszenie i lepsze hamulce, motocykl jest wygodny i mało pali, na 17000km średnio 5.54l/100km a nie jeżdżę jakoś powoli, do turystki jest idealna i nie wyobrażam sobie jeździć na trasy czymś gdzie muszę np. w górach co chwila redukować biegu, tu od 60km/h na 6 biegu idzie sprawnie wyprzedać nie wydaje mi się żeby do 9000zł można było kupić coś lepszego niż VFR , F4 chyba że jakaś padaka i jedzie dopiero powyżej 8000rpm bo często jeździłem z F4 i tak wynikało z opinii kolegi że musi mieć tyle obrotów bo inaczej nie jedzie, RF wogóle bym odpuścił, nie wiem jak Thundercat, a za 9000zł to można kupić dobrą F3 no chyba że padniętą F4 i dołożyć drugie tyle na remont no i VFR ma to coś w sobie, jakbyś się przejechał to byś to zrozumiałjakby co mogę odpowiedzieć na wszystkie pytania ale tylko na temat RC36II bo rozumiem że o ten model się rozchodzi, za 9000zł idzie kupić zadbany egzemplarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mogę powiedzieć co nieco o VFR 750kupiłem ten motocykl jako swój pierwszy i nie żałuję, może na początku trochę masa przerażała ale to idzie opanować, trzeba też uważać bo ciągnie z dołu niesamowicie i moc oddaje dość równomiernie w całym zakresie, nie trzeba jej kręcić po obrotach, ja w zasadzie żadko przekraczam 6000rpm i to w zupełności wystarcza do dynamicznego poruszania się, jechałem różnymi "600" i tam to 6000rpm wzwyż to jest norma, mogłaby mieć nieco twardsze zawieszenie i lepsze hamulce, motocykl jest wygodny i mało pali, na 17000km średnio 5.54l/100km a nie jeżdżę jakoś powoli, do turystki jest idealna i nie wyobrażam sobie jeździć na trasy czymś gdzie muszę np. w górach co chwila redukować biegu, tu od 60km/h na 6 biegu idzie sprawnie wyprzedać nie wydaje mi się żeby do 9000zł można było kupić coś lepszego niż VFR , F4 chyba że jakaś padaka i jedzie dopiero powyżej 8000rpm bo często jeździłem z F4 i tak wynikało z opinii kolegi że musi mieć tyle obrotów bo inaczej nie jedzie, RF wogóle bym odpuścił, nie wiem jak Thundercat, a za 9000zł to można kupić dobrą F3 no chyba że padniętą F4 i dołożyć drugie tyle na remont no i VFR ma to coś w sobie, jakbyś się przejechał to byś to zrozumiałjakby co mogę odpowiedzieć na wszystkie pytania ale tylko na temat RC36II bo rozumiem że o ten model się rozchodzi, za 9000zł idzie kupić zadbany egzemplarz
Super na takie informacje czekałem jeśli nie masz nic przeciwko to podjechał bym do Ciebie na oględziny no i pogadać trochę Jankowice są nie daleko Pozdro !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem na 3 z tych moto które wymieniłeś: Honda CBR F3 - sprzedaje ją własnie dlatego że wg mnie jest troche za mało wygodna na dalsze trasy. Powyzej 500km zaczynają mnie na niej boleć plecy (moze dlatego ze przeważnie jeżdzę z pasażerem i jakoś innaczej siedzę chyba ;/ ) Ale jak wszystkie z wymienionych przez Ciebie moto nadaje sie do turystyki po wyposażeniu w sakwy albo kufry. Ogólnie sprzęt przy normalnym serwisowaniu bezawaryjny, bardzo dobrze się prowadzi i mało pali.Kot 600 - moto podobne, chyba trochę bardziej awaryjne wg mnie, ale za to wygodniejsze niż F3.VFR 750 - wygodne, zwinne moto które o wiele bardziej nadaje się do turystyki niż poprzednie motocykle. Silnik ciągnie od dołu, a przy wyższej szybce nic nie wieje.Z pośród tych trzech modeli, ja osobiście wybrałbym VFR, taki kompromis, sportu i wygody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do aspektów turystycznych ja moją VFR-ką 700km nad morze z 3 postojami po 5-10min na tankowanie dojechałem i zmęczenia z tym związanego nie czułem... Jeśli chodzi o zacięcie sportowe z kumplem na GSX-R750 jak latamy VFR nadąża (wiadomo gix to typowy sport więc lepiej lata ale z tunderem600 VFR daje sobie rade bez problemu)Co do Awaryjności zapraszam na http://www.vfr-oc.pl/forum/portal.php Goście tam latają na gumie takimi i zero reakcji poza płynami eksploatacyjnymi itp.Przy zakupie każdego moto zwracaj uwagę na podstawy czy moto proste czy silnik ducha nie chce wyzionąć choć w przypadku VFR raczej silnik problemów nie sprawia ja na swoim w tym sezonie ponad 11tys zrobiłem a mam i prócz wymiany oleju op jej kupnie nic się nie musiałem robić (no dobra jeszcze opony podrodze zmieniałem ;) )...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do aspektów turystycznych ja moją VFR-ką 700km nad morze z 3 postojami po 5-10min na tankowanie dojechałem i zmęczenia z tym związanego nie czułem... Jeśli chodzi o zacięcie sportowe z kumplem na GSX-R750 jak latamy VFR nadąża (wiadomo gix to typowy sport więc lepiej lata ale z tunderem600 VFR daje sobie rade bez problemu)Co do Awaryjności zapraszam na http://www.vfr-oc.pl/forum/portal.php Goście tam latają na gumie takimi i zero reakcji poza płynami eksploatacyjnymi itp.Przy zakupie każdego moto zwracaj uwagę na podstawy czy moto proste czy silnik ducha nie chce wyzionąć choć w przypadku VFR raczej silnik problemów nie sprawia ja na swoim w tym sezonie ponad 11tys zrobiłem a mam i prócz wymiany oleju op jej kupnie nic się nie musiałem robić (no dobra jeszcze opony podrodze zmieniałem ;) )...
Dzięki za tą stronkę już po niej szperam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze faktycznie lepiej sobie przez zime dozbieraj z 1000-2000 i kup cbr f4i?z tych wszystkich motocykli bedzie to najnowoczesniejsza i najlzejsza konstrukcja.co do sprzetow, ktore wymieniles, to:1. cbr f3 nie kupilbym bo stara konstrukcja2. thunderrace 600 tez stara konstrukcja3. thundercat 1000 ciezki klocek5. vfr 750 jest spoko sprzetemnie pamietam czy nie przekrecilem nazw thunderów ale i tak wiadomo o co chodzi ale chyba faktycznie najlepiej bedzie dozbierac i kupic cos nowszego...sezon w sumie sie lada dzien skonczy to szkoda wydawac teraz kase na cos co bedzie przez 4-5 msc stalo w garazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabrzmi to tak jak zabrzmi, bo jest to oczywiste. Szukaj sprzętu w jak najlepszym stanie technicznym.Wiadomo że czym starszy sprzęt, tym trudniej znaleźć "perełkę", bo jednak większość motocykli będzie zakatowanych, zaniedbanych.Jednak myślę że jest możliwe znalezienie motocykla w bardzo przyzwoitym stanie od jakiegoś pasjonata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.