DioboL88 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 witam mam male pytanko chodzi mi o cbr600 f2 z tylu powina byc oponka 160 i sam wolal bym nie zakladac wiekszej ale wiekszosc ludzi mi poleca zeby akurat w tym przypadku wlozyc 180 i nie powino to przeszkadzac ani motor nie powinien jakos zle sie zachowywac: co wy o tym sadzicie ?robil jusz tak ktos?. wiadomo ze wsrod 180 jes o wile lepszy wybur bo co jezdza po sklepa to ze 160 kapa i to wielka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 no i lans większy ładuj 190 !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 vraf i tylko tyle masz dopowiedzenia?żałosne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
......... Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 vraf zapodaj sobie jakąś skuterówke na tyl i rowerówkę na przód, przynajmniej ty unikniesz lansu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonnio Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Diobol szukajcie a znajdziecie... i to po primo odpowiednią oponkę w odpowiednim rozmiarze (taką jaką przewiduje producent) secundo - temat był już poruszany więc opcja szukaj się kłania.Vraf chciał Ci po prostu zakomunikować, że jeżeli jezdzisz tylko na wprost to spokojnie możesz sobie włożyć nawet te 190 (jak się zmieści) ale jak to dziewczyny masz już jakiś winkiel to lepiej będzie zainwestować w 160. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VidaL Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Ja miałem u siebie założoną 200-tkę w miejsce 190-tki. Po pierwszej jeździe wymieniłem ją na oryginał, bo moto prowadziło się tragicznie.Więc, jak masz zalecaną 160, to taką zakładaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralfązo Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 DioboL88 - KRÓTKO I NA TEMAT TEGO CO ZALECIŁ PRODUCENT W PRZYPADKU OPON SIE NIE ZMIENIA160 JEST NAPRAWDE SPORY WYBÓR TAKŻE ZYCZE SPOKOJNYCH ŁOWÓWSEZONIK JUZ PRAWIE ZAKOŃCZONY TAKŻE NAPEWNO KUPISZ JAKĄŚ FAJNA "NEW" OPONKE W DOBREJ CENIEJA SAM POLUJE TERAZ ZA Dunlopem Roadsmart 160/60/16 bo moja D208 juz się kończy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Tylna opona odpowiada za to jak moto jedzie w zakręcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Ja w f3 miałem dunlopy qualifiery w rozmiarach takich jak podawał producent i schodziłem na nich na kolano. Nie widziałem potrzeby zmiany na większe bo jedynym możliwym argumentem w tym przypadku było poprawienie wyglądu szerokiego lacia. Dodam że dunlopy zawsze miały jakoś szerszy profil od np pirelli mimo że i to i to była 160-tka. Nie wiem jak w waszych sprzętach ale u mnie 160-tka dunlopa dzieliło od łańcucha max 0,5 cm!. Nie wyobrażam sobie jakim cudem tam idzie założyć 180 ale też słyszałem że jakoś idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShoGun Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Ja swoja f3 kupilem z tylem 180, po zmiane na 160 w koncu dalo sie tym moto fajnie polatac. Osobiscie nie polecam szerszej opony do tego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 tak tylko dodam w woli informacji że im szersza opona ma większe tendencje do prostowania motocykla w winklach, myślę że kilka osób uświadomiło Ci o co chodzi i że nie warto poprawiać fabryki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 pytanie z jakiego powodu zalozyciel tematu chce zmieniac opone ze 160 na 180?160 sa nowe powiedzmy od 300paru zł na allegro, a uzywke 180 dostaniesz za 150 z 4 letnim DOTem.. czy to taki powod? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajdaq Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 F3 u mnie jest takze niezly problem z 180 od strony łancucha jest okolo 2 mn od strony centralnej stopki z drugiej strony jest takze 2 mn, wystarczy ze przy tych dziurach polskich kolo lekko sie przestawi i zaczyna sie problem tarcia opony o ktoras z czesci w/w. ( ja tak niestety mialem i nie jest to do konca fajne i bezpieczne ). Chcialem 180 mam 180 zalozona ale na bank w przyszlym zezonie bede zmieniac na 160 bo oprucz wygladu i troszeczke leprzej jazdy po dziurach na wprost to raczej nie za duzo daje taka szeroka oponka. Jednak powinno sie dac oponke taka jaka poleca producent. Wiec polecam Ci jednak bys zalozyl 160. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Ja w f3 miałem dunlopy qualifiery w rozmiarach takich jak podawał producent i schodziłem na nich na kolano. Nie widziałem potrzeby zmiany na większe bo jedynym możliwym argumentem w tym przypadku było poprawienie wyglądu szerokiego lacia. Dodam że dunlopy zawsze miały jakoś szerszy profil od np pirelli mimo że i to i to była 160-tka. Nie wiem jak w waszych sprzętach ale u mnie 160-tka dunlopa dzieliło od łańcucha max 0,5 cm!. Nie wyobrażam sobie jakim cudem tam idzie założyć 180 ale też słyszałem że jakoś idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertgontarz Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Większy problem jest z oponą 150/70R17.160 to bardzo popularny rozmiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 i widzisz Vraf nie trzeba było tak od razu? Wiem że jest opcja szukaj i nowym nie chce się jej używać ale jakoś przymykam na to oko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DioboL88 Opublikowano 19 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 pytanie z jakiego powodu zalozyciel tematu chce zmieniac opone ze 160 na 180?160 sa nowe powiedzmy od 300paru zł na allegro, a uzywke 180 dostaniesz za 150 z 4 letnim DOTem.. czy to taki powod? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 lazi mi o to ze jak ostatnio jedzilem troche po sklepach i serwisach u nas to 180 byl wybor naprawde wielki a jak spytalem o 160 to ...lipa max 3 rodzaje i neizbyt cikaw... wogule dzikuje wszystkim za rada na 99% zostana przy 160:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Ja swoja f3 kupilem z tylem 180, po zmiane na 160 w koncu dalo sie tym moto fajnie polatac. Osobiscie nie polecam szerszej opony do tego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShoGun Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Do żadnego modelu nie polecam szerszej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 ciekawe, że u mnie zmiana z fabrycznej 170 na 180 poszła na plus całej sprawy, moto chętniej sie kładzie, ale to może dlatego że tamta guma była 'troche' stara i kanciata no i to tylko 1cm, wiec nie tak wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
menel Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Kolega widząc większy wybór w 180 niż w 160 pyta czy nie będzie problemu jak zmieni na większą a tu sami fachowcy i chyba producenci motocykli Tazzman piszesz że różnica w nowych 160 a używkach 180 to powód zmian ?ja np. wolę założyć używkę i się z nią pobawić (bo nowej mi szkoda) a gdybym miał mały wybór w gumach zalecanych przez producenta to również zadałbym to pytanie.Kilka mądrych i pomocnych odpowiedzi się pojawiło a reszta to mądralisie, którzy mieli wcześniej do czynienia z tematem i wyskakuja na dzień dobry z lansem... brawo dla chodzących encyklopedii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.