Easy_Riderrr Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Witam,jestem na etapie próby sprzedaży mojej maszyny. I tak w mojej głowie ulęgł się pomysł pod tytułem, a co gdyby tak zamiast kolejnej armatury zafundować sobie przesiadkę na jakiegoś turystyka, tudzież szosówkę... hmmm... Jako, że do tej pory ujeżdżałem jedynie armaturę to w jej temacie czuje się dobrze i dość pewnie. W związku z tym chciałem się zapytać Was o propozycję jakiegoś ciekawego motocykla szosowego, ze wskazaniem na turystykę ( dlaczego ze wskazaniem na turystykę? o tym zaraz). Otóż... zależy mi na maszynie, na której wygodnie i w miarę żwawo (ale bez dożynania silnika) mogą podróżować kierowca i pasażer. Dobrze, by przy tym można też było zabrać nieco bagażu. Budżet miałbym ograniczony gdzieś do max 14-15 tys. PLN, no i preferowałbym w miarę możliwości świeże roczniki.Z góry dziękuję za posty i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 fzs 1000 bandzior 1200 SV 1000Triumph STto takie maszynki co mi przyszedłszy do dyńki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvis Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Według mnie od razu odpada golas, ale to moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.dipi Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 tdm 850 lub 900 - wygodna nawet na dłuzszych trasach i nawet obładowana całkiem żwawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekserce Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Witam,jestem na etapie próby sprzedaży mojej maszyny. I tak w mojej głowie ulęgł się pomysł pod tytułem, a co gdyby tak zamiast kolejnej armatury zafundować sobie przesiadkę na jakiegoś turystyka, tudzież szosówkę... hmmm... Jako, że do tej pory ujeżdżałem jedynie armaturę to w jej temacie czuje się dobrze i dość pewnie. W związku z tym chciałem się zapytać Was o propozycję jakiegoś ciekawego motocykla szosowego, ze wskazaniem na turystykę ( dlaczego ze wskazaniem na turystykę? o tym zaraz). Otóż... zależy mi na maszynie, na której wygodnie i w miarę żwawo (ale bez dożynania silnika) mogą podróżować kierowca i pasażer. Dobrze, by przy tym można też było zabrać nieco bagażu. Budżet miałbym ograniczony gdzieś do max 14-15 tys. PLN, no i preferowałbym w miarę możliwości świeże roczniki.Z góry dziękuję za posty i pozdrawiam jedyne co tu pasuje to : Honda Pan European ST 1100 :>100 konikow, 250 km/h, wygodnie, dostojnie (czytaj wyprostowany), zwawo, z duzym bagazem (nie musisz sie bawic w kupno sakw,kufrow - tu masz wszystko fabrycznie).za 14 kupisz 97 rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 A ja polecam duże, turystyczne enduro. Spełnia wymagania, które podałeś, do tego dobre zawieszenie na nasze drogi ;)Sprawdź Suzuki DL 1000 V-Strom; Honda XL 1000 V Varadero ewentualnie Aprilia ETV 1000 Caponord. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franz Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 ..a ja Ci prponuję VTR, nawet mam taką na przedaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacza Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Odejmij sobie od tej kwoty 1000zł na przygotowanie moto do jazdy.Koledzy wyżej napisali już jakie maszyny polecają. Ja sam śmigam TDM i sobie bardzo chwalę. "W miarę żwawo" to jakie to są prędkości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.dipi Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 a jesli szukasz czegoś nietypowego to może yamaha gts? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Easy_Riderrr Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Na samym początku dziękuję Wam wszystkim za propozycje i posty... Ja od wczoraj nieco się rozejrzałem i przedstawię Wam moje spostrzeżenia... Jakbym się mijał w którymś miejscu, co do którejś maszyny z prawdą to poprawcie mnie... Co do "w miarę żwawej jazdy" powiem tak.... Nie odczuwam jakiejś nieodpartej potrzeby za....lania 2 pak, co nie znaczy że nie lubię odkręcić . Szczerze mówiąc to było by fajnie gdybym mógł bez wysilania motocykla mieć przelotową na trasie w okolicach 130 km/h no może ciut więcej . Poza tym, niestety ale ekonomia też by mnie w pewnym stopniu ograniczała, nie chodzi mi tu jedynie o samo spalanie, ale także o bezawaryjność i całokształt kosztów utrzymania...Z kolei co do zaproponowanych maszyn to...Pan Europa mi się podoba i dość mocno mnie kusi, ale z tego co widzę to dość ciężko (bynajmniej teraz) o zadbany egzemplarz w tej kasie.Bandziorem miałem okazję się