Jump to content

Hawk1985

Użytkownicy
  • Content Count

    191
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Hawk1985 last won the day on January 29

Hawk1985 had the most liked content!

Community Reputation

42 Wspaniała

About Hawk1985

  • Rank
    Wąchacz spalin
  • Birthday 06/19/1985

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • From:
    Jaworzno

Recent Profile Visitors

1,265 profile views
  1. Odkopię temat Żużu mam pytanko, bo też kupiłem te lampy z Ali w wersji spot https://www.aliexpress.com/item/2pcs-10W-Mini-Tail-LED-Work-Light-Spot-flood-Offroad-Fog-Lamp-for-Auto-Car-Off/32808069909.html Uszczelniałeś je jakoś? Na zdjęciu widać ze są delikatne szczeliny i boje się czy tam się woda nie dostanie Zastanawiam się czy nie odkręcić tej osłony i nie potraktować silikonem
  2. Widocznie usuneli bzdurny zapis że nie może być na obcasie, swoją drogą chyba 80% butów motocyklowych ma mniejszy lub większy obcas Wytapatalkowano
  3. Zdawałem w 2015 a jeździłem wtedy na 125 w butach wojskowych - wiadomo "obcas" miały. Więc wykosztowałem się bodajże 25-30 zł i kupiłem na bazarze wysokie trampki, coś takiego Wiadomo ochrona stopy zerowa, ale w razie czego nikt Cie się nie przywali. Obuwie za kostkę - jest Płaska podeszwa - jest Na plus jeszcze zajebiste czucie hamulca i świetnie się operuje biegami
  4. PMMotor z Pilchowic masz blisko, mają dobrą opinię. Wytapatalkowano
  5. Obawiam się że przy prędkościach 100-110 skuterem 300cc możesz zapomnieć o ekonomii. Paradoksalnie tu może być ekonomiczniejsza pojemnoś 500+ Choć nie wiem jak to jest w przypadku skuterów bo to automaty (zależność bieg a obroty - spalanie) Wytapatalkowano
  6. Jakimi prędkościami chcesz się poruszać po tej autostradzie expresówce? Poniżej 90km/h tir Cię zdmuchnie, powyżej 90km/h spali raczej sporo. Wytapatalkowano
  7. To jest niegłupie Na twoim miejscu przekopałbym Aliexpres, trzeba próbować rozkminić pod czym majfrendzi mogli tam umieścić podobne rzeczy Po wpisaniu "Bluetoothe remote phone" https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20190213032254&SearchText=bluetooth+phone+remote Znalazłem tego pilota co wkleiłeś za ok 44zł z dostawą https://www.aliexpress.com/item/Wireless-Bluetooth-Media-Button-Remote-Controller-Car-Motorcycle-Bike-Steering-Wheel-MP3-Music-Play-for-iOS/32835012518.html --- Po wpisaniu zaś w wyszukiwarce "motorcycle radio" masz już cos takiego https://www.aliexpress.com/item/Bluetooth-Motorcycle-Motorbike-Handlebar-Audio-Radio-System-USB-SD-FM-Radio-Stereo-MP3-Speakers-For-Kawasaki/32848663554.html to takie pierwsze z brzegu, jak poszukasz dokładnie może znajdziesz coś ciekawszego
  8. Co do Pepsi to spróbuj Pepsi Max (jak dla mnie najlepsza z napojów typu cola bez cukru), choć pewnie zaraz ktoś zacznie pie*dolić że aspartam że rak etc ;) 100ml słodzonej koli to 10g cukru = 40kcal, 1l koli to 400kcal a to już sporo, lepiej te 400 kcal spożyć w lepszy sposób :-P
  9. Oczywiście się zgodzę, nie ma sprawiedliwości na tym świecie. Jedna osoba je tyle co sama waży i nie tyje, a inna tyje od samego oddychania :-P Ale zakładając że jest się zdrowym i ma się uregulowane sprawy hormonalne, to recepta na schudnięcie jest zawsze jednakowa - ujemny bilans kaloryczny. Proste do wytłumaczenia a nieraz tak trudne do zrealizowania :-( A to wszystko przez naszych przodków, bo zamiast kupować w Lidlu ganiali za mamutami. I do tej pory tłuszcz jest traktowany jako żelazna rezerwa i tak chroniony przez organizm. Wytapatalkowano
  10. Co do napadów głodu zgoda. Co do nie robienia zapasów to bzdura. Liczy się ujemny bilans kaloryczny (tzn musimy dostarczyć mniej kalorii niż potrzebuje nasz organizm) nie ma znaczenia w ilu posiłkach. Można nawpierdalać się dwoma bardzo solidnymi posiłkami w ciągu dnia i chudnąć, a można jeść 5 skromnych posiłków i grubnąć. Ja przy tej diecie IF po obiedzie jadłem codziennie pół litra lodów i tłuszcz leciał w dół. I przy 93kg (182cm wzrostu) niewiele mi brakowało do kaloryfera (otwierasz na własne ryzyko :-P) Ale nie wyrobiłem się w czasie aby jeszcze trochę zrzucić
