niosark Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Witam, w mojej Hondzie CB 450s od pewnego czasu słychać takie cykanie w silniku kiedy jest gorący. Do pełnego rozgrzania silnika problem nie występuje. Macie jakieś propozycje co to może być ? Gdzie w okolicach Będzina mogę liczyć na rzetelną diagnozę i fachowy serwis ?Problem występuje zarówno przy jeździe jak i na "luzie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Witam, w mojej Hondzie CB 450s od pewnego czasu słychać takie cykanie w silniku kiedy jest gorący. Do pełnego rozgrzania silnika problem nie występuje. Macie jakieś propozycje co to może być ? Gdzie w okolicach Będzina mogę liczyć na rzetelną diagnozę i fachowy serwis ?Problem występuje zarówno przy jeździe jak i na "luzie"Pierwsza mysl, luzy zaworowe, trzeba skontrolowac i ustawic prawidlowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 kumplowi też "cykało"http://img192.imageshack.us/img192/310/zdjcie143.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 No a tutaj to od czego Korba poszła czy na panewce był tak wybity? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brosik Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Skontroluj luz zaworowy, jeśli trzeba to ustaw na prawidłowy i tyle. Nic więcej się nie przejmuj jeśli dalej będzie cykać, nowa konstrukcja to to nie jest http://www.hondacb450s.info/cb/Cb_450s.htm - zajrzyj na ta stronkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makavelli Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 o shit!!!!!!! mega dziura pierwszy raz widze taka dziure w silniku olejaka...Moja diagnoza i przypuszczenia jest taka ze moglaby to byc panewka. Mialem tak w starym silniku. Na zimnym silniku nic stukalo i cykalo. Na ssaniu tak samo. A jak sie juz rozgrzal i sie ruszylo to panewka przechodzila od cykania po takie rzezienie w silniku wiec generalnie to moze byc to ale to najgorsza z diagnoza. Generalnie ja musialem zmieniac silnik, bo dorabianie panweki w silniku ktory sie w sumie wysoko kreci to mijanie sie z celem. Nie chce byc czarnowidzem. Moze nagraj filmik i zamiesc to cos wiecej sie podpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudyy Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 jak cyka to na 90% bym powiedzial ze zawory. jak dodajesz gazu to powinny byc mniej slyszalne. panewa stukac najczesciej zaczyna przy wyzszych obrotach wiec to chyba nie to. trzeba wziac tez pod uwage rozszerzalnosc temperaturowa metalu wiec wszystko mowi o tym ze to zawory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 obróciło panewke na korbie, tłok załatwił zawory, a korba karter fajnie,nie?aha tłok udało sie wyjąć przez tą dziurehttp://img190.imageshack.us/img190/4549/zdjcie147u.jpg w moim poprzednim silniku w f2 też coś stukało, wszystkie spece twirdzili że to panewka, a to wałki rozrządu klekotały bez smarownia, aż w końcu zakopały sie w głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niosark Opublikowano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Skontroluj luz zaworowy, jeśli trzeba to ustaw na prawidłowy i tyle. Nic więcej się nie przejmuj jeśli dalej będzie cykać, nowa konstrukcja to to nie jest Przejmuję się dlatego , że zaraz po kupnie moto takiego czegoś nie było. Zaczęło sie nagle samo z siebie Zawory są ok, macie jakieś inne pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 a kiedy miałeś wymieniany olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niosark Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 a kiedy miałeś wymieniany olej?Na początku tego sezonu. A jaki to może mieć wpływ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 skoro luzy ok to może łańcuch rozrządu halasuje , ale wygląda na to że masz problem z panewką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niosark Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 To cykanie jest najbardziej słyszalne podczas schodzenia z obrotów, również dość głośno hałasuje na luzie, natomiast podczas przyspieszania jest mało słyszalne. Czy takie są objawy panewki ?Dodam również, hałas dochodzi spod pokrywy zaworów. W innych miejscach silnika jest również słyszalny ale to raczej przenosi się spod pokrywy. Czy takie są objawy panewki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niosark Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 To cykanie jest najbardziej słyszalne podczas schodzenia z obrotów, również dość głośno hałasuje na luzie, natomiast podczas przyspieszania jest mało słyszalne. Czy takie są objawy panewki ?Dodam również, hałas dochodzi spod pokrywy zaworów. W innych miejscach silnika jest również słyszalny ale to raczej przenosi się spod pokrywy. Czy takie są objawy panewki ?http://pekas1.wrzuta.pl/audio/6ADqrMHOyvP/nagranie001 - tak to mniej więcej brzmi (może ktoś się czegoś dosłucha hehe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brosik Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Mnie to na panewkę wygląda napewno te dźwięki są z góry silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niosark Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Mnie to na panewkę wygląda napewno te dźwięki są z góry silnika ?ten dźwięk najlepiej słyszalny jest ok 30 sek nagrania. Wydaje mi się, że na 90 % to słychać spod pokrywy zaworów. A łańcuch rorządu mógłby dawać taki dźwięk ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Panewka korbowa stuka przy zchodzeniu z obrotów, to bardziej takie klekotanie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 łańcuszek moze dawać taki dźwięk bo to przerabialem w F2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niosark Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Czy jeśli to panewka to w oleju powinny znajdować się opiłki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 panewke głosniej słychac na zagrzanym jak na zimnym, klekocze bardziej przy nagłym dodaniu gazu i przy odjęciu (kiedy zmieniają sie siły na wale korbowym)Bardziej wygląda to na łańcuszek rozrzadu i zawory, ogólnie nagranie jest nieczytelne brzmi jak ufo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niosark Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Dodam jeszcze, że motor w ogóle nie stracił mocy... Może jest tu ktoś z okolic Będzina, kto mógłby do tego zajrzeć ? Bo w serwisach terminy odległe a i ceny mogą przerosnąć wartość tego motoru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominator Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 U mnie cykało i okazało się, że bez oleju jeżdżę i zatarłem machinę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Dodam jeszcze, że motor w ogóle nie stracił mocy... Może jest tu ktoś z okolic Będzina, kto mógłby do tego zajrzeć ? Bo w serwisach terminy odległe a i ceny mogą przerosnąć wartość tego motoru zawież go do Pit Stopu, w Bedzinie jest Maku żebyś nawet nie myślał o oddniu tam sprzęta:icon_mrgreen: taka rada od starszego kolegi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niosark Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Żeby nie przeciągać tematu ponowię tylko moje pytanie: Czy jeśli jest to zatarta panewka to w oleju powinny znajdować się opiłki jakiegoś metalu ?Dzięki wszystkim za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Tak tylko sie zapytam czy masz dokręcone świece?? Ostatnio miałem coś takiego w służbowym peugeocie, i w życiu bym nie pomyślał że to świeca, a jednak tak sie okazało, niedokrecona dostała luzu na gwincie i sobie podobnie stukała. POzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.