Ronja Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Witam!No i stało się. Moje GS500E odmówiło współpracy. Kilka dni temu dałam pojeździć swojemu chłopu i ten, jak zaczęło mu przerywać z braku paliwka, przestawił kranik zamiast na RES to na PRI i tak wstawił do garażu. Dzisiaj wyciągnęłam swoje moto w celu uzupełnienia paliwa i wiosennej przejażdżki i kicha. Tzn. Suzi odpaliła na ssaniu i na lekkim gazie, ale po przejechaniu 100m zaczęła się krztusić i gasnąć. Wtedy zauważyłam, że kranik jest w pozycji PRI. Udało mi się jakoś dokulać z powrotem do domu (a stresik był, bo groziło mi pchanie pod górę) i zaczęłam diagnozować problem. Dolałam paliwa do baku, kranik na ON, sprawdziłam, czy w oleju nie ma paliwa (nie było) i zaczęłam odpalać. Za pierwszym razem potrzymałam ją chwilę na gazie i potem chodziła bez gazu na minimalnych obrotach przez jakieś 3 minuty, ale nierówno, aż w końcu zgasła. Teraz Suzi odpala jak ją trzymam na małym gazie, ale jak tylko odpuszczę to gaśnie. Mimo, że jest ciepła.Co robić? ... HelpDzięki z góry za każdą poradę,Ronja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spajdi Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Był na PRI ale paliwo nie przelało się ani do Airboxa ani do silnika ? NIe było ani kropli paliwa pod motocyklem ? Jeśli nie to generalnie znaczy, że zaworki iglicowe nie puściły i nie powinno to mieć wielkiego wpływu na pracę moto... Wyciągnij świece i wygrzej porządnie następnie spuść paliwo z komór pływakowych później ustaw na PRI na ok. 1,5-2minuty góra to wystarczy następnie daj na ON i próbuj go zapalać. Będzie potrzeba pokręcić dłużej rozrusznikiem nim załapie, ale później po takiej procedurze powinno być wszystko OK.Jakby to nie pomogło to pisz pomogę bo przechodziłem 2x przelanie z GS'em No i generalnie po takim "zalaniu" jak już moto przepali dobrze cały nadmiar PB to nie powinno być żadnych problemów GS nie ma tendencji do szybkiego zabijania świec i ogólnie jak już później mu nie cieknie paliwo ciurkiem czyli jest na on i jest szczelnie to powinien chodzić. Jeszcze go porządnie "przepal" trzymaj go na tym gazie daj mu 5-7 tyś. RPM tylko nie grzej go tak za długo na postoju, najlepiej się przejedź w pełnym zakresie obrotów powinno pomóc.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronja Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Dzięki! Moto już chodzi jak powinno. Wyczyściliśmy świece, sprawdziliśmy filtr powietrza i jeszcze raz olej. Olej wygląda czysto, filtr powietrza też czysty i suchy. Wkręciliśmy na powrót świeczki i pewnie gdybyśmy założyli od razu obie fajki na świece to moto odpaliło by od razu, a tak uraczyło nas donośnym strzałem z auspucha No to założyliśmy drugą fajkę i wybraliśmy się na objazd techniczny. O dziwo po eksperymentach dwójki domorosłych mechaników motocyklowych (w tym jedna baba) Suzi hula jak nowa!.Pozdrawiam,Ronja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spajdi Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Tak jak mówiłem nic się przez to nie mogło 'zepsuć' i jeśli świece czyste i moto dobrze przepalone to musi chodzić pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mel Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 PRI to jest jakiś tryb otwarty/przelotowy?. Miałem to w ER5. Myślałem, że kranik normalnie się zamyka a one są pod ciśnieniem i nie trzeba Kończy się na zalaniu moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter1600 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Gaźnik w pozycji PRI jest otwarty,nie działa podciśnienie.Służy to głównie do zalewania gaźników np.po zimie ,długim postoju lub braku paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.