ruhh Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 żebym chociaż wiedział jak te gąbki się nazywają hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertgontarz Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 http://www.sklep.motorista.pl/szukaj/model...0,CBR600F4Y,721Wybierz motocykl, w kategorii: RAMA szukaj, filtr powietrzaZobaczysz ile oryginał kosztuje, ale czasami w ASO trzeba zamówić części. To chyba są części: pokrywa A i pokrywa B.A ten filtr powietrza to aż myślałem że się uduszę i będę miał trudności z zasypianiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper_Tango4 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 1. filtr powietrza do wymiany. Mimo wszystko dowiedz się w Hondzie ile kosztują te gąbeczki - może nie będzie tragedii2. Olej do wymiany + filtr oleju - poziom sprawdzasz na centralnej stopce - najlepiej jak moto postoi ze 2-3h po jeździe i wtedy sprawdzaj. Albo rano, jak przez noc postoi. Stan oleju powinien być pod max ale go nie przekraczać.3. Płyn hamulcowy do wymiany - powinieneś mieć w tym oczku między max a min - dobrze sobie odpowietrz hamulce po wymianie płynu4. Płyn chłodniczy - powinien być w układzie zawsze. Na orlenie kupisz fajny płyn - nie pamiętam jak się nazywał ale był w takiej żółtej bańce (do -45 stopni) - ok 35-40 zł. za 5L - nie radzę rozcieńczać z wodą. Jak będziesz wymieniał to po spuszczeniu starego płynu przepłucz cały układ parokrotnie wodą, poczekaj aż ścieknie i potem zalej go nowym płynem5. Łańcuch umyj naftą lub ropą a potem albo nasmaruj smarem w sprayu albo na zimę możesz go spokojnie porządnie pokryć olejem silnikowym lub olejem do pił łańcuchowych. A na wiosnę normalny smar w sprayu.6. Oponka wygląda jeszcze na dobrą - sprawdź sobie ino datę - czy nie jest fest stara7. Co do baku - zostaw sobie końcówkę paliwa i wylej je przez wlew - jak będzie w nim syf to możesz spróbować poczyścić, ale wątpię żeby w tak młodym sprzęcie był problem z bakiem. Nie zapomnij wymienić filtra paliwa.8. Co do aku - sprawdź w serwisówce jaki masz mieć model a potem kup coś z Varty albo Yuasa'y - jak masz więcej kasy to kup sobie żelowy.9. Jak tak już rozbierasz moto możesz sprawdzić stan łożysk w kołach (ew. nasmarować) sprawdź luzy na główce ramy (ew. nasmaruj), na wahaczu też możesz łożysko nasmarować.10. Sprawdź dobrze lagi czy się nie pocą.11. Jak Ci się będzie nudziło możesz wyciągnąć żarówki z przedniej i tylnej lampy i wytrzeć klosze od środka)12. Do stacyjki, do zamka baku i do zamka od kanapy możesz sobie psiknąć trochę WD-40, zawsze to trochę zakonserwuje i będzie lepiej chodziło13. Jak masz wtyczki i inne złącza suche możesz się pokusić o zakonserwowanie ich np. wazeliną techniczną lub WD-4014. Sprawdź stan króćców ssących przy gaźnikach czy nie sparciały albo czy nie są uszkodzone.No to właściwie tylko co mi na szybko do głowy przychodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylaD-Team Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 a co z tymi małymy gąbkami ? da sie to dokupić ?29 zł sztuka czas oczekiwania około 5 dni roboczychFiltr powietrza mamy na miejscuedit, co sądzicie o kupnie tego aku ? http://moto.allegro.pl/item817964721_akumu...rancja_24m.htmlOznaczenie YTX9-BS to aku bezobsługowe do zalania elektrolitem a nie zelówka jak pisze w aukcji. Aku żelowe maja inne oznaczenia literowe. Honda przewiduje do CBR F4 aku YTX9-BS czyli akumulator bezobsługowy wiec po co kombinować z żelówką. Po drugie to za ta cenę jak to jest YUASA to Tylko brać, ale lepiej to sprawdź czy to nie jakiś chinol bo zdjęcie na aukcji jest tylko przykładowe.Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące F4 pisz na gg lub PW - chętnie pomożemy:)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruhh Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 ta aukcja to wogóle dziwna jest, przedmiotem jest KASK tak pisze ) niby symbolika zgadza sie z tym przedstawionym na foto ... no zobaczymy co gość przyśle, negatów ostatnio nie nałapał. A czy te gąbke mogę dam dorobic ??? (powiedzmy ze starego materaca ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylaD-Team Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 ta aukcja to wogóle dziwna jest, przedmiotem jest KASK tak pisze ) niby symbolika zgadza sie z tym przedstawionym na foto ... no zobaczymy co gość przyśle, negatów ostatnio nie nałapał. A czy te gąbke mogę dam dorobic ??? (powiedzmy ze starego materaca )No raczej ja wolałabym wydac te w sumie czterdziesci parę złotych i mieć święty spokój i bez kombinacji. Stary materac tym bardziej nie jest tutaj odpowiednim materiałem na dorabianie czegos takiego.A w oryginale to przeciez nie taki majątek Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruhh Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Sylad ile sobie życzysz za ta gąbke i filtr powwietrza ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylaD-Team Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Sylad ile sobie życzysz za ta gąbke i filtr powwietrza ??? info masz na pw pozdroofki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zitol Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Druga sprawa, na kokpicie mam kontrolkę od rezerwy w baku... brakło mi paliwa podczas drogi do domu i kontrolka nawet nie migła ! Rozebrałem to ponieważ myślałem że żarówka mogła się spalić a tu ciekawa sprawa ... poniżej zamieszczam zdjęcia:http://img684.imageshack.us/img684/64/1001243.jpghttp://img684.imageshack.us/img684/64/1001243.jpgjak widać nie ma żarówki do kontrolki od rezerwy ???? niechcialem tego licznika rozkrecac ...Rozbierałem ostatnio moje zegary i w miejscu gdzie świeci rezerwa jest dioda, a nie żarówka jak to wygląda w przypadku innych kontrolek. Możliwe że popsuł Ci się czujnik rezerwy, a przy okazji powiem że mam taki do sprzedania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Zitol, jesteś w błędzie. Nie używa się diod do podświetlania kontrolek.Polecam temat z FM:http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...57&hl=dioda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zitol Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Zitol, jesteś w błędzie. Nie używa się diod do podświetlania kontrolek.Polecam temat z FM:http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...57&hl=diodaNie wydaje mi się bo wczoraj widziałem to wszystko od środka Otóż w przypadku CBR F4 odpowiedzialne za podświetlanie pola rezerwy są właśnie diody(może nie jest do do końca fachowa nazwa tego czegoś). Nie wygląda to tak jak na zdjęciu w tym temacie który podałeś, tylko są to dwie "kosteczki" wtopione w układzie scalonym. Stąd inżynierowie nie przewidzieli wymiany od tyłu zegarów jak to ma miejsce dla pozostałych kontrolek w tym motocyklu.Swoją drogą dziwne że przy rezerwie zastosowali inne rozwiązanie - może chodzi o częstotliwość używania tej kontrolki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruhh Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 rozkręce licznik i zajrze do tej kontrolki płyn hamulcowy wymieniony, łańcuch zakonserwowany na zime, płyn chłodniczy nowy, nowy akumulator, zostały jeszcze olej, filtr oleju i powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.