  11. Jedyni bym się przyczepił tych posiłków wg zegarka, znaczy w porządku jest rozłożenie posiłków równomiernie w czasie, ale nie ma się co stresować jeśli posiłek się przesunie o godzinę czy nawet dwie. Podejście "jem o 10, 14, 18 i muszę cały dzień ułożyć pod to" jest niezdrowe. Jako ciekawostkę powiem że w 2014 byłem na diecie "intermittent fasting" (ang: przerywany post ) polski odpowiednik chyba "dieta jem nie jem" i tam zaczynałem od 16h postu kończąc na 20h poście (żadnych kalorii w czasie tych 20h, tylko woda, herbata, kawa i inne napoje bez cukru). To taki ekstremalny przykład, bo to nie dla każdego i można się nabawić problemów żołądkowych (zwiększone wydzielanie kwasów żołądkowych), ale nauczyło to mnie ze nie ma co patrzeć na zegarek. Przykładowo wstaje o 6 ale śniadanie jem dopiero o 10 - czarna kawa z rana Text "śniadanie to najważniejszy posiłek dnia" można wsadzić między bajki, osobiście dla mnie najważniejszy posiłek dnia to obiad (obiad jem 17-18 po treningu).
  12. W temacie siłowni mogę się coś wypowiedzieć bo ćwiczę hobbystycznie od 16 roku życia. Zaczynałem jak każdy priorytetem była klatka i biceps nóg nie ćwiczyłem przez wiele lat, ale po tych kilku latach ćwiczeń mam pewne wnioski i spostrzeżenia którymi mogę się podzielić. Zgadzam się z kolegą Waglavem i polecam ćwiczenia wielostawowe. Co to ćwiczenia wielostawowe to takie które angażują wiele grup mięśniowych jednocześnie. Każdy porządny trening powinien zawierać przysiady ze sztangą, martwy ciąg, wiosłowania, wyciskanie na ławce leżąc, wyciskanie nad głowę stojąc, można dorzucić pompki na poręczach i podciąganie na drążku. A jak to wygląda na siłowniach? Co najmniej połowa (jak nie nawet 75%) osób nie ćwiczy przysiadów ani martwego ciągu a to dwa najlepsze ćwiczenia, dające najwięcej oraz wspomagające rozwój innych mięśni. Kiedyś ich nie ćwiczyłem, później ich nienawidziłem a teraz je uwielbiam. Wyciskanie na ławce też jest bardzo dobrym ćwiczeniem, ale nie jest tak dobre i przydatne w życiu na przysiady i martwy ciąg. Bo w sumie kiedy wykonujecie ruch jak podczas wyciskania sztangi na ławce? No chyba tylko jak chcecie dać komuś w zęby albo może podczas łóżkowych akrobacji z partnerką A jednak nóg używamy cały czas, cały czas coś podnosimy i dźwigamy, stąd silne nogi i plecy powinny są przydatne W sumie mógłbym o tym pisać i rozmawiać godzinami, więc może skrócę swój wywód Jak ktoś szuka planu to polecam coś w ten deseń https://stronglifts.com/5x5/ Tak w skrócie plan to FBW (Full Body Workout) czyli trening całego ciała podczas jednej wizyty na siłowni. Uważam że nie ma lepszego treningu dla osób ćwiczących dla poprawy sylwetki lub samopoczucia niż FBW. Jest jeszcze coś takiego jak split czyli podzielnie grup na dany dzień tygodnia przykładowo taki standard Poniedziałek klatka i biceps, Środa Plecy i triceps, Piątek nogi i barki Ale osobiście uważam że to dobre tylko dla osób na dopingu i lepszy jest trening FBW (kiedyś ćwiczyłem splita a chyba od 7 lat FBW) Ćwiczenia typu biceps triceps etc powinniśmy traktować jako dodatki i na początku można z nich zrezygnować (ćwiczy się je podczas ćwiczeń wielostawowych) Jako ciekawostkę podam że było kiedyś badanie przeprowadzone na grupie ludzie i ukazało się że jednej grupie urosły bicepsy od przysiadów ze sztangą Niestety jak ktoś chce zrzucić wagę to niezbędna jest dieta. Znaczy jak ktoś dołoży aktywność na siłowni (zakładając ze wcześniej nie ćwiczył) i będzie się odżywiał jak wcześniej to jest szansa że straci kg, ale ćwiczenia nakręcają metabolizm. Przykładowo jak w poniedziałek zrobię ciężkie przysiady wyciskanie i wiosłowania to we wtorek mam większy apetyt (w sumie to zawsze mam duży apetyt 😉 ) Unikajcie głodówek i diet typu cudownych diet typu 1500kcal to niestety może przynieść więcej szkody niż pożytku. Trzeba znaleźć swoje zapotrzebowanie kaloryczne i je delikatnie obcinać. Są do tego kalkulatory i można się tego nauczyć choć to sprawa indywidualna (wiek, waga, wzrost, rodzaj pracy, intensywność treningowa) Przykładowo jak komuś wyjdzie zapotrzebowanie 2800kcal to nie wchodzimy na 1500kcal tylko obserwujemy wagę i obcinamy 100-300kcal w sumie im wolniejsze zbijanie wagi tym lepiej dla organizmu, choć wiadomo że każdy chciałby mieć efekty jak najszybciej
  13. Zmień pracę, weź kredyt, trzeba podążać za marzeniami https://m.olx.pl/motoryzacja/samochody/q-cinquecento/ Wytapatalkowano
  14. Brawurowa jazda Cinquecento Narkotyki produkcja dystrybucja masturbacja Gwałty na zlecenie bez zlecenia Wytapatalkowano
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.