c2r2 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Dr 350 se problem Cieknący olej z prawego dekla od strony sprzęgła jest zerwany gwint wewnątrz karteru czy moge go nagwintować i przywalic wiekszą śrubę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daZriusz Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opony przód/tył różnych firm.Mam założone teraz opony; przód- Pirelli Diablo, tył- Metzeller Z6Przednia opona mnie nie zachwyca ponieważ przy ostrym hamowaniu potrafi uśliznąć w związku z czym kupiłem do przodu Continental Sport Attack (jeszcze nie założyłem) gdyż mało się zużywa przy bardzo dobrym trzymaniu.Zastanawiam się teraz czy taka kombinacja przód-CSA/tył-M Z6 będzie dobrze się prowadziła (składanie w winkle) czy lepiej zakupić na tył Dunlop GP racer D-209 (wybór podyktowany ceną)Domyślam się że tył będzie równie szybko schodził jak ContiAttack tyle że Dunlopa można dorwać za połowę ceny Conti. Miał ktoś taki mix? Jak będą współpracować te oponki ze sobą?Co sądzicie w tym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 generalnie mówi się że nie należy zakładac różnych opon, głownie dlatego że różne opony i różne marki inaczej się zużywają, nagrzewają, trzymają w zakręncie, na mokrym itd. Nikt raczej tu Ci nie poda złotej reguły jakie połączenie różnych opon jest dobre bo nikt nie testuje maksymalnych możliwości 2 różnych opon na raz w jednym motocyklu. Jeśli jeździsz spokojnie a nie naśladujesz moto gp to wystarczy dobra oponka z przodu a do tyłu wrzucaj co Ci się podoba. Jeśli jednak na "mixie" schodzisz na kolano mówiąc że jedna oponka dobrze trzyma a inna w tych samych warunkach puszcza, to lepiej nie kombinuj bo szkoda życia tylko myśl nad komplecikiem. Lepiej mieć pewność że skoro przód trzyma dobrze to tył będzie trzymał tak samo, a nie zastanawiać się w jakich warunkach jedna opona nie dorówna drugiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daZriusz Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Z tyłu ta Z6 jest prawie nówka - zero śladów zużyciaZastanawiam się czy ją zostawić czy zmienić na bardziej sportową.Do motoGP jeszcze mi sporo brakuje ale lubię sobie po winklach pośmigać i pozamykać oponkę (przynajmniej z tyłu) a myślę czy Z6 nie będzie zbyt topornie się składała w porównaniu z przodem jak założę ContiSportAttack'a.Tył Conti jest drogi i bardzo szybko znika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Jesli zamykasz tylko opone z tylu a z przodu nie tzn ze masz zle dobrane szerokosci opon a juz na pewno nie seryjne.Ja jestem zwolennikiem jazdy na roznych oponach ale sam sobie je dobralem i sam sprawdzalem jak sie na jakich jezdzi. Z przodu zawsze mam qualifiera, teraz 2 a z tylu roznie ale najlepiej wypadala pirelka diablo rosso, michelin pilot power.Wszystkie metzelerki sie slizgaly. absolutnie wszystkie EDIT: pomylka mala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 tfe pirelli dragon supercorsa pro gorszej gumy w moto w zyciu nie miałem quilifiery albo micheliny power race tylko te drugie boli brak homologacji...;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daZriusz Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Jesli zamykasz tylko opone z tylu a z przodu nie tzn ze masz zle dobrane szerokosci opon a juz na pewno nie seryjne. Zawsze zakładam opony w takich rozmiarach jak serwisówka przewiduje. W obecny motocykl jeszcze nie zdążyłem się do końca wjeździć ale w poprzednim (ZR-7) przerobiłem kilka kompletów opon. Na BT-020 i Pilotach Road (I) nie czułem się zbyt pewnie ale za to na D-208rr i na Pilot Power'ach zamykałem tylne oponki a z przodu zawsze parę milimetrów miejsca na bieżniku zostawało nietknięte.Dzięki za odpowiedzi; rozumiem, że zdania są podzielone a jak sam nie przetestuję to się nie dowiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 tfe pirelli dragon supercorsa pro gorszej gumy w moto w zyciu nie miałem A to niby dlaczego uważasz że dragon supercorsy są do bani? Wyjaśnij. Wg mnie na mokrym średnio ale na suchym lepszych gum nie ma.Nowe pytanie ode mnie:Mam od 2 lat nie otwartego motula 300V 10W40 w garażu (nieogrzewanym). Mogę go zalać po takim czasie do motocykla na przyszły sezon czy nie bardzo? Oleje mają wogóle jakąś datę ważności czy coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Nowe pytanie ode mnie:Mam od 2 lat nie otwartego motula 300V 10W40 w garażu (nieogrzewanym). Mogę go zalać po takim czasie do motocykla na przyszły sezon czy nie bardzo? Oleje mają wogóle jakąś datę ważności czy coś?Jeżeli był szczelnie zamknięty to ja bym lał - żadne ryzykoale są tacy co się boją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 A to niby dlaczego uważasz że dragon supercorsy są do bani? Wyjaśnij. Wg mnie na mokrym średnio ale na suchym lepszych gum nie ma.Nowe pytanie ode mnie:Mam od 2 lat nie otwartego motula 300V 10W40 w garażu (nieogrzewanym). Mogę go zalać po takim czasie do motocykla na przyszły sezon czy nie bardzo? Oleje