freedzik Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Witam wszystkich motocyklistów w nowo rozpoczętym sezonie a teraz do rzeczy - dziś wyjechałem swoja FZR na trasę i zauważyłem po powrocie cieknący olej z lagów. Mam taką prośbę - czy ktoś mógłby mi poda dokładne wymiary uszczelniaczy, gdyż muszę je zamówić, bo nie mam zbytnio czasu rozkręcać lagi, wyjmować uszczelniacz i dopiero wtedy zamawiać mam nadzieję w tym tygodniu zamówić uszczelniacz a w następny weekend założyć nowy, wymienić olej w lagach na twardszy i znów wrócić na trasę Będzie to moja pierwsza wymiana uszczelniaczy więc każde rady i porady mile widziany z góry dzięki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Uszczelniaczy nie kupujesz na wymiar tylko w/g katalogu podając rocznik i model motocykla.Zapomnij o stosowaniu Siemeringów nawet pasujących wymiarowo ze sklepu żelaznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freedzik Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 wymiary mniej więcej udało mi się jakoś znaleźć Uszczelniacz przedniego zawieszenia 38x50x8/9.5 a jaki olej dobry, żeby "utwardzić" trochę zawieszenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertgontarz Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 po pierwsze primo: książka serwisowa i wiesz jaki oryginalnie miałeś zalany olej. po drugie primo: w książce serwisowej będziesz miał krok po kroku jak wymienić olej w lagach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Aby były bardzo twarde to Motul fork oil 15w lub jak jeszcze znajdziesz 20w.Pozdrawiam i miłej pracy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freedzik Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Koledzy, jakbym miał książkę serwisową, to bym się nie zwracał do was z prośbą o pomoc przy doborze uszczelniaczy i oleju i jeśli by tam było napisane, jak wymienić uszczelniacze i olej w lagach to też bym sobie tam przeczytał, ale że kochany Pan, od którego kupowałem moto, czegoś takiego jak książka serwisowa oraz instrukcja nie posiadał, więc i ja czegoś takiego nie mam, dlatego założyłem ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Możesz sobie poszukać takiej książki w internecie bo nikt nie będzie pisał specjalnie dla Ciebie kilku stronic instrukcji. Jak mamy Ci opisać wygląd narzędzia do rozkręcenia teleskopu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Możesz sobie poszukać takiej książki w internecie bo nikt nie będzie pisał specjalnie dla Ciebie kilku stronic instrukcji. Jak mamy Ci opisać wygląd narzędzia do rozkręcenia teleskopu?Ło, a jakiż to klucz? Ten chicagocośtam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 A chcesz gołymi rencami rozmontować teleskopy czy sposobem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 A chcesz gołymi rencami rozmontować teleskopy czy sposobem?No to ponawiam pytanie: Jaki to klucz do rozkręcenia teleskopów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 No to ponawiam pytanie: Jaki to klucz do rozkręcenia teleskopów?Mam Ci posłać zdjęcie czy sam sobie sprawdzisz w manualu jak on wygląda?Niektórzy rozkręcają bez niego i potem jest wielki lament na forum , że nie da się odkręcić lub cały czas się obraca i nie chce puścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Piotr ma rację.Śruba od dołu to nie wszystko.Tak najprościej to wyobraź sobie taki długi imbus (o odpowiednim wymiarze), który wkłada się w rurę teleskopu.(imbus to przykład, końcówka może być inna, np torx - chociaż jeszcze nie miałem do czynienia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.