Gixer Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 co do GSXRĂłw to olaÂłem to ale widze Âże zrobiÂłem Âźle bo potem jak przestaje siĂŞ kÂłuciĂŚ to mi wygraniacie,wiĂŞc napisze to teraz, kolega z salonu Suzuki mĂłwiÂł Âże GSXR 750 jest droÂższy tylko o 1000zÂł od 600 bo to wielka promocja na Polske i tylko u nas jest,natomiast jak moÂżna wytÂłumaczyĂŚ to Âże na zachodzie GSXR 750 jest taĂąszy niÂż u nas i opÂłaca siĂŞ go do nas sprowadzaĂŚ jeszcze z zyskiem??? tu mĂłj argument:http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=84976709Popatrz sobie tutaj http://www.suzuki.de/content/index.html to zobaczysz ile kosztuje GSXR750 (11290 euro czyli ok.45tys.) a GSXR600 (10340 euro czyli ok.41500zl).A ten Twoj przyklad jest o tyle ciekawy ze ten motocykl jest sprowadzony z poza oficjalnego importu i gwarancje daje Ci albo ten indywidualny importer albo dostajesz gwarancje Suzuki ale jak wiesz zeby utrzymac gwarancje trzeba jezdzic na przeglady.A jak przyjedziesz do serwisu z takim sprzetem to zaplacisz 100% wiecej za przeglad.Do tego nie ma pakietu ubezpieczen na te motocykle w porownaniu do kupionych u autoryzowanego dealera.Takze jak sobie to wszystko podliczysz to ta oszczednosc 3tys.zl jest zludna,w sumie to wyjdzie Cie drozej No i nie pisz mi ze to nie promocja bo ja siedze w Suzuki i chyba lepiej wiem od Ciebie czy to promocja czy nie Poza tym porownaj sobie cene GSXR750 do np.R6 czy 600RR.Dalej nie widzisz ze cena za 750 jest promocyjna??? Jesli nie to mi Cie zal...No i z Toba nie wdaje sie juz w zadne dyskusje bo to rzucanie grochu o sciane,myslisz ze pozjadales wszystkie rozumy... Respect Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Nie jestem Twoi kolega to po pierwsze, a po drugie to oleju nie zmieniam sam bo place zaniego i za filtr, a wymiane mam gratis....Nie chce mi sie brudzic rak, wystarczy troche pomyslec Nie to co ty najwspanialszy mechanik IV RP A skoro do Ciebie nie przemawiaja wypowiedzi fachowcow to nie wiem co moze przemowic.... Wypowiedz kogos kto rozlozyl i zlozyl setki silnikow, spotkal sie z roznymi przypadkami, kogo zawodem jest mechanika jest dla mnie racjonalna. Dla Ciebie rowniez powinna byc, bo watpie, zebys mial takie doswiadczenie jak oni (ale przeciez ty sam zmieniasz olej... zapomnialem )A jesli chcesz, zeby Ci ktos to wyjasnil, to napisz podanie na ktorys wydzial Politechniki, zaplac za ekspertyze jakies 30 kawalkow, to wtedy sie na 100% dowiesz.....PS Akurat Twoj argument z GSXRem to ja moge naukowo wyjasnic. Zapraszam do lektury : E. Duliniec, Marketing Miedzynarodowy, PWN 2004, rozdzial poswiecony importowi rownoleglemu. Dowiesz sie dlaczego taki import jest tanszy, co on oznacza dla firm i jak sie mu przeciwdziala. Mam nadzieje, ze taka odpowiedz Cie satysfakcjonuje?Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Panie Najwspanialszy Adwokat Firmy Booster (z caÂłym szacunkiem) nie wiem za kogo siĂŞ uwaÂżasz z tym twoim : nie jesteÂśmy kolegami ale jest to dla mnie Âśmieszne.masz prawo siĂŞ oÂśmieszaĂŚWÂłaÂśnie zdanie p.Piotra Dudka siĂŞ dla mnie liczy - i chcĂŞ wiedzieĂŚ czemu tak jest-czy ciĂŞÂżko panie Tobie to zrozumieĂŚ?napisze panie Ci jeszcze raz: nie czy tak jest czy nie- tylko dlaczego!!! kapujesz panie Ziobu???jak siĂŞ przedstawiasz na zlocie???? jestem Ziob,pan Ziob,pamiĂŞtajcie nie jesteÂśmy kolegami...........wzruszajÂące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 ludzie heh qrna czytam i czytam i nie wierze :| ludzie o tej samej pasji zainteresowaniu, a kazdy na kazdego najeÂżdza hmm jak by to ujÂąc ÂŻAÂŁOSNE to co sie tu dzieje .....ps. a co do "lewego powietrza" to wydaje mi sie ze to nie to, gdyby tak byÂło to silnik raczej tak sam od siebie wkrĂŞcaÂł byÂł sie na wysokie obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Leo...jak dzieciak ...nie jestesmy kolegami bo Cienie znam... cala filozofia... niestety najwspanialszy mechanik swiata ni potrafi tego pojac...BTW to ty sie osmieszacz gdy probujesz zablysnac swoimi madrosciami w kazdym temacie. Piszesz, ze nie miales do czynienia z ceramizerami??? To czemu jako "ekspert" wypowiedzailes sie, ze nie mozna ich stosowac do motocykli? To juz moj ostatni post do Ciebie.... Jak napisal Gixer...jak grochem o sciane...PS Bahama, lewe powietrze tez moze byc przyczyna. Kiedys kolega mial podobny problem w Suzuki, motocykl lapal lewe powietrze przez linke ssania. Po wymianie uszczelniacza silnik pracowal rowniej i lepiej sie wkrecal na obroty.Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 A myslalem, ze do konca bedzie tylko jedna para osob robiacych awantury na forum(Tomcio v.s Maku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MANCIK Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 No to porada Moto na serwis gdzie trzeba zrobic pelny serwis gaznikow i wyregulowac zawory.Po tym zabiegu na pewno bedzie sie dobrze wkrecal ale syff w tym temacie gixer dobrze prawisz tylo Âże to byÂło chyba juÂż na samym poczÂątku opisane pozatym wiĂŞkszoœÌ chce siĂŞ tu spieraĂŚ na wszystkie inne tematy tylko nie na temat ÂźrĂłdÂłowy !!!Pytanie tylko poco ???? mam nadzijĂŞ Âże wionsna i kwaÂłek asfaltu da radĂŞ was pogodziĂŚ bo jak to nie pomoÂże to raczej juÂż nic !!! a wtedy ku radoÂści wszystkich napewno dam sobie spokĂłj z forum bo raczej w wolnej chwili bĂŞdĂŞ chciaÂł poczyĂŚ zapach spalonej gumy a nie waszÂą pychĂŞ,co do gazowania silnikiem to powiem jedno napewno wciaganie go na biegu jaÂłowym na maxa nie jest dla niego niczym przyjemnym ale w temacie chodzi Âże moto po odkrĂŞceniu gwaÂłtownie gazu zostaje na 4tyÂś a nie 12tyÂś wiĂŞc o czym wy gadacie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FREDDIE M. Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Jasne ze mozna gazowac silnik na luzie nic mu nie bedzie. No chyba ze krecicie na czerwone pole albo ze jest zimny to sie zgodze ze nie wolno ale jezeli jest cieply i ma smarowanko i nie jest chlodzony powietrzem to nie ma prawa nic mu sie stac.Nie wiem kto takie glupoty wam nawciskal ze silnik wybuchnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Nie wiem kto takie glupoty wam nawciskal ze silnik wybuchnieNp. ja i widzialem juz nie raz takie przypadki.Ostatni przyklad:jak ktos byl na zlocie w