Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Suzi Pozostawiona Na Pri


Ronja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!No i stało się. Moje GS500E odmówiło współpracy. Kilka dni temu dałam pojeździć swojemu chłopu i ten, jak zaczęło mu przerywać z braku paliwka, przestawił kranik zamiast na RES to na PRI i tak wstawił do garażu. Dzisiaj wyciągnęłam swoje moto w celu uzupełnienia paliwa i wiosennej przejażdżki i kicha. Tzn. Suzi odpaliła na ssaniu i na lekkim gazie, ale po przejechaniu 100m zaczęła się krztusić i gasnąć. Wtedy zauważyłam, że kranik jest w pozycji PRI. Udało mi się jakoś dokulać z powrotem do domu (a stresik był, bo groziło mi pchanie pod górę) i zaczęłam diagnozować problem. Dolałam paliwa do baku, kranik na ON, sprawdziłam, czy w oleju nie ma paliwa (nie było) i zaczęłam odpalać. Za pierwszym razem potrzymałam ją chwilę na gazie i potem chodziła bez gazu na minimalnych obrotach przez jakieś 3 minuty, ale nierówno, aż w końcu zgasła. Teraz Suzi odpala jak ją trzymam na małym gazie, ale jak tylko odpuszczę to gaśnie. Mimo, że jest ciepła.Co robić? ... HelpDzięki z góry za każdą poradę,Ronja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był na PRI ale paliwo nie przelało się ani do Airboxa ani do silnika ? NIe było ani kropli paliwa pod motocyklem ? Jeśli nie to generalnie znaczy, że zaworki iglicowe nie puściły i nie powinno to mieć wielkiego wpływu na pracę moto... Wyciągnij świece i wygrzej porządnie następnie spuść paliwo z komór pływakowych później ustaw na PRI na ok. 1,5-2minuty góra to wystarczy następnie daj na ON i próbuj go zapalać. Będzie potrzeba pokręcić dłużej rozrusznikiem nim załapie, ale później po takiej procedurze powinno być wszystko OK.Jakby to nie pomogło to pisz pomogę bo przechodziłem 2x przelanie z GS'em No i generalnie po takim "zalaniu" jak już moto przepali dobrze cały nadmiar PB to nie powinno być żadnych problemów GS nie ma tendencji do szybkiego zabijania świec i ogólnie jak już później mu nie cieknie paliwo ciurkiem czyli jest na on i jest szczelnie to powinien chodzić. Jeszcze go porządnie "przepal" trzymaj go na tym gazie daj mu 5-7 tyś. RPM tylko nie grzej go tak za długo na postoju, najlepiej się przejedź w pełnym zakresie obrotów powinno pomóc.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! Moto już chodzi jak powinno. Wyczyściliśmy świece, sprawdziliśmy filtr powietrza i jeszcze raz olej. Olej wygląda czysto, filtr powietrza też czysty i suchy. Wkręciliśmy na powrót świeczki i pewnie gdybyśmy założyli od razu obie fajki na świece to moto odpaliło by od razu, a tak uraczyło nas donośnym strzałem z auspucha ;) No to założyliśmy drugą fajkę i wybraliśmy się na objazd techniczny. O dziwo po eksperymentach dwójki domorosłych mechaników motocyklowych (w tym jedna baba) Suzi hula jak nowa!.Pozdrawiam,Ronja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.