Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.08.2012 uwzględniając wszystkie działy

  1. Tak ja kolega wyżej, sprawdź calutką elektrykę, przypatrz się najbardziej w okolicach stacyjki i ogólnie kierownicy, bo jesli jest prąd jak przechylasz go to jedynie przy przechylaniu kierownica się rusza i wtedy może się gubić styk.
    1 punkt
  2. obejzyj elektryke wszelakie styki etc.
    1 punkt
  3. Motorkiem sie nie gazuje ... Bo niedość że traci na mocy to go możesz zatrzeć -.- W tamtym roku na niedzilach na BP sprawdzali motorki(hamownia stała) i pisało że nie odpowiadają za zatarte motocykle.. Nie jedna maszyna miała tylko po 160koni a gazowali jak szaleni V-max jak tak stałem to przy 10 motorkach był 260km/h największy ...Jak dbasz tak masz jak to prawi DANVIELD Pamiętaj przed każdą jazdą idź motorek wyciągnij załącz potem sie ubierz i od razu spokojnie możesz jechać
    1 punkt
  4. trzeba go było nie odpalac tylko wrzucic do tego ogniska i podpalic Jak dbasz tak masz prawdopodobnie uszkodziłes moduł i tyle
    1 punkt
  5. W pierwszej koleności sprawdź cewkę, moduł zapłonowy, przekaźnik oraz kable przy magnecie (czy któryś nie jest urwany).
    1 punkt
  6. Jesteś pewien, że nie ma iskry? Sprawdź elektrykę, bezpieczniki, masę ramy silnika. A może zatarłeś silnik - brak mocy, problemy z odpaleniem itp. Kolega tak właśnie miał w Hondzie 2T
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.