Bielanach to mogl zobaczyc CBR600F jak wyszedl jej korbowod przez blok silnika zostawiajac dziure ze mozna bylo dlon wlozyc do silnika.I stalo sie to wlasnie podczas takich zabaw...Ale nie twierdze ze nie mozna przegazowywac na luzie ale z rozsadkiem,tak do 1/3 dopuszczalnych obrotow silnika.I to jest tez dobry przyklad dla tych ktorzy twierdza ze Honda to Honda Faktycznie,zajebiscie pluje korbowodem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MANCIK Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 I to jest tez dobry przyklad dla tych ktorzy twierdza ze Honda to Honda Faktycznie,zajebiscie pluje korbowodem sam pisaÂłeÂś Âże to przez gazowanie nie mam nic do suzi ale teÂż czsami dajÂą d.. a honda to honda i napewno zdania nie zmieniĂŞ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 PanowieKaÂżdy wie lepiej jak ma uÂżywaĂŚ swojego sprzĂŞta!!!Prawda jest taka Âże przegazĂłwki do przecinka sÂą dal sinkia troszke szkodliweJeÂśli ktoÂś sie z tym nie zgadza to bĂŞdziemy czekaĂŚ na posty typu:ChciaÂłem sprawdziĂŚ przy jakich obrotach mam odciĂŞcie i nagle poczuÂłem ja mi sie coÂś leje po nodze....to chyba byl olej...Powodena w przegazĂłwkch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Honda to Honda????? A co ten motocykl sie nie zuzywa? Nie trzeba go serwisowac? Ja mam Honde i jakos serwis mnie kosztuje tyle samo, jak kiedy mialem Kawasaki....Kumpel ma Suzuki i placi tyle samo...Bzdury....kazdy motocykl da sie zajezdzic, i kazdy odpowiednio zadbany pojezdzi sporo...Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MANCIK Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Honda to Honda????? A co ten motocykl sie nie zuzywa? Nie trzeba go serwisowac? Ja mam Honde i jakos serwis mnie kosztuje tyle samo, jak kiedy mialem Kawasaki....Kumpel ma Suzuki i placi tyle samo...Bzdury....kazdy motocykl da sie zajezdzic, i kazdy odpowiednio zadbany pojezdzi sporo...Pozdrawiam,jak waÂł wyskoczy ci bokiem to stwierdzisz Âże motocykl ci siĂŞ zuÂżyÂł nie Âżartuj widziaÂłem juÂż takie rzeczy gixer goÂściu przesadziÂł i hondzia nie wytrzymaÂła tak samo by siĂŞ staÂło z kawkÂą, suzi,yamaszkÂą itp..pozatym masz racje o kaÂżdy moto trzeba tak samo dbaĂŚ i go serwisowaĂŚ, ale to nie wszystko trzeba teÂż wiedzieĂŚ jak jeÂździĂŚ pozdro!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 EJ ustalmy cos, nie gazuje sie silnika w okolicach czerwonego pola bo to mu szkodzi! I w sumie tak samo jak na jalowym jak na kazdym innym biegu! Oczywiscie moim zdaniem gazowanie na zimnym silniku to najwieksza glupota jaka moze byc....(nie bede podawal przykladow bo rozpocznie sie kolejna wojna, ale duza ilosc osob byla tego swiadkiem calkiem niedawno ) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 EJ ustalmy cos, nie gazuje sie silnika w okolicach czerwonego pola bo to mu szkodzi! I w sumie tak samo jak na jalowym jak na kazdym innym biegu! Oczywiscie moim zdaniem gazowanie na zimnym silniku to najwieksza glupota jaka moze byc....