mają wogóle jakąś datę ważności czy coś?no wlasnie na mokrym padaka totalna .... a i na suchym potrafi sie puścic w najmniej odpowiednim momęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Jeżeli był szczelnie zamknięty to ja bym lał - żadne ryzykoale są tacy co się boją Jest ktoś jeszcze kto podziela to zdanie? Bo nie wiem czy mam się szykować na kupno oleju czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daZriusz Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Jest ktoś jeszcze kto podziela to zdanie? Bo nie wiem czy mam się szykować na kupno oleju czy nie?Magazyny też często są kiepsko ogrzewane a jeśli jest oryginalnie zamknięty to ja bym się nie przejmował i lał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
defQ Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Moze nie do konca mam problem z mechanika , ale tu wiecej ludzi wejdzie a pozatym nie ma potrzeby zakladania osobnego tematu.Miał ktos doczynienia z kaskiem Marushin TNT888 ? jak ta marka sie spisuje ect. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tlusty Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 W moto siedzi aku 12ah a powinien 9ah, ma to negatywny wpływ na ładowanie? Motocykl w sezonie tracił prądy, 3 dni stal i prądu starczało na 2-3 kręcenia rozrusznikiem. Za duża pojemność baterii może mieć związek z tym problemem? Zaslyszalem opinie ze mój alternator nie jest w stanie naładować ja do końca i taka bateria szybko pada.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolek Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Generalnie nie powinno się zakładać aku większego niż zalecono. Bedzie on niedoładowany , gdyż alternator nie da rady! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandw Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Orientowałem się trochę w temacie akumulatorów (pod kątem samochodu) i nie ma czegoś takiego jak za duży akumulator. Nawet bardzo pojemny akumulator naładujesz małym prądem tylko będzie to bardzo długo trwało. Czyli Wszystko zależy od tego na jakie trasy jeździsz - jak krótkie po mieście to kup pojemność zalecaną przez producenta - jak większość długich to większy akumulator spokojnie się doładuje. A teraz moje pytanie - czym się różni tarcza hamulcowa pływająca od stałej? Pytam z ciekawości bo pierwszy raz się spotkałem z takim terminem - zawsze myślałem że wszystkie tarcze są w taki sam sposób montowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajetan74 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 jaką nawiqację polecisz do moto - dzięki za podpowiedż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 A teraz moje pytanie - czym się różni tarcza hamulcowa pływająca od stałej? Pytam z ciekawości bo pierwszy raz się spotkałem z takim terminem - zawsze myślałem że wszystkie tarcze są w taki sam sposób montowane.Luknij na fotki tarczy przedniej , np. stała - enduro , pływająca - sport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandw Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 LEŚNICZY a mógłbyś mi powiedzieć czym to się różni? Bo nie wiem gdzie takich schematów szukać, a jestem ciekaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evil Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Tu masz zwykłe tarcze przykręcane na stałe: http://www.allegro.pl/item902798216_tarcza...r_600_f_f2.htmla Ty masz pływające: http://www.allegro.pl/item884088781_hoda_c...owe_tarcza.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxzenon Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 pływająca tarcza ma takie tulejki na których "pływa" - może się lekko ruszać na boki - jeśli mnie pamięć nie myli to rozwiązanie pływające chroni tarczę przed wyginaniem od ciepła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Moim zdaniem chodzi raczej o centrowanie tarczy przy hamowaniu; do klockow ktorych grubosci moga byc rozne ze wzgledu na nierownomierne zuzycie.Normalnie zacisk plywa po tarczy (np. w samochodzie) ale tam tarcza jest grubsza i nie jest tak narazona na odksztalcenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanys Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Chcialem sie upewnic czy w gsxr 750 k3 filtr powietrza znajduje sie pod bakiem, w takiej obudowie?Rozkreciłem ja ale nie moge sciagnac gory, nie chce za bardzo szarpac bo znajac zycie popsuje to jeszcze. Jakas podpowiedz co do tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evil Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Co do tarcz to z tyłu jest tarcza normalna, a zacisk jest pływajacy, z przodu odwrotnie.Co do filtra to jest pod bakiem wlasnie w czarnej obudowie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jar_ Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Chcialem zapytac czy koniecznie mosze wywazac tylnie kolo, czy wystarczy sam przod, beda jakies negatywne konsekwencje nie wywazenia tylu ? Z gory dziekuje za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.