mario71 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 CześćMam problem z moto - Kawasaki 1600 Nomad. (2006 r. produkcji)Jeżeli zapalę moto na zimnym silniku moto chodzi super, równo jak zegarek. Natomiast jak silnik się rozgrzeje np. stoję na światłach na skrzyżowaniu - słyszę jak silnik na wolnych obrotach przyspiesza i zwalnia - nie ma równego cykania tylko takie spadki i wzloty. Co może być przyczyną takiej pracy silnika i od czego zacząć . Proszę o pomoc. Ten model jest na gażniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Najmłodszy Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Regulacja albo czyszczenie gaźnika - próbowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodek23cbr Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 siema jaki ma przebieg robine bylo cos wogole przy nim zwiazane z regulacjami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 A świece,filtr powietrza, sprawdzałeś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario71 Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Czy było coś robione - oczywiścieWymiana dzwigienki zaworowej i odprężnika w głowicy. Robione było w serwisie, dzisiaj go zawiozłem do serwisu, bo jak by nie było to on przed remontem chodził równo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Regulacja albo czyszczenie gaźnika - próbowałeś?A widziałeś taki motocykl z bliska? jakie gaźniki?Jeżeli układ zasilania jest szczelny to masz prawdopodobnie uszkodzony któryś z zaworów ISC pod obudowąfiltra powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klimek_2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 model z 2006r jest na gaźniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tlusty Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 CześćMam problem z moto - Kawasaki 1600 Nomad. (2006 r. produkcji)[...]Ten model jest na gażniku.kawał maszyny jak bym nie gdybał na internecie tylko oddał w fachowe ręce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 model z 2006r jest na gaźnikuJesteś tego pewny?obejrzyj to:http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycl...spec-us/o/m4474 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klimek_2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Jesteś tego pewny?obejrzyj to:http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycl...spec-us/o/m4474bo to rok zmiany na wtrysk a ten forumowy 2006 jest na gaźnikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 bo to rok zmiany na wtrysk a ten forumowy 2006 jest na gaźnikach http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycl...0-nomad/o/m4473A może to Szczepan? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klimek_2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycl...0-nomad/o/m4473A może to Szczepan?raczej nie Kawasaki Vulcan 1600 Nomad (2006)Informacje ogólne Model Kawasaki Vulcan 1600 Nomad Rok 2006 Kategoria Custom / cruiser Silnik i przeniesienie napędu Pojemność skokowa 1552.00 ccm Typ silnika V2 Ilość suwów 4 Maksymalny moment obrotowy 127.46 Nm (13.0 kgf-m or 94.0 ft.lbs) przy 2700 RPM Stopień sprężania 9.0:1 Średnica cylindra x skok tłoka 102.0 x 95.0 mm Zasilanie Gaźnik Liczba zaworów na cylinder 4 Układ rozrządu SOHC Zapłon Elektroniczny Rozruch Elektryczny System chłodzenia Ciecz Skrzynia biegów 5 biegowa Wtórne przeniesienie napędu Shaft drive (cardan) Wymiary i wagi Waga na sucho 350.2 kg Wysokość siodła 719 mm Rozstaw osi 1,689 mm Podwozie Kąt główki ramy 32.0° Zawieszenie przód Widelec teleskopowy Zawieszenie tył Wahacz wleczony z dwoma elementami resorująco tłumiącymi Opona przednia 150/80-16 Opona tylna 170/70-16 Hamulec przedni Dwutarczowy Średnica przedniej tarczy (lub bębna) 300 mm Hamulec tylni Jednotarczowy Średnica tylnej tarczy (lub bębna) 300 mm Inne dane Pojemność zbiornika paliwa 20.06 litry Wersje kolorystyczne Metaliczny Ciemny Zielony/Metaliczny Phantom Srebrny, Czarny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Masz dobre źródło wiadomości.A Kopernik była kobietą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franku Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 ja miałem podobny problem z vtx (też na gaźniku), szukałem wszędzie a okazało się, że to wina świecy, wymieniłem i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidek102 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Lewego nie łapie ? Krućce nie popękały ? Skoro zawiozłeś to serwisu to chyba temat do kosza ? Oni to ogarną. Jak na moje z tych informacji co nam podałeś, to można gdybać i pisać co to może być do jutra nawet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiasty Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Napisz potem co to było. Przyda się na przyszłość. Jeśli moto wariuje po rozgrzaniu poszukałbym problemu w uszczelnieniu. Możliwe, że gdzieś po rozgrzaniu łapie lewe powietrze. Panie Piotrze... Kopernik nie był kobietą, Pan nie jest doradcą. To nie pierwszy temat gdzie widze takie odpowiedzi. Nie jest Pan najmądrzejszy. A.. luknij na dysze wolnych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario71 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Model 2005 jest na wtrysku, model 2006 jest na gażniku firmy KEIHIN, model 2007 na wtrysku aż do 2009. Zobaczcie poniższy link - tam są wszystkie dane motocykli. Pozdrawiamhttp://translate.google.com/translate?hl=p...%3Dpl%26tl%3Den Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomuswoszu Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 sprawdzilbym tez czy gdzies lewego powietrza nie ciagnie, krocce, przewody podciscnienia, bo jak sie wkreci i chodzi rowno na wyzszych obr to bardzo mozliwe. mialem podobnie w innym motocykl, tam podcisnienie uciekalo przez membrane w kraniku paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.