przewieźć w zeszłym roku na krótkim dystansie - spodobała mi się charakterystyka silnika (łagodny, płynnie oddający moc jak się z nim spokojnie obchodzić, a kiedy potrzeba raczej na brak dynamiki nie można narzekać )Co do SV, to również mi się podoba (no i do tego silnik - jakże mi bliski V ) choć niestety już widzę gromy ciskane pod moim adresem za tylne siedzonko przez mój plecaczek Co do FZS 1000 to jakoś bardziej widzę tą maszynę jako bardziej sportową niż do turystyki.O Triumphie nawet nie myślałem nigdy... W sumie nie znam zbyt dobrze motocykli tej marki.Enduro takie jak Varadero (które mi się jak najbardziej podoba i chyba bym się na nie skusił...) niestety raczej odpada, bo choć nie jestem niskopienny (180 cm wzrostu) to z tego co patrzyłem na wysokość siedzenia na bikez.com miałbym znikome szanse na dotknięcie podłoża całą stopą przy postojach, a nad maszyną chcę mieć zawsze i wszędzie kontrolę (nawet jak nie jadę...).Co do GTS, to jest to ciekawy sprzęt, nietypowy, ale jakoś nie do końca do mnie przemawia...Przyznam, że chyba z tego co wymieniliście, chyba najlepiej by mi leżała TDM-ka...A może ktoś z Was jeszcze wpadnie na jakiś pomysł??? Z góry dzięki wielkiePozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajda Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 a co z XX ? Spełnia wszystkie wymagania które podałeś . . . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gezo Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Jak nie DL 1000, Varadero lup Caponord to ja proponuje jeszcze Honde VFR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carpenter Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Jestem ze wsi, mało wiem i się wstydzę ale...Myślałeś może o FJR1300A z początku produkcji. Kardan, ustawiane siedzisko i szyba, elastyczny silniczek a jak trzeba to można pogonić. Moja wiedza na temat jest raczej książkowo- internetowa. Po rozmowie serwisem w Czechowicach- Dziedzicach, miły Pan powiedział że do 160 tyś km nie ma się co martwic o awaryjność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Easy_Riderrr Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Ehhh FJRa jest zaj...ista... tylko niestety poza moim zasięgiem cenowym ... Dobrej FJR z tego co się rozejrzałem nie ma w tej kasie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mel Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Nie FZS1000 bo to stare tylko wg mnie lepiej wziąć FZ6 nowe. Ostatnio fajne za 13 500 było. Wygodny bolid. Ale skoro piszesz że FZS za sportowy to qrcze... nie wiem VFR odpada w takim bądź razie.To już nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Easy_Riderrr Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 A co powiedzielibyście mi ciekawego o XJ 900 Diversion??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 A co powiedzielibyście mi ciekawego o XJ 900 Diversion???Można o nim pisać dużo, tylko każdy lubi co innego i inaczej podchodzi do danego motocykla.Z pewnością ma swoich wielbicieli ten sprzęt, ale czy wiotka rama, kiepskie w sumie zawieszenie i niezbyt rewelacyjne hamulce są Ci potrzebne ?? ;)Ma wiele plusów ten sprzęt(choćby bezobsługowy praktycznie kardan), o czym zapewne zaraz się przekonasz jak wskoczą tutaj miłośnicy XJ(sam miałem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpt Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 V-storm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nolal Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Enduro takie jak Varadero (które mi się jak najbardziej podoba i chyba bym się na nie skusił...) niestety raczej odpada, bo choć nie jestem niskopienny (180 cm wzrostu) to z tego co patrzyłem na wysokość siedzenia na bikez.com miałbym znikome szanse na dotknięcie podłoża całą stopą przy postojach, a nad maszyną chcę mieć zawsze i wszędzie kontrolę (nawet jak nie jadę...).Varadero ma 10mm wyżej siedzenie a suzuki DL650 ma niżej siedzenie o 10mm niż mój freewind.Mam 175 wzrostu i nie mam problemu - usiądź przymierz, to tak tylko wygląda a jak siądziesz i pojedziesz... Jak pierwszy raz zobaczyłem freewinda to pomyślałem ten napewno jest na mnie za wysoki - to taka wada enduro/funduro - optycznie toto takie wielkie jest.Co do prędkości przelotowej - mam wyższą szybę i 130/140kmh wyprostowany jak na armaturze jedziesz. No i ostatnia zaleta dzięki wzrostowi (wzrostu?) ;-) moto jest ładny widok nad dachami aut - łatwiej ocenić korek itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.