Lukasz80 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 dzieki za info GEZO ale do sosnowca troche daleko z gliwic,narazie dalem do wyceny ile by kosztowala regeneracja,zobaczymy co z tego wyjdzie. Ponawiam pyt czy ktos sie orientuje odnosnie ewentualnego dopasowania z czegos innego do cbx?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Kolego co ty chcesz przewijać >???no chyba ci sie coś pomyliło,myślisz ze jakiś elektryk to zrobi to sie mylisz!!! a jak będzie chciał to zrobić wyniesie go to trzy razy razy więcej niż używany z allegro.jakoś jestem elektrykiem i bym tego nie przewijał bo sie nie da w fabryce to maszyny nawijają zobacz jak to wygląda i potem pisz o przewijaniupozdrawiam jak widac dr tiger jesteś w duzym błedzie bo sa zaklady ktore przezwajaja silniki i maja do tego maszyny jedynie nie wiadomo ile to kosztuje,jesli sie oplaci to lepiej zrobic bo masz gwarancje a jak kupisz to nie masz zadnej pewnosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 PROBLEMU CIAG DALSZY......................Otorz sytuacja wyglada nastepujaco. rozrusznik odebrany od elektryka zalozony i podpiety do sprzegielka.nie chce obrucic tylko terkocze jak przy zbyt malej ilosci pradu choc akum naladowanyPLYTKA OD SPRZEGIELKA DO KTOREJ PODPINA SIE ROZRUSZNIK OBRACA SIE W JEDNA STRONE W DRUGA BLOKUJE TAK JAK POWINNO BYC PRAWIDLOWORATUNKU............. GDZIE SZUKAC PRZYCZYNY??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Witam Na pych nie chce obrucic (byc moze za duzy sprzet do pchania) probowalem z 2 i 3 i echo POZDRAWIAMto skoro na pych nie chce obrócić wałem to może coś blokuje silnik mechanicznie! skoro mówisz ze rozrusznik okej i tykoce. na pych musi sie obrócić, przecież nie ma aż tak wielkiej kompresji. zresztą im wyższy bieg wciepniesz tym lżej na pych. Musi sie dać obrócić nie ma bata! jak coś blokuje to.... wole nie pisać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Niestety w moim przypadku odpada jakiekolwiek pchanie, kontuzja kolana to wyklucza dlatego tez potrzebny mi rozrusznik zeby nie bawic sie z zadnym kopaniem:/ ze o pchaniu nie wspomne (na pchalem sie w zyciu). Jesli to jakas sprawa mechaniczna to wiem o tym ze jesli to cos powaznego to taniej silnik wymienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 sprawa wyjasniona dlazego nie chcial krecic. Przyczyna jest blokujacy zawor (nie wiem ktory jeszcze czy ssacy czy wydechowy) wiec jesli sie okaze ze jest do wymiany to czy ktos orientuje sie gdzie moge dostac czesci do tego czy ktorys sklep albo serwis jest wam znany ze sprowadza lub ma taile do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 najpierw musisz wiedzieć dlaczego blokuje, nic tylko albo oddać w dobre rece, albo samemu rozbierać i szukać przyczyny. Jak znajdziesz co jest winne temu ze zblokowało, to najsampierw do serwisu dzwonisz (oni Ci mówią cenę taką ze kopara opada, albo i nie:p ) ewentualnie alledrogo.pl, lub na tymże forum. Jeno najpierw sie dowiedz co konkretnie i sie pomyśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz80 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Witam Ponownie wszystkich, przyczyne zablokowanego silnika znalazlem bardzo szybko po zdjeciu glowicy bedac przekonanym ze to zablokowany zawor, przyczyna okazala sie nakretka ktora dostala sie otworem swiecy do cylindra, na szczescie nie rozwalila nic i jest juz zlozona do kupy .POJAWIL SIE NASTEPUJACY PROBLEM ,ROZRUSZNIK NIE CHCE OBRUCIC JEST SPRAWNY SPRAWDZILEM GO, WALU NIC NIE BLOKUJE JAK PROBUJE PODLACZYC NA KROTKO TO MOCNO ISKRZY TAK JAK BY MIAL GDZIES PRZEBICIE(WCZESNIEJ PRZYKLADAJAC DO RAMY TEGO NIE BYLO) ZASTANAWIA MNIE PRZEKAŹNIK , ALE CZY KTOS COS MOZE WIE NA TEN TEMAT?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek125 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 witam mam ten sam problem co kolega wyżej rozrusznik nie ma siły obrócic silnikiem (Honda CBX 750F)uchodziłem sie z tym rozrusznikiem po różnych elektrykach w końcu kupiłem drugiwyszlo ze obydwa są sprawneale ani jeden ani drugi nie potrafi obrócić wałem podłączane już na wszystkie możliwe sposoby, kablami z innych akumulatorów, też nic nie pomagana pych pali bezproblemowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llukollu Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Odkopuje...Panowie rozwiązał ktoś ten problem z CBX 750 F? Mam dokładnie to samo. Rozrusznik sprawdzony, założone nowe oryginalne szczotki za 150 zł :/ Po wyjęciu rozrusznik podpięty na ostro kreęci jak szalony. Po zamontowaniu w silnik nie ruszy, nawet przy wykręconych świecach. Po postawieniu motocykla na stopce centralnej i wrzuceniu biegu można kręcić silnikiem kręcąc za tylne koło, więc silnik niezablokowany. Ręce mi już opadają bo brak pomysłów. Motocykl stał chwile nieruszany, coś się zastało? Podsuńcie jakiś pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 źle złozony rozrusznik, nie kreci w lewa strone przypadkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Sprawdziłbym przekaźnik rozrusznika. W szczególności czy styki nie są wypalone albo nie mają nagaru.W puszcze (diesel) miałem taki przypadek, że rozrusznik kręcił ale nie na tyle szybko by wytworzyć odpowiednie ciśnienie i odpalić. Powodem były nadpalone i okopcone styki automatu - odpowiednik przekaźnika w moto. Na uzwojenie szedł zbyt mały prąd i rozrusznik ledwo kręcił. Podobnie miałem dziś z pompą do "brudnej wody" .Przez zaśniedziałe śrubki w puszcze łączeniowej silnika nie dochodził prąd do uzwojeń i kapa. Ale ogarnąłem temat, a co się przy tym nakląłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Na sile rozrusznika pod obciazeniem ma ogromne znaczenie osiowosci wirnika:) pod obciazeniem moze sie kantowac opierac o stojan co powoduje duzy pobor pradu a znikoma sile obrotowa. Wymiana tulejek i po klopocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.