Bartek567 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 WitamJeszcze jeden temat na dziś. A mianowicie rozebrałem lagi do czyszczenia i wymieniałem uszczelniacze a gdy zalałem odpowiednią ilość oleju zawieszenie zrobiło się twarde lagi ledwo co się ruszają. Dodam że olej nalany zgonie z manualem(10W20).Co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Hi jeśli olej do amortyzatorów tej samej klasy jakości oraz ilość ta sama to z pewnością coś musiałeś źle poskładać no,chyba że nie było wcale oleju i miękko chodziło a teraz olej jest i amortyzator chodzi ciężej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 pewnie wczęsniej wyżygąło olej i były miekkie a teraz szok, że stawiają opór poskłądaj i sie rpzejedź moto troche wazy a amor musi "utrzymać" wage moto i Twoją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 W skrócie i z charakterystyczną dla mnie ironią:Przyczyną najprawdopodobniej jest fakt, iż teraz działają tak jak powinny...Jeśli poskładałeś wszystko jak powinno być to nie ma możliwości by coś je blokowało.Ostatecznie istnieje możliwość, że zsunął się pierścień prowadzący i zblokowała się laga w goleni...Łatwo sprawdzić usiądź na moto pchnij lekko i wciśnij na maxa przedni hamulec. Jeśli amor się podda przynurkuje i cofnie płynnie to jest ok jak nie drgnie albo będzie czuć jakieś opory szarpnięcie itp. (nie wiem jak to opisać ale jak amory nie pracują jak powinny to to po prostu czuć) to czytaj wyżej...ale to przypadek 1 na 1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 może być jeszcze inny powód . Masz proste te lagi ? Jak są nawet tylko lekko krzywe , to jak siedziały wcześniej w pozycji w której dostały , to mogły "chodzić" , a teraz jak je przemontowałeś , to nie trafiły w stare miejsca i się po prostu "rozjechały" . Nawet jak są tylko lekko krzywe to będą kabocić. Wyjmij je i sprawdź , np na dobrej szybie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domynik Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 po zalozeniu lag kazda lage trzeba pezepompowac na surowo czyli poruszac zeby laga sie schowala w goleniu i odwrocic do gory nogami zeby olej sie przelal...druga sprawa moze byc regulacja z gory...ale rowniez tak jak giemul... moga byc podkrzywione ale rowniez moga byc zle poskladane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek567 Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Dzięki Panowie za odpowiedzi.Najprawdopodobniej teraz jest tak jak powinno być(wczesniej były za miękkie). Już moge spać spokojnie. A lagi są proste bo sprawdzałem jak rozbierałem.Dzięki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mogly Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Siema. Mam pytanko co do uszczelniaczy, a konkretnie w gs 500. Jak wymieniam uszczelniacze, to moge wymienić same uszczelniacze i wsadzić stare kapturki przeciwkurzowe, czy koniecznie trzeba wymienić cały komplet ? Bo kapturki nie mają chyba żadnego wpływu na uszczelnianie? Dobrze mówie? Z góry dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Jasne,jeśli stare nie są spękane,rozciągnięte..Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.