hash Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Witam mam taki problem z yamahą yzf r6 rok 2000 ponieważ gdy jechałem wczoraj z Wrocławia to zapaliła mi się czerwona kontrolka oleju tak więc szybko zjechałem na pobocze i okazało się że wywaliło mi trochę oleju ale nie wiem którędy bo nigdzie nie było widać żadnego wycieku sprawdziłem na bagnecie i było pół stanu tak wiec postanowiłem zapalić maszynę i jechać dalej lampka zgasła ale jak tylko weszło więcej niż 7tyś obrotów to się zapaliła tak więc znowu hamuję schodzi z obrotów i lampka gaśnie nie wiem co to może być bo gdy jadę do 7tyś obrotów to lampka sie nie zapala a jak tylko przekroczę 7tyś momentalnie się świeci proszę o pomoc ponieważ nie wiem dlaczego tak się dzieje i dlaczego mi wywaliło olej no i którędy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik93 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 po 1. sprawdź na zimnym stan oleju i uzupełnij pod maxa stan, bo sam zaóważyłeś że przy 7000tyś obr go brakuje, a smog zasyso współmiernie z obrotami jeśli się nie mylę i potym ciśnienia brakuje.po 2. pozdejmuj owiewki i popacz czy nie ma kajś zaolejone, odmę sprawdź itp. jak nie to to może po prostu ci go przepaliło jak dzidowałeś po 3. nie doprowadzaj do stanu w którym w czasie jazdy pali ci się kontrolka oleju pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Może dolej mu do MAX i wtedy zobacz co będzie.Przy takich obrotach olej szybciej wyciąga z miski jak do niej wraca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 po prostu dolej jak mowią poprzednicy na max i problem zniknie znów będziesz mógł kręcić Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mu-H Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Zerknij tutaj -> linkKolega mial podobny problem w bliźniaczym silniku (Fazer) i masz tam wyjasnione co, jak gdzie i dlaczego. Nie wiem tylko czy w R6 jest kontrolka cisnienia czy poziomu oleju, jesli to pierwsze to dolewka niekoniecznie musi rozwiazac problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbuz Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Miełm podobnie w aucie kontrolka cisnienia oleju, co przekroczyłem 3 tys to sie swieciła, wymieniłem czujnik i grało, wiec moze to czujnik jak masz kontrolke ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Yamahy mają czujnik poziomu, nie ciśnienia. Trzeba dolać oliwy i problem z głowy. Co do poziomu to Yamahy zużywają dość spore ilości oleju, te typy tak mają i już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 ale przed dolaniem może zmień filter , czujnik poziomu masz nie ciśnienia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hash Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 ok jutro doleję oleju i dam znać czy coś sie zmieniło ale nadal jestem ciekaw dlaczego mi ten olej wywaliło i którędy bo jak się zatrzymałem to na tym dolnym pługu było mokro z oleju tak więc musiał gdzieś wylecieć i boję się że jak doleję do maxa to znowu wyleci aha i jeszcze jedno pytanie jak sprawdzam na bagnecie to musze go wkręcić do końca czy tylko włożyć ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L_O_R_D Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Wystarczy włożyć do konca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaxiDriver Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Yamahy mają czujnik poziomu, nie ciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 on Ci nie wyleciał, po prostu sobie go moto przepalilo, poszło w wydech jak nie bierze więcej jak 1 litr na 1000 km to ok co do R6 i R1 to nie wiem czy tam jest ciśnienia ;|, czy poziomu - a instrukcji nie posiadam ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hash Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 on Ci nie wyleciał, po prostu sobie go moto przepalilo, poszło w wydech uwierz mi na pewno ten olej wyleciał tylko nie wiem którędy bo na pewno nie przez wydech bo to na dolnej owiewce było mokro z oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygi Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Tyczy się to też sportowych modeli R6 i R1??TAK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strugi1982 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Witam kolegę co do Yamahy R6 to ma czujnik poziomu oleju jak R1 czyli zapaliła się kontrolka od poziomu oleju czyli masz za mało oleju i w momencie gdy silnik wchodzi na wysokie obroty 7 tyś a masz niski stan to zaciąga więcej oleju z miski olejowej i czujnik poziomu zapala kontrolkę o niskim poziomie. Dolej oleju będzie ok. Co do plamy oleju na owiewce to napisz czy na dole po lewej stronie ta plama była jak tak to tam idą węże od odpowietrzenia silnika i może trochę wydmuchało oleju ale yamaha ma to do siebie że go pali niczym się nie martw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hash Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Puż wszystko ok dolałem oleju prawie MAX tak jak radziliście i problem zniknął a więc wielkie dzięki za pomoc a co do plamy oleju to była mniej więcej na środku dolnej owiewki ale będę obserwował czy problem się będzie jeszcze powtarzał no i muszę częściej kontrolować olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Masz bagnet w motorze???<wow> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mu-H Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Co w tym dziwnego, w motocyklach o mniejszej pojemnosci dosc popularny patent na kontrole poziomu oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaxiDriver Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Ja jeszcze podepne sie pod temat z jednym pytaniem na prośbe znajomego. Ile oleju palą wasze yamahy, ponieważ on ma R1 z 98r. i pali mu około 0,7 litra na 2kkm oleju(napisałem tak bo dolewał po trochu i teraz ma 2000 od wymiany a z butelki mu 0.7 ubyło) . Pytanie brzmi cczy to mało dużo czy norma. Wiem że ten typ tak ma ale czy to troche nie zadużo. Acha on nie lata na gumie ale zdaża mu sięczasem mocniej odkręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 0.7l ??????? toz to prawie jak zweitakt ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 nie jest źle jak nie będzie brać 1 litra na 1000 to oszczędny sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avator Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 nie jest źle jak nie będzie brać 1 litra na 1000 to oszczędny sprzęt no ok, a twój sprzęt bierze olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 tak bierze, w zależności jak się tym turystykiem jeździ .... np 1, 2, 3 to "więcej", a turystycznie z pasażerem w prędkościach autostradowych 140 - 160 po trasie około 600 km dolałem troszkę. Yamaha tak po prostu ma ..., nie kontrolowałem tego ile mi dokładnie poszło, ale trochę tego jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Taxidriver z tego co piszesz wychodzi że bierze ok 350 ml na 1000 km to jest norma, każdy sprżet jak go kręcisz powyżej 6 tys obr łyknie olej.Niektóre nowe sprzety jak kawasaki VN1500 potrafi łyknąc litr~1,5 na tysiać!! i to nowy sprzęt;)jeżeli nie przydymia to spokojna głowa o zuzycie oleju, jak zaczniesz widziec niebieski dymek wtedy sie martw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 a mowia ze to single ssa olej ;| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.