kolego kazdy sprzęt nadaje sie do dalszego uzytkowania, zalezy tylko po ilu jest dzwonach i ile chcesz w niego potem wladowac... napisz cos wiecej jakie moto czy endurak czy turystyk czy atrapa choppera. chinskich naprawde nie kupuj, koles Jackj dobrze powiedział, ze to jednosezonowy szajs, a to ze ktos tam przejechal w Alpy i z poworotem to moja ciotka ma rower i druga ciotka tez ma rower, kupowaly w tym samym dniu i jedna ciotka ma ten rower w czesciach a druga śmiga po wsi lepiej niz ty na skuterze, wiec nie sugeruj sie tym ze ktos tam gdzies iles przejechal, tylko bierz średnią z opinii. varadero jest chyba najlepsza, najporęczniejsza w różnych warunkach i najlepszy stosunek ceny do jakości, mimo ze stosunkowo droga, z chromu polecam japonce w zasadzie bez znaczenia który bo są prawie identyczne Shadow, Rebel Virago czy Marauder (ten ma 1 cylinder, pozostałe 2 tylko Rebel chyba R2 a Virago i Shadow V2) ale jazda ta sama i wygoda też... YBR albo CBF to turystyki, ale kazdy wie, ze na 125cc troche cięzko sie turystycznić, chociaz można. zalezy kto co lubi. WSK w dobrym stanie tez jest swietna, lans pełna gęba a nie wydasz tyle kasy, chyba ze na remonty jak kupisz zwłoki. rocznik nic prawie nie ma do stanu sprzęta tylko do jego ceny, kupisz 30 letnie idealne albo 3 letnie po kilku crashtestach - co byś wolał?