(nie bede podawal przykladow bo rozpocznie sie kolejna wojna, ale duza ilosc osob byla tego swiadkiem calkiem niedawno ) PozdrawiamCzemu mam nie ciagnac do konca obrotomierza? Jak konstruktorzy motocykla tyle obrotĂłw przewidzieli jako odpowiednie dla danego silnika to czemu mam z nich nie korzystaĂŚ? (mĂłwiĂŞ caÂły czas o silniku pod obciazeniem) Dostaje 11 tyÂś obrotĂłw z czego 11,5 to czerwone a mam jeÂździc tylko do 8 tak? Po to sa zeby z nich korzystaĂŚ, nie mĂłwiĂŞ ze zawszĂŞ ale czasem moÂżna.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Po co jak i to maksymalny moment obrotowy masz pod czerwonym polem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gepardek Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Jak przeczytacie jeszcze raz wszystkie wÂątki (nie liczÂąc k³ótni, bo to nieciekawe), to dojdziecie do wniosku, Âże mĂłwicie praktycznie o tym samym.Najlepiej przyj¹Ì, Âże lepiej tego nie robiĂŚ niÂż to robiĂŚ, bo moÂże was czekaĂŚ niemiÂła niespodzianka. Ale i tak wszyscy zapaleĂący bĂŞdÂą coÂś robiĂŚ i wtedy moÂże im coÂś wyciec and so on. To tak jak z seksem. WyobraÂźcie sobie, Âże przegazĂłwki to seks bez zabezpieczeĂą a na pewno nagle wszyscy zacznÂą siĂŞ ze sobÂą zgadzaĂŚ. Gixer, pozdrowienia i nie przejmuj siĂŞ tyle. A Honda i tak Âładniej brzmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareo Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 BiorÂąc to na chÂłopski rozum, wiadomo Âże jeÂśli bedziemy jeÂździĂŚ caÂły czas lub bawiĂŚ siĂŞ gazem za czĂŞsto na 11-12 tys obrotach, to silnik zuÂżyje siĂŞ duÂżo szybciej niÂż przy jeÂździe spokojnej (turystycznej) gdzie od czasu do czasu ktoÂś przeciÂągnie motor przy wyprzedzaniu, oczywiÂście nie wchodzÂąc na czerwone. Tu mi chyba racje przyzna kaÂżdy. Po takich zabawach jak piszecie, nie dziwiĂŚ siĂŞ póŸniej Âże w motorze z przebiegiem 30-40 tyÂś trzeba siĂŞ szykowaĂŚ na powaÂżne remonty. Nie katujcie tak swoich maszyn. Tak jak Gixer pisaÂł z rowerem, siÂądzcie na rower i popedaÂłujcie w miejscu z max obrotami przez minute, a siĂŞ zajedziecie.PrzykÂład, jak podniesiecie motor na podstawce i w³¹czycie bieg to zwróÌcie uwagĂŞ Âże ÂłaĂącuch zachowuje siĂŞ bardzo dziwnie, z tego powodu ¿ê koÂło obraca siĂŞ bez obci¹¿enia i potrafi raz obracaĂŚ siĂŞ wolniej a raz szybciej w stosunku do silnika co powoduje ró¿ne naprĂŞÂżenia na ³¹ùcuchu. Wtedy ÂłaĂącuch raz siĂŞ rozluÂźnia a raz bardzo mocno naprĂŞÂża i nie wpÂływa to dobrze na jego ÂżywotnoœÌ. W silniku sÂą dwa ÂłaĂącuchy, sÂą moÂże znacznie mocniej napiĂŞte, ale nawet minimalne luzy mogÂą powodowaĂŚ ró¿ne niekorzystne naprĂŞÂżenia w silniku, ktĂłre teÂż nie wpÂływajÂą dobrze na niego.PrzykÂład z koÂłem, gdy ma obci¹¿enie to pracuje duÂżo stabilniej, tak jak silnik i tak samo jak czÂłowiek na rowerze.JeÂśli producent przewidziaÂł czerwone przy 13, to nie oznacza Âże jazda na ogrÂągÂło przy 11 nie popsuje silnika szybciej niz przy 5. Poza tym jaki sens ma gazowanie w garaÂżu do czerwonego? Ja go nie widze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruffi Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 A ja to bym widziaÂł tak. (tylko nie smiejcie siĂŞ ze mnie)Wydaje mi siĂŞ Âże polega to na rozÂłoÂżeniu siÂł 1: W czasie pracu silnika na duÂżych