Jump to content

Andrzej

Użytkownicy
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

    Never

Community Reputation

0 Neutralna

About Andrzej

  • Rank
    Podglądacz
  1. Smutna jest nasza Polska rzeczywistosc,widac ze dla władz motocyklisci są mniej wazni!Moim zdaniem musimiy sami promowac sport motocyklowy-namawiac bliskich i znajomych do zawitania na wyscigi posmakowania klimatu itp...a gratulcje nalezą sie Swiderkowi za publikacje artykułu,bo gdyby nie on wogole niewiedzielibysmy o zaistniałej sytuacji....Predzej czy pozniej tacy ludzie zle konczą mam nadzieje ze ten prezesz szybciej:)
  2. Andrzej

    Yamaha R6

    Witam!Wczoraj byłem oglądac yamahe r6 w czestochowie w komisie BEST-BIMM:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1640366a)zapytałem kto jest mechanikiem, i wyszedł starszy pan powazny itp...zapytałem go co robił przy powyzszym modelu, na co odrzekł ze nic! kiedy zapytałem czy jest mozliwosc zdięcia baku i odpalaniu motocykla aby zobaczyc co wydobywa sie z odmy- przyznał ze niema sensu gdyz motocykl jest wadliwy! gasnie przy 90 st i ma przedmuchy!reasumując pewnie gdyby ktos nie wnikał, okłamano by kupca! pozdrawiam.
  3. Panowie! przepraaszam jesli kogos urazilem! bije do ciebie Rados masz raceje przyznaje sie do błedu.ja nie mówie ze to super sprawa ale smieszą mnie ci motocyklisci bez skazy...to forum motocyklistów a chcemy sie nawzajem pozabijac...a koledze MIKI tez racje przyznaje.
  4. forum jak sama nazwa wskazuje jest poto aby dyskutowac...ale niektórzy mylą dyskusje z mozlioscią potępienia....całe szczescie ze zyjemy w Polsce bo ci na choperach by ukamieniowali tych na ścigach: ludzie kazdy odpowiada za siebie! i np taki pan Lutek niech se jezdzi i lapie powietrze w spodnie i niech sie odpierd....li od gosci którzy lubią głową do przodu...a najlepiej jak sobie nakręci filmik jak mu frędzle powiewaja i wstawi muzyke Born to be wild! a co do niebezpieczenstwa: czy rozpędzony choper wpadający w przystanek z ludzmi czy to ścigacz to jeden gwint.....bedzie tragedia....dlatego apeluje ludzie kadzy wybiera swoje!
  5. na moje oko kolega ma przełozenia zmienione...dla mnie bomba filmik...co by ktos nie pisał to film jest ( w zasadzie jazda) konrowersyjny(a) chyba oto chodziło twórcy, zeby cnotliwi kierowcy mieli na o kogo narzekac a narawani zeby mieli sie z kim utozsamiac:)
  6. Witam!chciałem tylko powiadomic pasjonatów yamah r1 i r6 o powstaniu nowego forum dotyczących tych ze mamotocykli.www.r1r6.pl
  7. Miałem okazje smigac na tym torze...ja bylem na treningach organizowanych przez opiumracing....proponuje ich strone www.opiumracing.com na 2010 w SLOVAKIARING organizują treningi dopiero od kwietnia...
  8. Zajcu! wyluzuj.... zapomniałes jak zwiedzales pobocze? roznie to bywa niema zasady w kwesti ilosci lat prowadzenia motocykla!choc mala pojemnosc na początek moze uchronic od zlego! i to jest fakt! a najlepiej sie faktow trzymac!
  9. ale podstawa to: -sprawny motocykl (brak luzow,brak wycieków itp)-regulacja zawieszenia (zawiech tradycyjne ustawiasz na twardo- zawieszenie typu upsidedown wymaga skupienia i troche pracy) polecam artykuł Damiana na temat regulacji zawieszenia na stronie www.dynotech.pl w dziale technika - cisnienie w oponach zdecydowanie nizsze niz na drogach-naciąg lancucha-zdemontowanie zbędnych elementów(lusterka migacze itp)
  10. Wystarczy ze masz sprawny technicznie motocykl!ale: jesli chcesz uniknąc kosztow w przypadku gleby polecam owiewki torowe i crashpady..jesli cie to wciągnie zmian ktorych mozesz dokonac jest wiele i są bardzo kosztowne...to zalezy jaki masz motocykl i jaki jest jego stan techniczny...najwazniejesz moim zdaniem zeby motcykl rowno pracował i sie stosunkowo szybko zatrzymywał!reszta to twoje zdolnosci manulane;) reszta jest milczniem...znam gosci ktorzy na seryjnych motocyklach robią swietne czasy...
  11. http://www.geo2.pl/motocykle?utm_source=o2...n=motocyklemailczy ktos wie jak to działa-jakie są minusy tego urządzenia?
  12. Opony motocyklowej niepowinno sie zaklejac! teoretycznie jest do wyrzucenia!a przedewszystkim nie powinno sie ją klejic na ciepło.opona motocyklowa ma zupelnie inną strukture niz samochodowa,traktowanie ją elementem grzewczym moze ją uszkodzic...i to pewnie wie kazdy powazny wulkanizator.najmniej inwazyjna metoda to tzw :sznurowanie...jest to specjalny rodzaj sznura którą się wbija specjalnym przyrządem...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.