Andrzej Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Witam!Wczoraj byłem oglądac yamahe r6 w czestochowie w komisie BEST-BIMM:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1640366a)zapytałem kto jest mechanikiem, i wyszedł starszy pan powazny itp...zapytałem go co robił przy powyzszym modelu, na co odrzekł ze nic! kiedy zapytałem czy jest mozliwosc zdięcia baku i odpalaniu motocykla aby zobaczyc co wydobywa sie z odmy- przyznał ze niema sensu gdyz motocykl jest wadliwy! gasnie przy 90 st i ma przedmuchy!reasumując pewnie gdyby ktos nie wnikał, okłamano by kupca! pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 okej. A mógłbyś wyjaśnić to zjawisko przedmuchów? tak aby uzupełnić wiedzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 No to działu trup ten pojazd.A tak fajnie wygląda ze zdjęć Pcheła z forum ma 6 kę do sprzedania jeśli szukasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David87 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Witam!Wczoraj byłem oglądac yamahe r6 w czestochowie w komisie BEST-BIMM:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1640366a)zapytałem kto jest mechanikiem, i wyszedł starszy pan powazny itp...zapytałem go co robił przy powyzszym modelu, na co odrzekł ze nic! kiedy zapytałem czy jest mozliwosc zdięcia baku i odpalaniu motocykla aby zobaczyc co wydobywa sie z odmy- przyznał ze niema sensu gdyz motocykl jest wadliwy! gasnie przy 90 st i ma przedmuchy!reasumując pewnie gdyby ktos nie wnikał, okłamano by kupca! pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Witam!Wczoraj byłem oglądac yamahe r6 w czestochowie w komisie BEST-BIMM:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1640366a)zapytałem kto jest mechanikiem, i wyszedł starszy pan powazny itp...zapytałem go co robił przy powyzszym modelu, na co odrzekł ze nic! kiedy zapytałem czy jest mozliwosc zdięcia baku i odpalaniu motocykla aby zobaczyc co wydobywa sie z odmy- przyznał ze niema sensu gdyz motocykl jest wadliwy! gasnie przy 90 st i ma przedmuchy!reasumując pewnie gdyby ktos nie wnikał, okłamano by kupca! pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 hehe sam się przyznał że wadliwy to jak oni chcą go sprzedać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 hehe sam się przyznał że wadliwy to jak oni chcą go sprzedać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Przyznał sie poniewaz juz wiedział ze jak zdejmie bak to zobacze co tam twki.....przedmuchu z komór spalania do skrzyni korbowej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 A oglądałeś tam więcej sprzętów?Jakie tam stany?Masz wiadomość na pir. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 A moze odpowiedzial mu tak na odczepnego?Moze mechanik myslal, ze najpierw bak, potem beda owiewki, potem poktywa zaworow, boczne dekle itd. to wolal na wstepie powiedziec, ze wadliwy i poczekac na kogos kto wezmie bez rozkrecania.A jesli chodzi o to co z odmy leci, Andrzej pokaz mi choc jeden silnik tlokowy, ktory po rozgrzaniu do temperatury pracy i wykreceniu na obroty nie puszcza nic z odmy.Takich cudow nie ma i nie bedzie, w komorze korbowej sa zbyt duze roznice cisnien w bardzo krotkim czasie, do tego olej w zetknieciu z goracymi elementami silnika paruje, a odma sluzy wlasnie do odprowadzania tych oparow do airboxu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler600r Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 A moze odpowiedzial mu tak na odczepnego?Moze mechanik myslal, ze najpierw bak, potem beda owiewki, potem poktywa zaworow, boczne dekle itd. to wolal na wstepie powiedziec, ze wadliwy i poczekac na kogos kto wezmie bez rozkrecania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 co widze ze sie znasz kolego, bzdury wypisujesz! zapraszam domnie...sciągniemy bak i pokaze ci ze nic nie kopci itp!!!oczywiscie w moim motocyklu!i rzeczjasna rozgrzanym! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 to moze kolego na ciebie ten sprzet czeka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIAN-R1 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 A jesli chodzi o to co z odmy leci, Andrzej pokaz mi choc jeden silnik tlokowy, ktory po rozgrzaniu do temperatury pracy i wykreceniu na obroty nie puszcza nic z odmy.Takich cudow nie ma i nie bedzie, w komorze korbowej sa zbyt duze roznice cisnien w bardzo krotkim czasie, do tego olej w zetknieciu z goracymi elementami silnika paruje, a odma sluzy wlasnie do odprowadzania tych oparow do airboxu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler600r Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 uwazam ze jak sprzedawca nie ma nic do ukrycia do pozwoli bez zadnych ale sciagnac bak, owiewki itpwg mnie ten stwierdzil ze szkoda na to czasu, brawo za uczciwosc, chociaz w ogloszeniu ani slowa nie bylo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Wieaz co mnie sie wydaje ze pierscienie uszczelniajace sa w silniku tlokowym po to zeby spaliny wydostawaly sie przez kanaly wylotowe a nie przez skrzynie korbowa.Jesli na bardzo wysokich obrotach cos sie tam pojawia to spoko ale nie powinny tam byc spaliny.A sam juz bylem swiatkiem jak taka r6 walila z odmy na wolnych obrotach jak lokomotywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablogixer3/4 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Panowie, kompresja jest pomiarem ważnym, ale jest przyrząd do sprawdzania sprawności cylindrów (czyt szczelności) wtłaczamy do cylindrów sprężone powietrze i nasłuchujemy gdzie spier.... ucieka. Po takiej diagnostyce można wiele wywnioskować. To tylko tak na marginesie, pozdro.Oczywiście pomiar należy wykonywać na każdy cylinder osobno, pilnując by wał sie nie przekrecił i zawory na mierzonym cylindrze były zamknięte (dodałem, żeby mnie tu coponiektórzy nie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvis Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Tak się składa że znam ten komis dość dobrze i raczej żadnego mechanika na etacie to tam nie mają. Cóż opinia o nim jest średnia, ale są tam i dobre motocykle bo w cze-wie nie ma innego miejsca komisowego, ktos cos tam próbował czy próbuje ale średnio to wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 .A sam juz bylem swiatkiem jak taka r6 walila z odmy na wolnych obrotach jak lokomotywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIAN-R1 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Muszę sprawdzić moją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablogixer3/4 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 świnto prowda... dobrze godo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hayabuster Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Jeśli R6 przy 13 tys. obrotów nie puści z odmy ani grama oleju,to proponuję zerknąć czy w ogóle macie go w silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dublixr6 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Jeśli R6 przy 13 tys. obrotów nie puści z odmy ani grama oleju,to proponuję zerknąć czy w ogóle macie go w silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombel778 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 tez znam ten komis i tez odradzam dosc ze maszyny maja w tragicznym stanie to fo tego ceny z kosmosu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.