obrotach wytwoÂżona jest energia ( przypóœÌmy Âże jej siÂła wynosi 100 N ) ktĂłra przekazana jest na waÂł korbowy ( ktĂłry jest w pewnym sĂŞsie rĂłwnierz akumulatorem tej energi )i dalej przez przekÂładnie na koÂło ktĂłre napĂŞdza nasz pojazd. WiĂŞĂŚ moÂżemy przyj¹Ì Âże 100 N wytwoÂżonej energi zostaÂło zamienione ruch motoru, czyli bilans siĂŞ zgadza energia wytwoÂżona zostaÂła zuÂżyta na ruch.A teraz wytwó¿my 100 N energi w silniku bez obci¹¿enia, jak myÂślicie gdzie ta energia trafi, bo nie ma cudĂłw gdzieÂś muÂśi zostaĂŚ zuÂżyta takie sÂą prawa. fizyki. WiĂŞc napewno dostajÂą jÂą spowrotem tÂłoki , korbowody , ÂłoÂżyska.Nie ma cudĂłw prĂŞdzej czy pó¿niej musi coÂś waln¹Ì jak nie wyleci korbowĂłd bokiem, to siĂŞ silnik rozklekocze.PozdrawiamRuffi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 A ja to bym widziaÂł tak. (tylko nie smiejcie siĂŞ ze mnie)Wydaje mi siĂŞ Âże polega to na rozÂłoÂżeniu siÂł 1: W czasie pracu silnika na duÂżych obrotach wytwoÂżona jest energia ( przypóœÌmy Âże jej siÂła wynosi 100kg ) ktĂłra przekazana jest na waÂł korbowy ( ktĂłry jest w pewnym sĂŞsie rĂłwnierz akumulatorem tej energi )i dalej przez przekÂładnie na koÂło ktĂłre napĂŞdza nasz pojazd. WiĂŞĂŚ moÂżemy przyj¹Ì Âże 100 kg wytwoÂżonej energi zostaÂło zamienione ruch motoru, czyli bilans siĂŞ zgadza energia wytwoÂżona zostaÂła zuÂżyta na ruch.A teraz wytwó¿my 100kg energi w silniku bez obci¹¿enia, jak myÂślicie gdzie ta energia trafi, bo nie ma cudĂłw gdzieÂś muÂśi zostaĂŚ zuÂżyta takie sÂą prawa. fizyki. WiĂŞc napewno dostajÂą jÂą spowrotem tÂłoki , korbowody , ÂłoÂżyska.Nie ma cudĂłw prĂŞdzej czy pó¿niej musi coÂś waln¹Ì jak nie wyleci korbowĂłd bokiem, to siĂŞ silnik rozklekocze.PozdrawiamRuffiTo chyba byÂła najbardziej przekonujÂąca wypowiedÂż...to musiaÂł juÂż kaÂżdy zrozumieĂŚ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Z tego co wiem to sile mierzy sie w Newtonach, a energie w Dzulach...w kg to jedynie mozna zmierzyc wage wiaderka kartofli.....Nie piszcie k***** bzdur.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Ziobu sie czepiasz Newton to jest kg x m/s2 - wiec cos tam z kg. tez jest Moje pytanie: Po co sie wypowiadaja ludzie w tematach, o ktorych nie maja zielonego pojecia ? Temat ucichl i po co go odswiezac? :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Ziobu sie czepiasz Newton to jest kg x m/s2 - wiec cos tam z kg. tez jest Moje pytanie: Po co sie wypowiadaja ludzie w tematach, o ktorych nie maja zielonego pojecia ? Temat ucichl i po co go odswiezac? :|Kogo masz na mysli mĂłwiÂąc:,,Po co sie wypowiadaja ludzie w tematach, o ktorych nie maja zielonego pojecia ? " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 3/4 osob wypowiadajacych sie w tym temacie...w tym ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Wszytstko spoko ale kazdy kto ma choc troche oleju w gÂłowie albo paliwa w e krwio ma jakieÂś pojĂŞcie o tym co moze zdupiĂŚ...wiadomo chyba ze takich rzeczy sie nei powinno robiĂŚ...a temet sie skoĂączu jak zostanie zamknietyt bo innego wyjÂścia nei widze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.